Урок "Конспект уроку з біології для 8 - го класу на тему :"Вища нервова діяльність .Уява"

Про матеріал

Уява. Значення уяви у формуванні творчої особистості

Мета уроку : дати визначення "уява","мрія" ;

розглянути види уяви ;

з'ясувати функції уяви;

познайомити із особливою формою уяви(мрія);

зробити висновки ,щодо уяви та мрії в житті людини

виховувати розуміння нормального функціонування організму ;

Тип уроку : комбінований

Обладнання :підручник ,зошит,

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

v Що таке емоції?

v На які групи поділяють емоції?

v Назвіть функції емоцій.

v Почуття - це...

v Які вам відомі види почуттів?

vЯка різниця між емоціями та почуттями?(Емоції є вродженими, а почуття набутими).

Перегляд файлу

Уява. Значення уяви у формуванні творчої особистості

Мета уроку : дати визначення "уява","мрія" ;

      розглянути види уяви ;

      з'ясувати функції уяви;

      познайомити із особливою формою уяви(мрія);

      зробити висновки ,щодо уяви та мрії в житті людини

      виховувати розуміння нормального функціонування організму  ;

Тип уроку : комбінований

Обладнання :підручник ,зошит,

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних  знань

  • Що таке емоції?
  • На які групи поділяють емоції?
  • Назвіть функції емоцій.
  • Почуття  - це...
  • Які вам відомі види почуттів?
  • Яка різниця між емоціями та почуттями?(Емоції є вродженими, а почуття набутими).

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

Пізнаючи, людина не лише сприймає те, що на неї впливає певної миті, а й уявляє те, що на неї не впливало раніше. Життя потребує від людини створення образів і таких предметів, яких вона ще не сприймала, уявлення подій, свідком яких вона не була, передбачення наслідків своїх дій та вчинків, програмування наслідків своєї діяльності тощо.

На сьгоднішньому уроці ми поговоримо про ще один психологічний процес  - уява

ІV. Вивчення нового матеріалу

? Діти ,що на вашу думку є уява ?

Уява - це процес створення людиною на основі досвіду образів предметів, яких вона ніколи не сприймала, своєрідна форма відображення людиною дійсності, в якій виявляється активний випереджальний характер пізнання нею світу.

!Уява буває різних видів  ,і для того щоб ми могли правильно визначити вид , існує певна класифікація .

?Діти ,як ви думаєте, яка функція уяви?

Функція  уяви – створення образів нових об’єктів, випереджальне відображення реальності.

! Особливою формою уяви є мрія.

?Що ж таке мрія ?

Мрія – це процес створення людиною образів бажаного майбутнього.

? Які ж бувають мрії ?

Мрії можуть бути реальними, дієвими та нереальними, безплідними. Дієвість мрії – потрібна умова втілення задумів людини, спрямованих на реальне перетворення дійсності. Мрії в певному розумінні є рушійною силою дій та вчинків людини, надають їй більшої цілеспрямованості в житті, допомагають боротися з труднощами, протистояти несприятливим впливам.

Мрії можуть бути пустопорожніми, безплідними, “маніловсь­кими”. Тоді вони дезорієнтують людину, позбавляють її бачення реаль­них життєвих перспектив, штовхають на шлях примарного задоволення своїх мрійницьких уподобань, Позитивний вплив на життя людини чинить лише активна, творча мрія, яка збагачує життя людини, робить його яскраві­шим і цікавішим.

V. Підсумок уроку

  • Що таке уява ?
  • Які існують види уяви ?
  • Мрія  - це ...
  • Які бувають мрії?

VІ. Домашнє завдання

Вивчити конспект

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку