Урок "Контрольна робота № 1.6 клас. Повторення вивченого у 5 класі".

Про матеріал
Контрольна робота складається з дев'яти завдань тестового характеру, кожне оцінюється одним балом; десяте завдання - творчого, оцінюється трьома балами.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1   6 клас       Повторення вивченого у 5 класі

Варіант 1 Завдання 1-10 оцінюється по 1 б.

1. У якому реченні вжито звертання? (Розділові знаки пропущено.)

А. Я люблю тебе осене!

Б. Осінь розмалювала дерева жовтогарячими кольорами.

В.Опале листя  вкриває землю килимом.

 Г. Красива осінь вишиває клени.

2. У якому реченні немає вставного слова? (Розділові знаки пропущено.)

А. Сьогодні мабуть буде дощ..

Б. Без сумніву весна колись переможе зиму.

 В. Навіть могутні дуби застигли в мовчанні.

Г. Погода на щастя видалася гарною.

3. У якому реченні правильно розставлено розділові знаки?

А. Скрізь лежить опале листя: у садах,біля  річок, у парках..

Б. Осіннє сонце з'явилося на мить, і заховалося за хмарами.

В. Широкі  поля та луги дихають на повні груди.

 Г. І ліс і поле одягли  багряні шати.

4. У якому з речень є однорідні члени?

 А. Прийшла осінь - і все  навкруги вкрилося золотом.

Б. Лісове озеро замріяно дивиться у своє люстерко.

В. Дощ падає на осінню землю, дерева й кущі.

Г. У холодному небі зими виблискували зорі.

5. Яке з речень є непоширеним?

А.Вітер восени ще теплий.

Б. Жовтіє листя.

В. Усюди задощило.

 Г. Падає рясний дощ.

6.Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається спрощення, що позначається на письмі:

 А. Тиж..невий, контрас.т.ний, шіс.т.надцять, совіс..ний.

 Б. Захис..ний, балас.т.ний, жаліс..ний, совіс..ний.

 В. Проїз..ний, радіс..ний, щас..ливий, сер..це.

 Г. Чес..ний, корис..ний, якіс..ний, облас..ний.

7. Знак м'якшення  на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка:

А . Кіл..кість, пот…мянілий, Уман..щина.

Б.  Нен..чин, боїш..ся, сяд..мо.

В.  Дон…чин, с..огодні, прос..ба.

Г   Їдал..ня, батал..йон, матін..чин.

8.  Апостроф ставиться ж усіх словах рядка:

А.  Кар..єра, пів..ящика, медв..яний.

Б.  Верб..я, міжгір..я, дзв..якнути.

В. Мавп..ячий, між..ярусний, круп..яний.

Г.   Двох..ярусний, пів..яру, об..єкт.

9. Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка

А. Крос..ворд, іл..юзія, оперет..а.

Б.Піц..ерія, Рус..о, груп..овий.

В. Кристал..ічний, однотон..ий, мас..ивний.

Г.Кол..екція, нет..о, кас..ета.


10. Скласти листа до осені з використанням риторичних звертань та однорідних членів речення.(3 б)


Варіант 2

1. У якому з речень є однорідні члени?

А. Прийшла осінь  - і все навкруги покрила золотом.

Б. Лісове озеро замріялося.

В. Листя падає з дерев, кущів.

Г. У холодному небі зими виблискували зорі.

2. Яке з речень є непоширеним?

А. Дощ напуває землю.

Б. Іде дощ.

В. Усюди задощило.

Г. Падає рясний  дощ.

3.Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається спрощення, що позначається на письмі:

 А. Тиж..невий, контрас.т.ний, шіс.т.надцять, совіс..ний.

 Б. Захис..ний, балас.т.ний, жаліс..ний, совіс..ний.

 В. Проїз..ний, радіс..ний, щас..ливий, сер..це.

 Г.Чес..ний, корис..ний, якіс..ний, облас..ний.

4. Знак м'якшення  на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка

А. Кіл..кість, пот…мянілий, Уман..щина.

Б.  Нен..чин, боїш..ся, сяд..мо.

В. Дон…чин, с..огодні, прос..ба.

Г. Їдал..ня, батал..йон, матін..чин.


5.  Апостроф ставиться ж усіх словах рядка:

А. Кар..єра, пів..ящика, медв..яний.

Б.Верб..я, міжгір..я, дзв..якнути.

В.Мавп..ячий, між..ярусний, круп..яний.

Г. Двох..ярусний, пів..яру, об..єкт.


6. Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка:

А.  Крос..ворд, іл..юзія, оперет..а.

Б.  Піц..ерія, Рус..о, груп..овий.

В. Кристал..ічний, однотон..ий, мас..ивний.

Г. Кол..екція, нет..о, кас..ета,

7. У якому реченні вжито звертання? (Розділові знаки пропущено.)

А. Я люблю тебе осене!

Б. Осінь покриває золотом гаї та ліси .

В.Вересень дарує людям урожай плодів.

 Г. Осінь розфарбовує дерева багрянцем.
8. Частку НЕ слід писати окремо з усіма словами рядка:

А. Не\нависний, не\хочу, не\весело.

Б. Не\дбалий, не\звичайний; не\весело, а сумно.

В. не\високий, а низький; не\думати, не\має зошита.

Г. Не\має учня, не\стримний, не\забувай.

9. У якому реченні немає вставного слова? (Розділові знаки пропущено.)

А. Сьогодні мабуть буде дощ.

Б. Без сумніву весна колись переможе зиму.

В. Навіть могутні дуби застигли в мовчанні.

Г. Погода на щастя видалася гарною.

10. Скласти  текст листівки, що містить привітання з Днем учителя,  використати звертання та однорідні члениречення ( 3б).


 

docx
Додав(-ла)
Ленар Галина
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
1694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку