Урок курсу за вибором "Каліграфія (з елементами розвитку зв’язного мовлення)"

Про матеріал

Тема уроку.

Вправи на розвиток дрібної моторики.

Побудова зв'язних монологічних висловлювань.

Мета уроку:

вчити координувати рухи очей і кисті руки та впевнено рухатися по площині при виконанні графічних завдань;

розвивати зорово-моторну координацію учнів;

закріплювати вміння орієнтуватися в зошиті, правильного сидіння за партою, вчити правильно тримати олівець і ручку;

продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми: узагальнювати та розширювати знання про місто, у якому вони живуть;

розвивати зв'язне мовлення учнів, дрібну моторику руки;

виховувати старанність, акуратність, вчити турбуватися за своє здоров'я.

Перегляд файлу

Курс за вибором

Каліграфія (з елементами розвитку зв’язного мовлення)

1 клас

 

Тема уроку.

Вправи на розвиток дрібної моторики.

Побудова зв’язних монологічних висловлювань.

Мета уроку:

вчити координувати рухи очей і кисті руки та впевнено рухатися по площині при виконанні графічних завдань;

розвивати зорово-моторну координацію учнів;

закріплювати вміння орієнтуватися в зошиті, правильного сидіння за партою, вчити правильно тримати олівець і ручку;

продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми: узагальнювати та розширювати знання про місто, у якому вони живуть;

розвивати зв’язне мовлення учнів, дрібну моторику руки;

виховувати старанність, акуратність, вчити турбуватися за своє здоров’я.

 

Обладнання: кольорові олівці, зошит, предметні шаблони за темою уроку, тематичний робочий аркуш за темою уроку.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

 

  • Наших гостей ми запросимо на урок каліграфії, тобто урок красивого письма. А навіщо нам вміти писати? А чому писати треба охайно та розбірливо?

 

II. Зацікавлення темою.

1.Творча робота над віршем.

Місто наше  між ставками,

У солов’їних садах,

Де б не були ми, воно завжди з нами,

В спогадах, в мріях, у снах.

 

  • Чи здогадались, про що будемо говорити сьогодні? Ми будемо говорити про своє рідне місто.
  • В якому місті ми живемо?
  • Яке велике місто біля нашого містечка?

 

  • Щоб наші думки не забувалися, ми будемо їх нотувати – коротенько записувати або замальовувати

 

2.Вправа «Проклади доріжку»: «прокласти доріжку» в середині букви, щоб не торкнутися контуру літери

 

  • Якими кольорами ви б розфарбували своє місто?
  • Усі яскраві кольори є у веселці.

Веселку із букв намалюємо,

Нашому місту яскраві кольори подаруємо.

 

 

 

 

 

 

III. Оголошення теми уроку.

  • Отже, ми сьогодні будемо тренувати наші руки і ручки у каліграфічному написанні частинок букв: паличок та петельок, гачечків та кружечків. Адже чим охайніші будуть наші запчастинки до букв, тим красивіше будуть виходити наші букви.

 

IV. Робота над темою уроку.

1. Пальчикова гімнастика: покласти олівець між вказівним, середнім і без­іменним пальцями; крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший

пальчиковая гимнастика3.gif 

 

Олівець в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу.

Неодмінно кожен палець

Будь слухняним я навчу.

 

2. Координаційні вправи

2.1. Штрихування

В

О

П

А

Р

К

М

У

Н

Т

П

К

И

С

Т

А

В

О

К

М

 

  • Наше місто з давніх часів славетно своїми парками: кремезні дуби, тендітні берізки, стрункі сосни… А кожен господар і в своєму подвір’ї намагається зробити затишок під фруктовими деревами. Які дерева ростуть у вашому садку біля будинку?

 

  • В першому рядку знайдіть слово, прочитайте його. (парк) З яким кольором асоціюється слово парк? Парк від лісу відрізняється ще й тим, що дерева насаджували люди, тому робили вони це рівними рядками вздовж доріжок. Заштрихуємо клітинки із словом ПАРК горизонтальними лініями зеленого кольору. (одна дитина виконує завдання біля дошки)

 

  • В другому рядочку сховалося слово, яке також описує наше місто: адже саме ці місця кличуть нас влітку на відпочинок, а рибалок за ласощами і для нас, і для наших котів. Хто здогадався про що мова йдеться? (ставок)

 

  • Який колір передасть нам красоту ставків? Тож давайте блакитними горизонтальними хвилястими лініями позначимо слово СТАВОК. (одна дитина виконує завдання біля дошки)

 

2.2. Обведення по контуру

  • Не відриваючи руки по контуру наведіть малюнки до нашого наступного завдання.

Картинки по запросу яблоко по точкам  Картинки по запросу груша по точкам ЖД.jpg

 

 

 

  • Що може об’єднати ці речі? Як вони можуть бути пов’язані із нашим містом?

 

Фізкультхвилинка

1, 2, 3, 4, 5 –

Ми пішли у двір гулять.

Бабу снігову ліпили,

Крихти горобцям крошили,

З гірки потім ми катались,

http://lubotin.kharkov.ua/uploads/posts/2011-02/1298534507_gerb-iz-geraldiki.jpgУ снігу ще повалялись…

Всі в снігу додому йшли.

З’їли суп і спать лягли.

 

V. Розвиток зв’язного мовлення: складання опису.

1. Слово вчителя.

(під час читання вірша створюється герб міста)

Знак у міста головний –

Люботинці мають знати:

Зелень парків, синь ставків,

І дуби стоять на варті.

А які смачні грушки!

Яблуками теж багаті.

Залізничне місто наше

Біля Харкова найкраще!

 

  • Отже, на гербі нашого міста зібрані ті зображення, які показують значення Люботина серед інших міст Харківщини.
  • Які основні кольори нашого гербу? (зелений – верхня частина, синій – нижня частина)
  • Про що говорить зелений колір? Синій колір?
  • Чому на гербі Люботина є символ Харківщини – ріг достатку?
  • Які фрукти люботинські фрукти відомі по всій області? (яблука та груші)
  • Навіщо на гербі зображено інструменти залізничників?
  • Про що говорять листя дуба на нашому гербі?

 

2.Творча робота: закінчити малюнок гербу Люботина

  • Давайте закінчимо малюнок нашого герба: додайте за зразком недостаючи елементів. 

 

 

 

VI. Підсумок уроку.

  • Яке завдання було найцікавішим?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

uth,.jpghfvrf.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу яблоко по точкамКартинки по запросу груша по точкамЖД.jpg

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2018
Переглядів
2667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку