Тема. Контрольна робота № 2 з розділу «Світлові явища»
Мета: перевірити й оцінити якість засвоєних учнями знань; розвивати навички самостійної роботи; формувати вміння грамотно та охайно оформлювати роботу.
Тип уроку: урок контролю знань.
Обладнання: тексти контрольної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
Проінструктувати учнів з правилами оформлення різних типів завдань контрольної роботи № 2 та раціонального розподілу часу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково зібрати зошити)
ІІІ. Виконання завдань контрольної роботи
Урок 37.
Тема. Контрольна робота № 2 з розділу «Світлові явища»
Мета: перевірити й оцінити якість засвоєних учнями знань; розвивати навички самостійної роботи; формувати вміння грамотно та охайно оформлювати роботу.
Тип уроку: урок контролю знань.
Обладнання: тексти контрольної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
Проінструктувати учнів з правилами оформлення різних типів завдань контрольної роботи № 2 та раціонального розподілу часу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково зібрати зошити)
ІІІ. Виконання завдань контрольної роботи
Варіант 1
1(1б) Що відносять до оптичних приладів?
А) телевізор; Б) телескоп; В) телефон
2(1б) Фокус – це…
3(2б) Кут заломлення променя у воді 300. Показник заломлення води 1,33. Під яким кутом падає проміння на поверхню води?
4(2б) Побудуйте та охарактеризуйте зображення предмета у лінзі:
5(2б) Установіть відповідність між назвами формул, що стосуються світлових явищ, і самими формулами.
1 Закон відбивання світла 2 Закон заломлення світла 3 Оптична сила лінзи 4 Збільшення лінзи
|
|
6(3б) Визначте фокусну відстань та оптичну силу розсіювальної лінзи, якщо предмет розташований від лінзи на відстані 15 см, а його зображення утворюється на відстані 6 см від лінзи. Відповідь наведіть у метрах.
Варіант 2
1(1б) Які типи лінз ви знаєте?
А) круглі та еліптичні; Б) прозорі та сферичні; В) збиральні та розсіювальні.
2(1б) Лінза – це…
3(2б) Промінь падає на поверхню води під кутом 500. Кут заломлення становить 380. Визначте показник заломлення води.
4(2б) Побудуйте та охарактеризуйте зображення предмета у лінзі:
5(2б) Установіть відповідність.
1 Предмет міститься між О і F 2 Предмет міститься між F і 2F 3 Предмет у 2F 4 Предмет за 2F |
А) Уявне, збільшене, пряме Б) Дійсне, зменшене, обернене В) Дійсне, обернене, розміри збережені Г) Дійсне, збільшене, обернене Д) Уявне, зменшене, пряме |
6(3б) Визначте оптичну силу й збільшення розсіювальної лінзи, якщо предмет розташований на відстані 40 см від лінзи, а її фокусна відстань дорівнює 1,6 м.
IV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання: Повторити вивчений матеріал.