Урок Контрольна робота «Площа фігури. Ділення на одноцифрове число.»

Про матеріал
Перевірити знання. уміння та навички учнів з теми «Площа фігури. Ділення на одноцифрове число.»
Перегляд файлу

Контрольна робота №5   4 кл.

1.Запиши число, у якому:

Сімсот шістдесят тисяч і три одиниці;

175 сотень,8 десятків і 9 одиниць;

305 одиниць другого класу і 42 одиниці першого класу.

 

2.Обчисли вирази:

16235  х  7                    203 854  х  4            130000  х  6

3  х  7766 + 83030  х  6                       75294 – 3508  х  8

 

3.Розв’яжи задачу.

Довжина прямокутника 16 см, а ширина – у 2 рази менша. Знайди площу цього прямокутника.

 

4. Розв’яжи задачу.

З одного автовокзалу вирушили у протилежних напрямках два автобуси. Швидкість першого автобуса 65 км/год, а другого – на 10 км/год більша. Яка відстань буде між автобусами через 6 год після початку руху?

 

5. Додаткове завдання.

Віднови рівності, вставляючи знаки арифметичних дій.

142 * 4 * 3 = 130                        32 * 8 * 57 =228

 

Контрольна робота №5   В - 2

1.Запиши число, у якому:

Шістсот шістдесят тисяч і сім одиниць;

125 сотень,6 десятків і 7 одиниць;

320 одиниць другого класу і 62 одиниці першого класу.

 

2.Обчисли вирази:

14735 х  6                    230 864  х  4            140000  х  6

5 х 7836 + 43020  х  6                       95274 – 3508 х  5

 

3.Розв’яжи задачу.

Довжина прямокутника 18 см, а ширина – у3 рази менша. Знайди площу цього прямокутника.

 

4. Розв’яжи задачу.

З одного автовокзалу вирушили у протилежних напрямках два автобуси. Швидкість першого автобуса 68 км/год, а другого – на 13 км/год більша. Яка відстань буде між автобусами через 5 год після початку руху?

 

5. Додаткове завдання.

Віднови рівності, вставляючи знаки арифметичних дій.

164 * 6 * 4 = 140                        42 * 87* 45 =270

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
2396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку