Урок "Контрольна робота № 5 (тестові завдання). Прислівник"

Про матеріал
Мета: перевірити рівень знань, умінь та навичок з теми «Прислівник»; удосконалювати навички розпізнавати мовні явища, встановлювати відповідність між ними, групувати, доповнювати тощо; розвивати зосередженість, пам’ять, культуру письма; виховувати повагу до рідного слова. Форма проведення тематичної контрольної роботи: виконання тестових завдань закритої й відкритої форми, творчі завдання
Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота № 5 (тестові завдання). Прислівник

Мета: перевірити рівень знань, умінь та навичок з теми «Прислівник»; удосконалювати навички розпізнавати мовні явища, встановлювати відповідність між ними, групувати, доповнювати тощо; розвивати  зосередженість, пам’ять, культуру письма; виховувати повагу до рідного слова.

Форма проведення тематичної контрольної роботи: виконання тестових завдань закритої й відкритої форми, творчі завдання

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

Обладнання: тестові завдання.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення мети перевірки та способів її проведення.

ІІІ. Ознайомлення учнів з технологією проведення тестування.

Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

ІV. Виконання учнями  тестових завдань.

Контрольна робота № 5

Прислівник

Варіант 1

  1. Укажіть рядок словосполучень із прислівниками, які означають ознаку предмета

А читання вголос, розмова удвох, торгівля оптом

Б міряти впоперек, йшов уногу, побачив запізно

В гай зелений, погода чудова, розкішний вигляд

Г вийшов сміливо, вдало спланований, чисто прибрана

2. Літеру Н на місці пропуска треба писати у всіх прислівниках

А притаман_о, приголомшен_о, несподіван_о

Б незмін_о, незбагнен_о, щоден_о

В розлючен_о, роздратован_о, підібран_о

Г неждан_о, сполохан_о, непримерен_о

3. Префіксальним  способом утворено всі прислівники у рядку

А несмачно, замало, недавно

Б щиро, праворуч, безслідно

В чимдуж, по-козацьки, сяк-так

Г навкруги, повсякчас, нашвидкуруч

4. Всі прислівники пишуться  через дефіс у рядку:

А день/у/день, пліч/о/пліч, до/речі

Б по/вовчи, десь/таки, де/коли

В по/братськи, на/жаль, по/ночі

Г вряди/годи, всього/на/всього, хтозна/як

5. Укажіть речення, у якому неправильно підкреслено прислівник як член речення

А Треба сьогодні бути насторожі.

Б А сонце по-новому світило в небі голубому.

В Підніматися вгору важко, але радісно.

Г  Залізниця біжить кругом села.

6. Ступені порівняння можна утворити від  усіх прислівників рядку

А світло, високо, рішуче

Б гарно, любо, ледве

В по-нашому, м’яко, густо

Г непереливки, холодно, дружно


7. Встановити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням


1 причини дії

2 часу дії

3 способу дії

4 міри й ступеня дії

 

А сьогодні

Б спересердя

В гучно

Г краще

Д напоказ


 


8. Випишіть прислівники найвищого ступеня порівняння.

Найкраще, більш гучно, найменш вдало, найпривабливіше, менш примітно, найважче, найпоганше, найбільш красивіше.

9.Перепишіть, розкриваючи дужки.

Мати говорить майже (по) шепк(и, і ), але мені все чути. З (давніх) давен землю рясно поливали війни людською кров’ю. Замки завжди (на) горі стоять, бо так величніше і неприступніш.


10. Скласти пам’ятку «Правила дорожнього руху», вживаючи прислівники типу по-перше, по-друге, потім


1-6 по 0,5 б., 7,8,9 по 2 б., 10 – 3 б

Контрольна робота № 5

Прислівник

Варіант 2

1. Укажіть рядок словосполучень із прислівниками, які означають ознаку дії

А розкішний вигляд, схилений донизу, гай зелений,

Б йшов сміливо, побачив запізно, вчасно відвернувся

В міряти впоперек, погода чудова, читання вголос,

Г вдало спланований, чисто прибрана розмова удвох,

2. Літеру И на місці пропуска треба писати у всіх прислівниках

А опівноч_, навпак_, залюбк_

Б трошк_, пішк_, двіч_

В безвіст_, по-вовч_, навколіщк_

Г навшпиньк_, наодинц_, уноч_

3. Виділене слово треба писати окремо у реченнях

А Він подарував на/пам'ять збірку своїх віршів.

Б Треба вивчити вірш на/пам’ять.

В На/пам'ять багато хто скаржиться.

Г Дмитро майже на/пам’ять знав, хто що має і як живе.

4. Всі прислівники пишуться  окремо у рядку:

А будь/ласка, на/жаль, під/кінець

Б часто/густо, на/прикінці, будь/коли

В на/добраніч, по/де/куди, не/переливки

Г по/перше, пліч/о/пліч, будь/що/будь

5. Укажіть речення, у якому правильно підкреслено прислівник як член речення

А Великі руки лагідно тримають кобзу.

Б Я на пам’ять його заховала.

В Завіса раптом роздерлась надвоє.

Г Відколи це ти таким розумним став?

6. Ступені порівняння можна утворити від  усіх прислівників рядку

А густо, жартома, по-моєму

Б щиро, яскраво, повно

В низько, будь-коли, вночі

Г мало, терпляче, навкруги

7.Встановити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням


1 причини дії

2 часу дії

3 способу дії

4 міри й ступеня дії

 

А спросоння

Б взимку

В найдужче

Г жартома

Д удома


8. Випишіть прислівники вищого ступеня порівняння.

Наймудріше, більш гучно, менше, найменш вдало, найпривабливіше, менш примітно, важче, поганше, більш красивіше.

9. Перепишіть, розкриваючи дужки.

Не крутяться (на) зад історії колеса. Микола впізнає Немидору (по) високому зросту. Навіть жайворонок співає зовсім (по) нашому, (по) донбасівському.

10. Скласти пам’ятку «Безпечна поведінка коло водоймищ взимку», вживаючи прислівники типу по-перше, по-друге, потім

1-6 по 0,5 б., 7,8,9 по 2 б., 10 – 3 б


 

docx
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
19 жовтня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку