Урок "Конспект уроку у 3 класі на тему "Ми тут живемо. Моя квартира"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови у 3 класі, мета якого ознайомити учнів із значенням та написанням нових ЛО, практикувати учнів у вживанні ЛО в усному та писемному мовленні; вчити учнів розповідати про кімнати у будинку за зразком.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови для 3 класу

Вчитель: Іванченко А.Ю.

Дата:

Тема: «My Dear Family»

Підтема: Ми тут живемо. Моя квартира

Цілі уроку:

практичні: ознайомити учнів із значенням та написанням нових ЛО, практикувати учнів у вживанні ЛО в усному та писемному мовленні;

вчити учнів розповідати про кімнати у будинку за зразком;

тренувати учнів в аудіюванні;

практикувати у читанні та письмі;

освітня: розширити знання учнів про місце, де вони живуть; кімнати у будинку; збагачувати словниковий запас;

розвиваючі: розвивати здібності учнів до впізнавання мовленнєвих одиниць;

фонематичний слух учнів; пам'ять, увагу, навички ДМ;

виховна: прищеплювати інтерес до власного будинку, кімнати; виховувати прагнення вивчати іноземну мову.

Тип уроку: урок, що спрямований на формування мовленнєвих умінь.

Обладнання уроку: картки із зображенням кімнат, лиса Фреді, паровоз із вагонами, миші та кота; мультимедійна презентація «Little, mouse, little mouse», комп’ютер, аудіо додаток до підручника О.Карп’юк, картки із завданнями.

 

Схематичний план уроку:

Початок уроку:

І. Організація класу – 2 хв.

ІІ. Фонетична зарядка – 2 хв.

Основна частина:

ІІІ. Подача нового матеріалу: ознайомлення з ЛО 10 хв.

ІV. Тренування та практика у мовленні – 21 хв.

V. Контроль навичок та умінь: поточний – 6 хв.

Заключна частина:

VІ. Пояснення домашнього завдання – 2 хв.

VІІ. Підсумки уроку, оцінювання – 2 хв.

 

 

 

 

Хід уроку:

Етап. Прийом

Зміст

Початок уроку

І. Organizational moment

1. Greeting

 

 

 

 

 

 

 

2. Aim

 

 

 

 

 

 

ІІ. Warming up

  1. Phonetic drills

 

 

 

 

 

Основна частина уроку

ІІІ. Presenting Vocabulary

  1.            Listening.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Game “Attention”:

 

3. Physical Activity

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Vocabulary Practice  

  1.     Writing

 

 

 

 

 

  1. Speaking

 

 

 

VІ. Control

1.Listening

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Check on homework

Закінчення уроку.

VІІ. Homework

VІІI. Summarizing

 

T: Hello, everybody!

Hello, everybody!

Hello, everybody!

How are you?

P: Very well!

Very well!

Very well!

Thank you!

 

Т: Today we’ll speak about your flat. We’ll learn new words, listen to the poem and act it, write, read and so on. Lets start.

      Сьогодні до нас у гості завітало лисеня Freddy! Приїхало до нас з далекої Англій і привезло із собою  завдання, які ми сьогодні будемо виконувати. Познайомтесь: thіs іs Freddy!

 

T: Перше завдання нам пропонує Freddy.Let’s start with doing some phonetic drills. Read.

[w] what, why, where

      Where do you live?

   Where does he live?

   Where are they?

      Where are you from?

 

T: Open your book on page 34, listen, please (учні за вчителем повторюють назви кімнат)

T.: Наступне завдання: знайомство із будинком.

 This is a house. There are many rooms in this house. Look at these pictures and name the rooms of our house.

  A bedroom, a living – room, a bathroom, a kitchen, a hall (діти називають кімнати, а тоді вчитель відкриває слова  і  вивішує їх на дошці у вигляді схеми поруч зі словами)

F:\bathroom-03[1].jpgD:\Мои документы\Лариса\Школа\Учитель года 2011\Урок\01597b391208b885915926cfae17e0a3bdc5f481.jpgF:\1_big[1].jpgbedroom                                                bathroom   

                                       house          

F:\40[1].jpg                                                                                                  kitchen

flat_interior3.jpg 

     living – room                             hall     

Т: Учні закривають очі, зникає одна картинка. Вони мають назвати кімнату, малюнок якої зник.

Т: Listen to the poem about little mouse and watch presentation.

  • Little mouse, little mouse,
  • Where is your house?
  • Little cat, little cat,
  • I’ve got a big flat.
  • I’m a good mouse,
  • I live in the winter house!

 

   Now act this poem (діти вибирають малюнки кота або миші і розігрують діалог)

 

   Т: У наступному вагоні для нас сховали завдання:  неохайний учень, сусід по парті,  забруднив зошит Freddy і поставив клякси на словах. Давайте допоможемо лисеняті відновити слова.

  A bed  room, a living–room, a bathroom, a kitchen, a hall

Т: Поки ми з вами писали Freddy десь подівся. Давайте пошукаємо його у будинку. Where is Freddy?

It is in … This room is on the…

 

Т: look at the picture, listen to the dialogue and put + .

 -

 T: What was your homework? Show, please.

T: Put down your hometask ex.2 p. 27, learn new words.

 

T: Your work was… Your marks are… The lesson is over. Good bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Відкритий урок у 3 класі на тему:

My Dear Family

Підтема: Ми тут живемо. Моя квартира

 

 

 

 

 

Учитель: Іванченко А.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
3340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку