Контрольна робота за темами «Вступ», «Билини і балади»
Мета: закріпити знання учнів; виявити рівень знань, умінь та навичок для контролю й корекції; розвивати пам'ять, образне й логічне мислення, вміння складати зв’язні висловлювання, твори з власними судженнями; виховувати на матеріалі фольклору та літератури повагу до загальнолюдських цінностей.
Обладнання: тестові завдання.
Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Оголошення теми й мети уроку.
І\/. Контроль і корекція знань, умінь та навичок.
І – ІІ рівні Тест
а) Англії б)Німеччині
в) Франції г) Давній Русі
2. Стівенсон – є автором балади:
а) «Рукавичка» б) «Вересовий трунок»
в) «Король Лір і його дочки» г) «Світязь»
3. Соловей Розбійник засвистів на повний свист, бо:
а) прочував свій кінець
б) щоб залякати князя Володимира
в) хотів похизуватися.
4. Укажіть назву міста, мешканці якого запросили Іллю Муромця бути їхнім воєводою:
а) Путивль б) Чернігів
в) Київ г) Новгород
5. Укажіть ім’я героя балади, який став уособленням народного захисника:
а) Делорж б) Король Лір
в) Ілля Муромець г) Робін Гуд
6. Головними ознаками літературної балади є:
а) напруженість сюжету б) наявність діалогів
в) віршований, ліро-епічний твір г) відсутність конкретного автора
ІІІ рівень
1г, 2в, 3а, 4б.
1в, 2г, 3б, 4а
а) покарання дочок смертю
б) висловлювання про любов доньок до батька
в) допомога Корделії хворому батькові
г) пропозиція Гонореллі жити батькові зі слугами. 1б 2г 3в 4а
І\/ рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
\/. Підсумок уроку.
\/І. Домашнє завдання. Підготувати презентацію про життя й творчість В.Скотта.