Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Де відбувається історія», І ВАРІАНТ 5 клас

Про матеріал

Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-Б клас

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

І ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

Перегляд файлу

 

 

Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-Б клас

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

1. Дати відповідь «так» чи «ні»:

    А) «Речові історичні пам’ятки досліджують вчені мовознавці»                       ________

2. Установа, в якій зберігаються та виставляються для огляду предмети                                     давнини, називається:

А) архів               

Б) школа           

В) музей             

Г) бібліотека

3. Наука, яка вивчає історію за речовими пам’ятками, називається:

А) реставрація           

Б) археологія         

В) етнографія

Г) мовознавство

4. Професія людини, яка організовує цікаві подорожі і розповіді в музеї:

А) екскурсовод               

Б) історик           

В) археолог

Г) актор

5. Перекази, легенди, казки, які передаються з уст в уста представниками різних поколінь,  називають:

    А) речовими джерелами       

    Б) письмовими джерелами       

В) етнографічними джерелами

Г) візуальними джерелами

 6. Відомий археолог (родом з Миколаївщини), який знайшов «скіфську пектораль» у  царському кургуні Товста Могила:

    А) В. Хвойко            

    Б) Б. Фармаковський        

    В) Ф. Камінський

    Г) Б. Фармаковський

 

ІІ РІВЕНЬ

 7. Назвіть відомі вам матеріали, на яких було створено письмові історичні пам’ятки . ________________________________________

________________________________________

________________________________________

 8. Виберіть зайве з переліченого нижче логічного ряду:

    А) фортеця

    Б) пектораль

    В) літопис   

    Г) горщик

9. Дати визначення:

Архів - ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

ІІІ РІВЕНЬ

10. Розташуйте візуальні джерела за хронологією їх появи в історії людства:

    А) фотографія                                         _________

    Б) книжкова мініатюра                           _________

    В) відеорепортаж                                    _________ 

    Г) наскельний малюнок                          _________

 

11. Поставити у відповідність види історичних джерел та їх приклади:

 

1

речові

А

наскельний малюнок

2

письмові

Б

легенда

3

фольклорні

В

скіфська золота прикраса

4

зображувальні

Г

вавилонська глиняна табличка

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

ІV РІВЕНЬ

 

12. Накресліть лінію часу, позначте на ній потрібні дати та розвяжіть хронологічну задачу.

Літописець Нестор – чернець Києво-Печерського монастиря – завершив роботу над славнозвісним літописом «Повість минулих літ» у 1113р. Скільки від тієї дати минуло років до створення козацького літопису Самійла Величко 1720р.

 

 

13.  Дати коротку характеристику роботи археолога. Яка роль археологів у вивченні минулого людства?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рощук Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
2878
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку