Тема уроку.
Вправи на розвиток дрібної моторики.
Побудова зв'язних монологічних висловлювань.
Мета уроку:
вчити координувати рухи очей і кисті руки та впевнено рухатися по площині при виконанні графічних завдань;
розвивати зорово-моторну координацію учнів;
закріплювати вміння орієнтуватися в зошиті, правильного сидіння за партою, вчити правильно тримати олівець і ручку;
продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми: узагальнювати та розширювати знання про місто, у якому вони живуть;
розвивати зв'язне мовлення учнів, дрібну моторику руки;
виховувати старанність, акуратність, вчити турбуватися за своє здоров'я.
Курс за вибором
Каліграфія (з елементами розвитку зв’язного мовлення)
1 клас
Тема уроку.
Вправи на розвиток дрібної моторики.
Побудова зв’язних монологічних висловлювань.
Мета уроку:
вчити координувати рухи очей і кисті руки та впевнено рухатися по площині при виконанні графічних завдань;
розвивати зорово-моторну координацію учнів;
закріплювати вміння орієнтуватися в зошиті, правильного сидіння за партою, вчити правильно тримати олівець і ручку;
продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми: узагальнювати та розширювати знання про місто, у якому вони живуть;
розвивати зв’язне мовлення учнів, дрібну моторику руки;
виховувати старанність, акуратність, вчити турбуватися за своє здоров’я.
Обладнання: кольорові олівці, зошит, предметні шаблони за темою уроку, тематичний робочий аркуш за темою уроку.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
То ж і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо.
II. Зацікавлення темою.
1.Творча робота над віршем.
Місто наше між ставками,
У солов’їних садах,
Де б не були ми, воно завжди з нами,
В спогадах, в мріях, у снах.
2.Вправа «Проклади доріжку»: «прокласти доріжку» в середині букви, щоб не торкнутися контуру літери
Веселку із букв намалюємо,
Нашому місту яскраві кольори подаруємо.
III. Оголошення теми уроку.
IV. Робота над темою уроку.
1. Пальчикова гімнастика: покласти олівець між вказівним, середнім і безіменним пальцями; крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Будь слухняним я навчу.
2. Координаційні вправи
2.1. Штрихування
В |
О |
П |
А |
Р |
К |
М |
У |
Н |
Т |
П |
К |
И |
С |
Т |
А |
В |
О |
К |
М |
2.2. Обведення по контуру
Фізкультхвилинка
1, 2, 3, 4, 5 –
Ми пішли у двір гулять.
Бабу снігову ліпили,
Крихти горобцям крошили,
З гірки потім ми катались,
У снігу ще повалялись…
Всі в снігу додому йшли.
З’їли суп і спать лягли.
V. Розвиток зв’язного мовлення: складання опису.
1. Слово вчителя.
(під час читання вірша створюється герб міста)
Знак у міста головний –
Люботинці мають знати:
Зелень парків, синь ставків,
І дуби стоять на варті.
А які смачні грушки!
Яблуками теж багаті.
Залізничне місто наше
Біля Харкова найкраще!
2.Творча робота: закінчити малюнок гербу Люботина
VI. Підсумок уроку.