Контрольна робота з тем «Образ майбутнього в літературі», «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»
Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок
І-ІІ рівні. Тестові завдання
а) бажання помилуватися картиною
б) свято та базарний день
в) спортивні змагання
а) «Монна Ліза» б) «Донна Ліза» в) «Мадонна Ліза»
а) фотографував рідкісних тварин
б) здійснив вимушену посадку із-за поломки корабля
в) доставляв пошту на цю планету
а) він був добре озброєний
б) він уявив себе дощем
в) він уявив пожежу.
а) пожаліли грошей
б) він був неідеальним
в) у них буде своя дитина
а) фентезі б) фантастичний роман в) соціальна фантастика
ІІІ рівень
1в 2г 3а 4б
1в 2г 3а 4 б
а) уявний кущ
б) смолоскип
в) барсиха
г) уявне мертве
1в 2а 3г 4б
І\/ рівень (одне із завдань)
- Чому намальована усмішка справила таке враження на Тома?
- Як ви розумієте назву оповідання Р.Шеклі «Запах думок»?
І\/. Підсумок уроку.