Урок ("Конспект уроку з географії для 7 класу на тему :"Куляста форма Землі та її географічні наслідки. Рухи Землі ,їх наслідки")

Про матеріал

Куляста форма Землі та її географічні наслідки. Рухи Землі ,їх наслідки

Мета уроку :познайомити учнів із формою Землі

з"ясувати географічні наслідки форми

розглянути рухи Землі

визначити наслідки рухів Землі

поглибити знання про кулясту форму Землі та рухи

розповісти про пояси освітлення

дати характеристику поясам освітлення

розвивати зв'язне мовлення

виховувати цікавість до вивчення теми

Тип уроку :вивчення нового матеріалу

Обладнання :підручник ,зошит ,глобус

Хід уроку

І.Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Всі мерщій сідайте, діти.
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
І щоб не було мороки.
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок розпочинаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань

vЯкі ви знаєте джерела географічної інформації?

vНазвіть методи географічних досліджень

vЯкі вам відомі карти за маштабом?

vНазвіть класифікацію карт за змістом

vЗа признченням карти бувють ...

vЯкі вам відомі карти за охопленням території

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Діти ,а хто з вас знає ,яка форма Землі ?

Геóїд — формаЗемлі, визначена з використанням рівняморята уявним його продовженням під земною поверхнею, за умови збереження рівнягравітаційного потенціалу.

Які ж наслідки форми Землі

Перегляд файлу

Куляста форма Землі та її географічні наслідки. Рухи Землі ,їх наслідки

Мета уроку :познайомити учнів із формою Землі

  з"ясувати географічні наслідки форми

  розглянути рухи Землі

  визначити наслідки рухів Землі

  поглибити знання про кулясту форму Землі  та рухи

  розповісти про пояси освітлення

  дати характеристику поясам освітлення

  розвивати зв'язне  мовлення

  виховувати цікавість до вивчення теми

Тип уроку :вивчення нового матеріалу

Обладнання :підручник ,зошит ,глобус

Хід уроку

І.Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Всі мерщій сідайте, діти.
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
І щоб не було мороки.
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок розпочинаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Які ви знаєте джерела географічної інформації?
  • Назвіть методи географічних досліджень
  • Які вам відомі карти за маштабом?
  • Назвіть класифікацію карт за змістом
  • За признченням  карти бувють ...
  • Які вам відомі карти за охопленням території

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

http://www.finestspb.ru/upload/vopros4.gifДіти ,а хто з вас знає ,яка форма Землі ?

Геóїд  — форма Землі, визначена з використанням рівня моря та уявним його продовженням під земною поверхнею, за умови збереження рівня гравітаційного потенціалу.

Які ж  наслідки форми Землі

http://www.finestspb.ru/upload/vopros4.gif

Скажіть будь - ласка,Земля рухається ,чи стоїть на місці?

Земля має два головні рухи: добовий — навколо її уявної осі, і річний — навколо Сонця. 

Є чотири основних положення Землі під час руху навколо Сонця: весняне й осіннє рівнодення, зимове і літнє сонцестояння. Весняне й осіннє рівнодення бувають відповідно 21 березня і 23 вересня. Під час літнього сонцестояння (22 червня) на північну половину Землі сонячне проміння падає під більшим кутом. Полудневе Сонце в цей день стоїть у зеніті на північному тропіку; у Північній півкулі тоді літо, а в Південній півкулі — зима. Там у цей час проміння падає на земну поверхню похиліше. Під час зимового сонцестояння (22 грудня) положення Землі прямо протилежне її положенню під час літнього сонцестояння.

http://www.finestspb.ru/upload/vopros4.gifА чи знаєте ви ,що таке і які існують пояси освітлення ?

Пояси освітлення  - це смуги ,що різняться висотою полуденного Сонця над горизонтом,тривалістю дня,освітленням та тепловими умовами

Висновок :освітлення і нагрівання Землі залежить від географічної широти ,що ближче до екватора ,то кут падінн сонячних променів більший .

IV.Підсумок  уроку

  • Що таке геоїд?
  • Які географічні наслідки форми Землі?
  • Які ви знаєте рухи Землі ?Дайте їм характеристику
  • Що таке пояси освітлення ?
  • Які вам відомі пояси освітлення ?Д е вони знаходяться ?

V.Домашнє завдання

  опрацювати відповідний параграф підручника       

 

docx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
6883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку