29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів із розділу «ДАВНІЙ РИМ»

Про матеріал

Завдання уроку розраховані на 2 варіанти і спрямовані на всебічну перевірку знань учнів.

Перегляд файлу

Гаркушинський ЗЗСО І-ІІІ ст. Миргородської районної ради Полтавської області

 

 

Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів із розділу «ДАВНІЙ РИМ»

 

 

Изображение выглядит как здание, часы, большой, желтый

Автоматически созданное описание

(6 клас)

 

Вчитель: Шарко К.О.

 

2020

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть:

  • закріпити, поглибити та систематизувати свої знання про Давній Рим;
  • визначити питання, які були недостатньо ними опрацьовані;
  • розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, узагальнювати матеріал, робити висновки;
  • покращити навички роботи з різними видами завдань.

Обладнання: картки із завданнями

Тип уроку: контролю й корекції навчальних досягнень учнів.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та очікувані результати уроку, роз’яснює умови виконання роботи.

  1. Виконання завдань.

 

Учні отримують картки із завданнями.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

із розділу «Давній Рим»

Дата _____________ Прізвище та ім’я _________________________________

І ВАРІАНТ

І рівень (4 б)

Тестові завдання

  1. На якому півострові розташоване м. Рим?
  • Апеннінський
  • Балканський
  • Мала Азія
  1. Коли в Римі розпочався період республіки?
  • 509 р. до н.е.
  • 264 р. до н.е.
  • 216 р. до н.е.
  1. Як у Римі називали представників родової знаті - нащадків засновників міста?
  • Плебеї
  • Патриції
  • Демос
  1. Коли почалися Пунічні війни Риму з Карфагеном?
  • 509 р. до н.е.
  • 264 р. до н.е.
  • 216 р. до н.е.
  1. Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні завойованих територій?
  • «Гроші не пахнуть!»
  • «Розділяй і владарюй!»
  • «Прийшов, побачив, переміг!»
  1. Коли відбулося найбільше повстання рабів-гладіаторів під проводом Спартака?
  • 74 р. до н.е.
  • 49 р. до н.е.
  • 27 р. до н.е.
  1. В якій римській провінції народився Ісус Христос?
  • Сирія
  • Єгипет
  • Іудея
  1. Коли Римська імперія розділилася на дві частини - Східну і Західну?
  • 330 р.
  • 395 р.
  • 455 р.

 

ІІ рівень (6 б)

  1. Розгадайте ребуси та дайте визначення тих понять, які ви після цього отримаєте. (4 б)

А)Изображение выглядит как еда, рисунок, стол

Автоматически созданное описание_____________________________________________________________________

Б) _____________________________________________________________________

В) Изображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описание_____________________________________________________________________

Г) Изображение выглядит как рисунок, кот

Автоматически созданное описание_____________________________________________________________________

 

  1. Дайте характеристику діяльності Гая Юлія Цезаря. (2 б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (2 б)

 

Чому падіння Римської імперії вважають закінченням періоду історії

Стародавнього світу?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Изображение выглядит как ножницы, инструмент

Автоматически созданное описание------------------------------------------------------------------------------------------------   Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

із розділу «Давній Рим»

Дата _____________ Прізвище та ім’я _________________________________

ІІ ВАРІАНТ

І рівень (4 б)

Тестові завдання

  1. Слово «Італія» означає:
  • «Країна овець»
  • «Країна телят»
  • «Країна кіз»
  1.    У якому році засноване м. Рим?
  • 753 р. до н.е.
  • 509 р. до н.е.
  • 264 р. до н.е.
  1. Як у Римі називали особисто вільних людей, що не мали землі і не могли обіймати державні посади?
  • Патриції
  • Плебеї
  • Демос
  1. Коли закінчилися Пунічні війни Риму з Карфагеном?
  • 264 р. до н.е.
  • 216 р. до н.е.
  • 146 р. до н.е.
  1. Який з цих висловів НЕ належить Гаю Юлію Цезарю?
  • «Горе переможеним!»
  • «Прийшов, побачив, переміг!»
  • «Жереб кинуто!»
  1. Який імператор зробив християнство державною релігією Риму?
  • Тіт
  • Константин
  • Феодосій
  1. Яку форму правління встановив Октавіан Август?
  • Диктатура
  • Принципат
  • Тиранія
  1. Коли упала Західна Римська імперія?
  • 395 р.
  • 455 р.
  • 476 р.

ІІ рівень (6 б)

  1. Розгадайте ребуси та дайте визначення тих понять, які ви після цього отримаєте. (4 б)

А)Изображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описание_____________________________________________________________________

Б) Изображение выглядит как стол

Автоматически созданное описание _____________________________________________________________________

В) Изображение выглядит как рисунок, фрукт

Автоматически созданное описание_____________________________________________________________________

Г) _____________________________________________________________________

 

  1. Дайте характеристику діяльності імператора Константина. (2 б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (2 б)

 

Яким є внесок давньоримської цивілізації в історію людства?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відповіді до ребусів:

І варіант - варвар, патрицій, сенат, Форум.

ІІ варіант – трибун, Колізей, імператор, легіон.

 

  1. Домашнє завдання.

Повторити поняття і дати із розділу «Давній Рим».

 

docx
Додано
4 травня
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку