Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1: «УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (ХVІ – перша половина ХVII ст.)» ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест №1 (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 8 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1: «УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (ХVІ – перша половина ХVII ст.)» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ ІІ ВАРІАНТ ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
Перегляд файлу

Тест №1 (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 8  клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1:

«УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (ХVІ – перша половина ХVII ст.)»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ

1.Виберіть із даного переліку орган міського самоврядування за Магдебурзьким правом:                                                                                                                               

а) «копа»;                                             б) віче;                                                                                                                в) магістрат;                                         г) зїзд.                                                                                                 2. Хто був автором першої друкованої пам’ятки української полемічної літератури?:                                                                                                                                        а) І.Вишенський;            б) Г.Смотрицький;                                                                                                                                     в) І.Потій;                        г) М.Смотрицький.                                                                                     3. У 1599 році митрополитом унійної церкви став:                                                                                                                                                 а) К.Терлецький;            б) Г.Балабан;                                                                                                                                                    в) І.Потій;                        г) Іов Борецький.

 Середній рівень

4.Якими цифрами на картосхемі, що зображує адміністративний поділ українських земель після Люблінської унії, позначені Белзьке, Київське та Брацлавське воєводства?

Описание: https://history.vn.ua/lesson/ukraine-history-2016-lessons-8-class/ukraine-history-2016-lessons-8-class.files/image010.jpg

5.Установіть відповідність між поняттями і визначеннями:                                                                        1.Академія                                                                                                                                         2.Слов’яно – греко – латинська школа                                                                                                                                           3.Унійна церква                                                                                                                      4.Фільварок                                                                                                                                                                        А) Господарство, що базувалося на праці залежних селян і орієнтувалося на ринок.                            Б) Національно – релігійні організації міщан у ХУІ – ХУІІ ст.                                                                                                                            В)Навчальний заклад, у якому вивчали грецьку, слов’яно – руську й латинську мови.                                                                                                                     Г)Церква, що з’явилася внаслідок унії частини  православної церкви з католицькою церквою.                                                                                                                

Д) Різновид наукового або вищого навчального закладу вищого рівня.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   6. Розташуйте події в хронологічній послідовності                                                                             1. Завершення будівництва ансамблю Успенської церкви у Львові                                                                                                                                                                                                                                                                              2.Заснування Острозької академії.                                                                                                      3.Укладення ІІІ Литовського статуту                                                                                                               4.Укладення Люблінської унії. 

 

 

 

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ

 

7. Вкажіть напрямки діяльності православних братств.                                                                                                                                                                                               8. Як розвивалася освіта на українських землях у ХУІ – першій половині ХУІІ століть?                                                                              

9.Якими були наслідки Люблінської унії для українського суспільства?

                                                    

                                                        ВИСОКИЙ РІВЕНЬ                                                                                                                                                  

 

10 – 12. Складіть історичний портрет Петра Могили.

 

 

docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
4630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку