Урок "Контрольна робота № 1 Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення"

Про матеріал
Контрольна робота № 1 Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення Мета: • навчальна: перевірити рівень знань учнів з вивченої теми; • розвивальна: розвивати навички роботи з тестовими завданнями закритої і відкритої форми; • виховна: виховувати самостійність і бажання самовдосконалення. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення

Варіант 1

1.Виберіть рядок, у якому слова становлять синонімічний ряд. (0,5 б.)

А Високо, низько, височина, низина, рівнина;

Б Височина, вишина, висота, височінь, вись;

В Високий, височенький, високість, високогірний, високогір’я;

Г Вишитий, вишивка, вишивання, вишиванка, вишивати.

2. Укажіть  рядок, у якому подано лише словосполучення. (0,5 б.)

А виконати вправу, підручники і зошити, кулькова ручка;

Б гарні оцінки, виставити в щоденник, розповідав натхненно;

В контрольна робота, працювати старанно, вчитель похвалив;

Г допомогла товаришу, пасти задніх, виправити оцінку.

3. Укажіть рядок, у якому подано лише дієслівні словосполучення. (0,5 б.)

А виконати вправу, працювати у зошиті, пасти задніх;

Б виставити у щоденник, розповідав натхненно, кулькова ручка;

В виконана робота, працювати старанно, вчитель похвалив;

Г допомогла товаришу, прокинутися вранці, виправити оцінку.

4. Укажіть односкладне речення. (0,5 б.)


А Від користі серце кам’яніє.

Б Мудрий не дасть за ніс водити.

В Без охоти нема роботи.

Г Язик до Києва доведе.


5. Укажіть складне речення (розділові знаки знято). (0,5 б.)


А Хворі не родяться а робляться.

Б  Здоров’я живе стриманістю й обережністю.

В Бережи здоров’я змолоду і під старість.

Г Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота.


6. У реченні Мріють крилами з туману лебеді рожеві  можна виділити (0,5 б.)


А два словосполучення

Б три словосполучення

В чотири словосполучення

Г п’ять словосполучень


7. Речення Чи є слова, якими гоять рани? (0,5 б.)


А розповідне

Б питальне

В спонукальне


8. Укажіть речення, у якому є фразеологічний зворот(0,5 б.)

А Це дуже тяжко – написати пісню. Б Марійка до ранку очей не змикала, все за матір’ю доглядала.

В Любов’ю народу сповито безсмертні пісні Кобзаря. Г Що мені суджено: щастя чи мука?

9. Завдання на відповідність. (2 б.)

Розподіліть усі речення за їх типами

Тип речення

Речення

1 розповідне

А Недаром говориться, що діло майстра боїться. (Прислів’я)

2 питальне

Б Вставай, хто живий, в кого думка повстала! (Леся Українка)

3 спонукальне

В Година для праці настала!(Леся Українка)

 

Г Хіба є хто на землі крилатіший за людину? (О.Гончар)

10. Уведіть у речення неологізми інвестор, дисконт розкриваючи їхнє значення (одне речення з кожним словом) (2 б.)

11. Переробіть подане речення на спонукальне Сорочку мама вишила мені червоними і чорними нитками. (1 б. )

12. Творче завдання на вибір (3 б.)

А Складіть текст розповіді для молодших школярів «Український козак», уживаючи такі слова: мушкет, пістоль, самопал, шабля, спис, свита, оселедець, правиця, писар, сотник, кошовий, курінний, гетьман тощо. У двох реченнях підкреслити граматичні основи.

Б Складіть есе «Як попередити булінг(цькування) серед однолітків». У двох реченнях підкреслити граматичні основи.

docx
До підручника
Українська мова 8 клас (Ющук І.П.)
Додано
19 жовтня
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку