Конспект уроку з англійської мови у 3 класі, мета якого ознайомити учнів із значенням та написанням нових ЛО, практикувати учнів у вживанні ЛО в усному та писемному мовленні; вчити учнів розповідати про кімнати у будинку за зразком.
План-конспект уроку з англійської мови для 3 класу
Вчитель: Іванченко А.Ю.
Дата:
Тема: «My Dear Family»
Підтема: Ми тут живемо. Моя квартира
Цілі уроку:
практичні: ознайомити учнів із значенням та написанням нових ЛО, практикувати учнів у вживанні ЛО в усному та писемному мовленні;
вчити учнів розповідати про кімнати у будинку за зразком;
тренувати учнів в аудіюванні;
практикувати у читанні та письмі;
освітня: розширити знання учнів про місце, де вони живуть; кімнати у будинку; збагачувати словниковий запас;
розвиваючі: розвивати здібності учнів до впізнавання мовленнєвих одиниць;
фонематичний слух учнів; пам'ять, увагу, навички ДМ;
виховна: прищеплювати інтерес до власного будинку, кімнати; виховувати прагнення вивчати іноземну мову.
Тип уроку: урок, що спрямований на формування мовленнєвих умінь.
Обладнання уроку: картки із зображенням кімнат, лиса Фреді, паровоз із вагонами, миші та кота; мультимедійна презентація «Little, mouse, little mouse», комп’ютер, аудіо додаток до підручника О.Карп’юк, картки із завданнями.
Схематичний план уроку:
Початок уроку:
І. Організація класу – 2 хв.
ІІ. Фонетична зарядка – 2 хв.
Основна частина:
ІІІ. Подача нового матеріалу: ознайомлення з ЛО – 10 хв.
ІV. Тренування та практика у мовленні – 21 хв.
V. Контроль навичок та умінь: поточний – 6 хв.
Заключна частина:
VІ. Пояснення домашнього завдання – 2 хв.
VІІ. Підсумки уроку, оцінювання – 2 хв.
Хід уроку:
Етап. Прийом |
Зміст |
Початок уроку І. Organizational moment 1. Greeting
2. Aim
ІІ. Warming up
Основна частина уроку ІІІ. Presenting Vocabulary
3. Physical Activity
ІV. Vocabulary Practice
VІ. Control 1.Listening
2.Check on homework Закінчення уроку. VІІ. Homework VІІI. Summarizing |
T: Hello, everybody! Hello, everybody! Hello, everybody! How are you? P: Very well! Very well! Very well! Thank you!
Т: Today we’ll speak about your flat. We’ll learn new words, listen to the poem and act it, write, read and so on. Let’s start. Сьогодні до нас у гості завітало лисеня Freddy! Приїхало до нас з далекої Англій і привезло із собою завдання, які ми сьогодні будемо виконувати. Познайомтесь: thіs іs Freddy!
T: Перше завдання нам пропонує Freddy.Let’s start with doing some phonetic drills. Read. [w] what, why, where Where do you live? Where does he live? Where are they? Where are you from?
T: Open your book on page 34, listen, please (учні за вчителем повторюють назви кімнат) T.: Наступне завдання: знайомство із будинком. This is a house. There are many rooms in this house. Look at these pictures and name the rooms of our house. A bedroom, a living – room, a bathroom, a kitchen, a hall (діти називають кімнати, а тоді вчитель відкриває слова і вивішує їх на дошці у вигляді схеми поруч зі словами) bedroom bathroom house kitchen
living – room hall Т: Учні закривають очі, зникає одна картинка. Вони мають назвати кімнату, малюнок якої зник. Т: Listen to the poem about little mouse and watch presentation.
Now act this poem (діти вибирають малюнки кота або миші і розігрують діалог)
Т: У наступному вагоні для нас сховали завдання: неохайний учень, сусід по парті, забруднив зошит Freddy і поставив клякси на словах. Давайте допоможемо лисеняті відновити слова. A bed room, a living–room, a bathroom, a kitchen, a hall Т: Поки ми з вами писали Freddy десь подівся. Давайте пошукаємо його у будинку. Where is Freddy? It is in … This room is on the…
Т: look at the picture, listen to the dialogue and put + . -
T: What was your homework? Show, please. T: Put down your hometask ex.2 p. 27, learn new words.
T: Your work was… Your marks are… The lesson is over. Good bye. |
Відкритий урок у 3 класі на тему:
My Dear Family
Підтема: Ми тут живемо. Моя квартира
Учитель: Іванченко А.Ю.