Урок-квест Д.Дефо "Пригоди Робінзона Крузо"

Про матеріал
Мета заходу в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Перегляд файлу

Полегка Юлія Валеріївна. Чернігівська ЗОШ 35 І-ІІІ ступенів.

Урок-квест

«30 вересня День народження літературного героя – Робінзона Крузо»

Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.

Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, мобільний телефон для селфі та розшифровки QR- кодів, дошка з магнітами для селфі колажа.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

Правила:

1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.

 2. Команди отримують маршрутний лист, завдання,  яке треба пройти.

3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.

Маршрут:

  1. Станція «Асоціації».
  2.  «Ребуси».
  3.  «Пазл».
  4.  “Мудрість книги”.
  5. “Хто? Що? Де?”
  6. «Селфі-студія».
  7. «Анаграма»

Станція № 1   

“Асоціації”

Завдання: до слів «Робінзон Крузо» підібрати як найбільше слів так, щоб літери в словах перетиналися.

Кожна правильна відповідь – 1 бал.

Наприклад:

П

К

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

О

Б

І

Н

З

О

Н

 

 

А

Р

І

 

 

Е

С

 

 

 

Ц

А

Б

 

 

Р

Т

 

 

 

Я

Б

Л

 

 

Н

Р

 

 

 

 

Е

І

 

 

О

і

 

 

 

 

Л

Я

 

 

 

В

 

 

 

 

Ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 2     

“Ребуси”  

Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді

Кожна правильна відповідь - 2 бал

 

 

 

 

 

 

 

(Робінзон)

 

 

 

 

 

 

 

(Острів)

 

 

 

 

 

 

 

(П’ятниця)

 

 

Станція № 3

“Пазл”

Завдання: зісканувавши QR-код, складіть пазл та назвіть епізод із роману Д.Дфо «Робнзон Крузо».

Контролюється швидкість складання (2 хв.)

1 пазл

 

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D1fa59c6f083c&4&0 

 

 

 

 

 

2 пазл

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D09cae9ea8ffe&4&0 

 

 

 

 

 

3 пазл

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D0640301496a5&4&0

4 пазл

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D26f4d4bbc14e&4&0

5 пазл

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.jigsawplanet.com%2F%3Frc%3Dplay%26pid%3D01595f431024&4&0 

 

 

 

 

Станція №4

  “Мудрість книги”

Завдання: переглянувши буктрейлер до роману Д. Дефо «Робінзон Крузо»

за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Ou_MErisvY6R6dWccJMYkVIPCiR2z9gZ/view

або створити власний, на розсуд учителя, скласти сенкан до образу Робінзона.

Як створити сенкан?

 

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

  1.              Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник).
  2.              Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметники)
  3.              Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно, це дієслова).
  4.              Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
  5.              Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

 Або ж так (формула):

1. Тема (іменник).
2. Опис (два прикметники).
3. Дія (три слова).
4. Ставлення (фраза – чотири слова).
5. Перефразування сутності ( одне слово).

 

Станція №5

     “Хто? Що? Де?”

Завдання: дати відповідь на запитання.

 Кожна правильна відповідь – 1 бал.

  1. З кількох томів складається книга про Робінзона? (3)
  2. Скільки років було Робінзону, коли він вперше вирушив у морську подорож? (18)
  3. Де провів першу ніч на острові? ( на дереві)
  4. Звідки на безлюдному острові у Робінзона взялися інструменти та рушниця? (забрав із затонулого корабля)
  5. Яких тварин Робінзон забрав з корабля? (двох котів та собаку)
  6. За якими ознаками шукав собі місце для житла? ( у сухому місці, у затінку, щоб з вікон було видно море)
  7. Скільки човнів виготовив Робінзон? (2)
  8. В якому одязі ходив?
  9.  Що придумав, щоб не втратити відлік часу? (зарубки на стовпі)
  10. Що допомогло Робінзону зберегти душевну рівновагу? (читав Біблію)
  11. На 11 році перебування на острові приручив тварину. Яку? (козу)
  12. Скільки років прожив на острові? (28 років)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 6 

 “Селфі-студія”

Завдання: Зробити колаж на тему “Робінзон Крузо”.  Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram, Facebook з власними оригінальними хештегами.

За виконане завдання  -3 бали

C:\Users\July\Pictures\Крузо\daniel-defo-robinzon-kruzo-s-illyustraciyami.jpg 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\721.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\369338d0fe7629f7a6e469b1e6d447ba.jpgC:\Users\July\Pictures\Крузо\i283726789542095120._szw480h1280_.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\21579.970x0.jpgC:\Users\July\Pictures\Крузо\Kak-pobedit-odinochestvo-Urok-Robinzona-Kruzo.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\KMO_148127_01335_1_t218_224903.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\09_lqDCCEG.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\images.jpgC:\Users\July\Pictures\Крузо\unnamed.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\robinson_6.jpg 

 

 

 

C:\Users\July\Pictures\Крузо\images (1).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 7  

“Анаграма”

Завдання: розшифрувати анаграму.

Кількість балів – 3.

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку