Урок "Контрольна робота з теми :Квадратична функція"

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку із презентацію. В конспекті використовуються матеріали підручника автора Мерзляка та інші 2017 року видання.
Перегляд файлу

Конспект уроку з алгебри для 9 класа

 

Тема уроку 8: «Тематична контрольна робота.   Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей.»

 

Мета уроку:

навчальна: перевірити  навики дослідження та побудови квадратичної функції, розв’язання квадратичних нерівностей методом інтервалів, систематизувати знання про властивість квадратичної функції, систематизувати та узагальнити  вміння розпізнавати квадратичну функцію

розвивальна: розвивати  навики застосування отриманих знань, уміння  аналізувати; алгоритмічне мислення учнів, логічне мислення, просторову уяву;

виховна: виховувати: здатність до переборення труднощів, зібраність, самовладання.

 

Форма проведення заняття: контрольна робота.

 

Тип уроку: підсумковий урок.

 

План уроку:

  1.      Організаційний етап

Включення учнів у діловий ритм. Створення позитивного настрою учнів.

II. Формування мети й завдань уроку

“Краще один раз зробити ніж сім раз побачити ”.  Сьогодні ви виконуєте тематичну контрольну роботу.  Контрольна робота складається з трьох варіантів, які розподілені за рівнем складності задач.

 

 

ІІІ. Практична частина

 

Варіант 1 (початковий та середній рівень)

 

1. Дано функцію   знайти f(1), f(0).

 

2.Знайти нулі функції

 

а)  б)

 

3. Знайти  область визначення  функції

а)   б)

4. Яка з наведених функцій є квадратичною

A)  B) C) D)

5. Визначити напрямок віток, знайти координати вершини та побудувати схематично графік функції

 

6.Розв’язати нерівність методом інтервалів

 

 

Варіант 2 (достатній рівень)

 

1. Дано функції .Знайдіть значення функцій та порівняйте  ці значення

а) f(1) i g(1)   б) f(-2) i g(0)

 

2. Знайти область визначення функції

а)   б)  в)

 

3. Знайти, не виконуючи побудови, точки перетину графіка з осями координат.

а)   б)

 

4. Побудуйте графіки функцій за допомогою геометричних перетворень

 

а)  б) в)

 

5.Розв’язати нерівність геометричним методом

6. Розв’язати нерівність методом інтервалів

(3x+1)(x-2)<6

 

 

Варіант 3 (високий рівень)

 

1. При якому значенні х функція  дорівнює 19

2. Знайти нулі функції та  область значення функції

а)  б)

3. Функцію задано формулою , де

а) скласти таблицю значень функції з кроком 1

б) побудувати графік функції, користуючись складеною таблицею

в) користуючись графіком функції, знайти при яких значеннях аргументу f(x)<0

 

4. Побудувати графіки функцій зручним методом

а)   б)       в) 

 

5. Розв’язати нерівність графічним методом

 

6. Розв’язати нерівності методом інтервалів

 

 

IV. Домашнє завдання

Повторити системи лінійних рівнянь з двома змінними, методи  їх розв’язання.

doc
Додано
16 серпня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку