Урок контролю знань за темою "Із літератури І половини ХХ століття"

Про матеріал
Матеріал уроку складається з 4 рівнів: тестові завдання - 6 питань, на встановлення відповідності - 2 завдання та творчого завдання - одне на вибір учня.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Із літератури І половини ХХ століття»

 

 Мета: повторити, систематизувати й узагальнити вивчений навчальний  матеріал, виявити рівень знань, умінь і навичок учнів; розвивати навички зв’язного писемного мовлення, творче, аналітичне мислення; висловлювати власні міркування та обґрунтовувати їх; виховувати кращі моральні якості, гуманізм.

 

Обладнання: різнорівневі завдання

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Вступне  слово вчителя про виконання різнорівневих завдань.
  2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання).

І – ІІ рівні. Тестові завдання (кожна правильна відповідь – 1 бал).

  1. Поема А.Ахматової «Реквієм» присвячена:

а) мужнім захисникам Вітчизни у Другій світовій війні,

          б) жертвам громадянських воєн,

          в) жертвам сталінського терору.

  1. Звукопис, натяк, сугестія характерні для такого напряму (течії):

а) символізму,  б) акмеїзму,   в) футуризму.

  1. Який з творів Аполлінера став поетичною емблемою Першої світової війни:

а) «Зона»,     б) «Зарізана голубка й водограй»,  в)»Міст Мірабо»?

  1. Назвіть один із визначних поетичних циклів Рільке:

а) «Часослов»,       б)»Життя Марії»,      в) «Сонети до Орфея».

  1. Назвою одного із своїх віршів В.Маяковський закликає:

а)послухати        б)заспівати     в)подивитися.

  1. На початку творчого шляху Пастернак був членом угруповання:

а) «Цех поетів»,      б) «Центрифуга»,    в) «Серапіонові брати».

 

ІІІ рівень

  1. Встановити відповідність між течіями «срібної доби»  та їх представниками.  (1 бал)
  1. Символізм                         а) Ахматова, Городецький
  2. Акмеїзм                             б) Маяковський, Пастернак
  3. Футуризм                          в) Блок, Брюсов.
  1. Встановити відповідність між поетами та їх збірками поезій. (2 бали).
  1. Маяковський                                 а) «Лірика»
  2. Ахматова                                       б) «Нові вірші»
  3. Аполлінер                                     в) «На полі Куликовім»
  4. Пастернак                                     г) «Біла зграя»
  5. Блок                                               д) «Алкоголі»
  6. Рільке                                            е) «Просте, як мукання».

 

І\/ рівень (одне із завдань) (3 бала)

  1. Твір-мініатюра на одну із тем:
  • «Я – голос ваш» (за лірикою А.Ахматової);
  • «Чарівна сила мистецтва» (за віршами Рільке);
  • «Г.Аполлінер –поет-новатор».
  1. Поясніть, чому А.Ахматова назвала поему «Реквієм» «чотирнадцятьма молитвами».
  2. Поясніть  авторську позицію у назві й першому слові-зверненні – «послухайте» - в однойменному вірші В.Маяковського.
  3. Визначте, які особливості футуризму наявні у поезії Б.Пастернака.

 

І\/. Підсумок уроку.

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку