Полегка Юлія Валеріївна. Чернігівська ЗОШ 35 І-ІІІ ступенів.
Урок-квест
«30 вересня День народження літературного героя – Робінзона Крузо»
Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, мобільний телефон для селфі та розшифровки QR- кодів, дошка з магнітами для селфі колажа.
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.
Маршрут:
Станція № 1
“Асоціації”
Завдання: до слів «Робінзон Крузо» підібрати як найбільше слів так, щоб літери в словах перетиналися.
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Наприклад:
П |
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
О |
Б |
І |
Н |
З |
О |
Н |
|
|
А |
Р |
І |
|
|
Е |
С |
|
|
|
Ц |
А |
Б |
|
|
Р |
Т |
|
|
|
Я |
Б |
Л |
|
|
Н |
Р |
|
|
|
|
Е |
І |
|
|
О |
і |
|
|
|
|
Л |
Я |
|
|
|
В |
|
|
|
|
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 2
“Ребуси”
Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді
Кожна правильна відповідь - 2 бал
(Робінзон)
(Острів)
(П’ятниця)
Станція № 3
“Пазл”
Завдання: зісканувавши QR-код, складіть пазл та назвіть епізод із роману Д.Дфо «Робнзон Крузо».
Контролюється швидкість складання (2 хв.)
1 пазл
2 пазл
3 пазл
4 пазл
5 пазл
Станція №4
“Мудрість книги”
Завдання: переглянувши буктрейлер до роману Д. Дефо «Робінзон Крузо»
за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Ou_MErisvY6R6dWccJMYkVIPCiR2z9gZ/view
або створити власний, на розсуд учителя, скласти сенкан до образу Робінзона.
Як створити сенкан?
Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.
Або ж так (формула):
1. Тема (іменник).
2. Опис (два прикметники).
3. Дія (три слова).
4. Ставлення (фраза – чотири слова).
5. Перефразування сутності ( одне слово).
Станція №5
“Хто? Що? Де?”
Завдання: дати відповідь на запитання.
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Станція № 6
“Селфі-студія”
Завдання: Зробити колаж на тему “Робінзон Крузо”. Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram, Facebook з власними оригінальними хештегами.
За виконане завдання -3 бали
Станція № 7
“Анаграма”
Завдання: розшифрувати анаграму.
Кількість балів – 3.