Конспект уроку з алгебри для 9 класа
Тема уроку 8: «Тематична контрольна робота. Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей.»
Мета уроку:
навчальна: перевірити навики дослідження та побудови квадратичної функції, розв’язання квадратичних нерівностей методом інтервалів, систематизувати знання про властивість квадратичної функції, систематизувати та узагальнити вміння розпізнавати квадратичну функцію
розвивальна: розвивати навики застосування отриманих знань, уміння аналізувати; алгоритмічне мислення учнів, логічне мислення, просторову уяву;
виховна: виховувати: здатність до переборення труднощів, зібраність, самовладання.
Форма проведення заняття: контрольна робота.
Тип уроку: підсумковий урок.
План уроку:
Включення учнів у діловий ритм. Створення позитивного настрою учнів.
II. Формування мети й завдань уроку
“Краще один раз зробити ніж сім раз побачити ”. Сьогодні ви виконуєте тематичну контрольну роботу. Контрольна робота складається з трьох варіантів, які розподілені за рівнем складності задач.
ІІІ. Практична частина
Варіант 1 (початковий та середній рівень)
1. Дано функцію знайти f(1), f(0).
2.Знайти нулі функції
а) б)
3. Знайти область визначення функції
а) б)
4. Яка з наведених функцій є квадратичною
A) B) C) D)
5. Визначити напрямок віток, знайти координати вершини та побудувати схематично графік функції
6.Розв’язати нерівність методом інтервалів
Варіант 2 (достатній рівень)
1. Дано функції .Знайдіть значення функцій та порівняйте ці значення
а) f(1) i g(1) б) f(-2) i g(0)
2. Знайти область визначення функції
а) б) в)
3. Знайти, не виконуючи побудови, точки перетину графіка з осями координат.
а) б)
4. Побудуйте графіки функцій за допомогою геометричних перетворень
а) б) в)
5.Розв’язати нерівність геометричним методом
6. Розв’язати нерівність методом інтервалів
(3x+1)(x-2)<6
Варіант 3 (високий рівень)
1. При якому значенні х функція дорівнює 19
2. Знайти нулі функції та область значення функції
а) б)
3. Функцію задано формулою , де
а) скласти таблицю значень функції з кроком 1
б) побудувати графік функції, користуючись складеною таблицею
в) користуючись графіком функції, знайти при яких значеннях аргументу f(x)<0
4. Побудувати графіки функцій зручним методом
а) б) в)
5. Розв’язати нерівність графічним методом
6. Розв’язати нерівності методом інтервалів
IV. Домашнє завдання
Повторити системи лінійних рівнянь з двома змінними, методи їх розв’язання.