Урок-квест "Перший клас, до побачення"

Про матеріал
Підсумковий урок-квест "Перший клас, до побачення" складається з семи зупинок. Перша "Казкова", друга "Математична", третя "Родина", четверта "Музична", п'ята "Квітник", шоста "Художники" і сьома "Український борщ". Виконуючи завдання кожної зупинки, діти демонструють не тільки знання, а й навики співпраці в парах і групах.
Перегляд файлу

 

Квест «Перший клас, до побачення!»

 Мета: повторити алфавіт, розвивати мовлення, мислення учнів; заохочувати дітей співпрацювати, виховувати повагу до рідного слова і любов до книги як джерела знань.

Обладнання: картки із завданнями, кольорові наклейки зі словами, фонограми пісень, ручки, кольорові олівці, цеглинки Lego, кошики з овочами.

Хід уроку

  •      Любі дітки, минуло небагато часу від того дні , як ви прийшли до школи. Багато з вас не вміли ні писати , ні читати. А сьогодні ви впевнено можете сказати, що цього навчилися. Скільки старань доклали до цього не тільки ви, а й ваші рідні. За цей рік ви навчилися не тільки писати, читати, лічити. Ви навчилися дружити, співпрацювати, допомагати один одному. Сьогодні ми підведемо невеличкий підсумок і покажемо, чого ж ми досягли.

      Урок наш буде незвичайний. Це квест-гра. Для цього ми ділимося на дві команди. Кожна група вибирає собі назву. За виконані завдання ви будете отримувати наліпки зі словами.

     Перш ніж взятися за справу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.

Інструкція до гри.

  1. Команда повинна працювати злагоджено.
  2. Працюють всі учасники команди.
  3. Якщо команда виконала завдання, беретесь за руки і піднімаєте вгору.

 

  •      Казки люблять усі. Їх з задоволенням слухають і дорослі, і малеча. Тому перша наша зупинка називається «Казкова».

Завдання :за картинками слід відгадати назву казки . Подумати, якого героя не вистачає . Розставити картинки  у певній послідовності.

 

 

І команда

C:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.jpgC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images.jpg

ІІ команда

C:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.pngC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images.jpgC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.jpg

Друга зупинка «Математична»

Завдання: обчислити вирази та дізнатися, як у давнину називали річку Дніпро.

 

              30+37=            и                                       10-1=        с

              60+26=            ф                                       20+33=     е

              59-2=               о                                        47-4=        н

              10+5=              б                                        36-11=      р

15

57

25

67

9

86

53

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Третя зупинка «Родина»

Завдання: з цеглинок Lego скласти слова і створити дизайнерську вишиту сорочку з пазлів. ( Для виконання цього завдання команди діляться на пари. Дві пари складають слова, а одна – пазли.)

І команда

 

 

 

 

C:\Users\Марічка\AppData\Local\Temp\Temp1_вишиванка.zip\вишиванка\Слайд9.JPG(матуся, бабуся)

ІІ команда

т

 

 

 

C:\Users\Марічка\AppData\Local\Temp\Temp1_вишиванка.zip\вишиванка\Слайд7.JPG(татусь,дідусь)

Четверта зупинка «Музична» «Абеткова пісенька»

Дівчинка. На своєму місці

Кожна з нас стоїть.

Називаємося всі разом

АЛ-ФА-ВІТ!

«А», «БЕ», «ВЕ»-

Клас наш весело живе.

«ГЕ», «ГЕ», «ДЕ»,

Нас завжди цікаве жде.

«Е», «Є», «ЖЕ»,

Вміємо читати вже.

«ЗЕ», «И», «І»,

Ждуть знання нас ще нові.

«Ї», «Йот», «Ка»,

Нам наука не важка.

«ЕЛ», «ЕМ», «ЕН»,

Кожен з нас це феномен.

«О», ПЕ», «ЕР»,

Всі ми дружимо тепер.

«ЕС», «ТЕ», «У»,

Візьмемо книжечку нову.

«ЕФ», «ХА», «ЦЕ»,

Є на все у нас слівце.

«ЧА», «ША», «ЩА»,

Кожен друга захища.

«Знак м’який», і «Ю», і «Я»-

Перший клас – міцна сім’я!

П’ята зупинка «Квітник»

Завдання: прочитати слова,знайти та обвести в кросворді.

           downloadC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.jpgimagesC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.jpg

троянда                      конвалія                            тюльпан

волошка                     бузок                                 ромашка

мак                              ірис                                   фіалка

л

к

о

р

о

н

а

я

м

ч

р

п

і

к

о

н

в

а

л

і

я

а

о

о

с

п

е

р

е

м

о

г

а

с

м

р

к

о

в

о

л

о

ш

к

а

п

а

а

р

а

д

і

с

т

ь

м

ш

і

ш

д

т

р

о

я

н

д

а

и

о

ф

к

а

ю

щ

а

с

т

я

к

р

з

р

а

с

л

о

д

а

с

я

і

р

и

с

ю

і

ь

с

у

с

і

д

и

г

м

а

к

л

п

о

ф

і

а

л

к

а

п

о

ї

ь

а

д

б

у

з

о

к

н

о

н

о

ж

н

м

і

с

я

ц

ь

р

і

к

л

е

 

  downloadimagesC:\Users\Марічка\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images.jpgdownload

Шоста зупинка «Художники»

Завдання:розмалювати малюнки відповідно до схеми кольорів.                                                                              


Слова з буквосполученнями  йо -

                                                   ьо -

                 ь –

                 без  ь –


 


Апостроф перед Я –

                   перед Є –

   перед Ї -   

   перед Ю -


Сьома зупинка «Український борщ»

Завдання:  розгляньте овочі в кошику, складіть діаграму.

Замалюйте стільки клітинок,

- скільки у кошику буряків – фіолетовим кольором,

- скільки морквин – оранжевим кольором,

- скільки картоплин – коричневим кольором,

- скільки капустин – зеленим кольором,

- скільки помідорів – червоним кольором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пісенька-танок  Н.Май «Мій Букварик»

  • Ви отримали по шість наліпок зі словами. Складіть із них прислів’я.

(Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Дім без книги – день без сонця.)

  • Читайте кожного дня хоча б одну сторінку книги. Адже день прожитий без книги – це марно прожитий день.
  • А тепер поділіться враженнями від сьогоднішнього уроку.
  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Які завдання були найважчими / найлегшими?

 

 

 

 

   

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку