Урок – КВК «У світі чисел»

Про матеріал

Урок допоможе закріпити в учнів уміння виконувати дії над багатоцифровими числами, креслити кути з допомогою транспортира, розв'язувати рівняння. Розвивати логічне мислення,обчислювальні навички, пам'ять, зосередженість, уміння аналізувати, співставляти. Виховувати почуття взаємодопомоги, наполегливість.

Перегляд файлу

Тема. Урок – КВК з математики «У світі чисел».

 

Мета. Закріпити в учнів уміння виконувати дії над багатоцифровими числами, креслити кути з допомогою транспортира, розв’язувати рівняння. Розвивати логічне мислення,обчислювальні навички, пам'ять, зосередженість, уміння аналізувати, співставляти. Виховувати почуття взаємодопомоги, наполегливість.

 

Обладнання: мультимедійна дошка, сигнальні картки, емблеми команд.

 

Учитель:

Сьогодні на уроці математики ми проведемо математичний КВК.

Учні першого і другого рядів будуть вболівальниками команди «Квадрат», а учні третього і четвертого рядів – вболівальники команди «Трикутник».

 

Зараз виберемо журі: завуч, вчителі. Кожне завдання оцінюється 5 балами.

 

1. Перший конкурс. Привітання команд

Команді «Квадрат» – математичний привіт!

Команді «Трикутник» – математичний привіт!

Учасники називають девіз команди

«Квадрат»:

Один за всіх і всі за одного!

«Трикутник»:

Наполегливими бути – перемогу здобути!

 

Звертаються до журі:

  • Шановне журі, судіть не строго, бо попереду в нас нелегка дорога.

 

Вболівальники вимовляють кричалки:

  • Команда «Квадрат» краща за всіх.

Хай лунає веселий сміх.

  • Команда «Трикутник» молодець завжди.

Допоможемо їй перемогти.

 

Слово журі.

 

2. Другий конкурс. Розминка.

1) Використовуючи закони множення, швидко усно обчислити вирази.

5 275 2                      20    13    5

24 25 4                     2    25 90

 

2) «Відгадай»

«Квадрат»

Як за допомогою трьох літер

написати слово «мишоловка»?

(кіт)

«Трикутник»

Як написати у трьох клітинках слово

«мерзла вода»?

(лід)

3) Задача у віршах

«Квадрат»

Гляньте, білочка одна визирає із дупла.

8 пар стрибнуло з гілки, а за ними ще 3 білки.

Я прошу вас , діти милі, щоб всіх білок полічили.

 

«Трикутник»

6 синичок – гарних птичок – на вербі сиділи.

7 подружок – щебетушок до них прилетіли.

Вербу рятували, по 10 гусениць з'їдали.

Полічіть ви їх, шкідливих гусениць отих.

 

Слово журі

3. Третій конкурс. «Швидкий лічильник»

С. 58, №12

Записати вираз, підставивши замість х = 84

Команда працює за столом, а вболівальники за партами.

(записи на слайді )

5000 – ( 3612 : 84 + 47 ) : 18 =

Вболівальники підтримують команди кричалками.

 

Слово журі

 

4.Четвертий конкурс. «Розв'яжи задачу»

Завдання командам і їх вболівальникам

С. 96, задача №70 (самостійно)

Коротка умова задачі – на слайді мультимедійної дошки.

Кожна команда сидить за своїм столом. .Поспілкувавшись, швидко розв’язує задачу.  Побачивши червону сигнальну картку вболівальника, поспішає йому на допомогу.

В усіх членів команди та вболівальників задача повинна бути розв’язана.

Перемагає та команда, яка повністю впоралась із задачею

  • Чи всі розв’язали задачу ? (Учні показують зелені сигнальні картки)

Вчитель перевіряє задачу – відповідають обидві команди.

 

Слово журі.

 

5. П’ятий конкурс. Конкурс вболівальників.

До дошки виходить вболівальник від кожної команди і розв’язує рівняння:

С.54. № 11

185

      = 37

у

Слово журі.

 

6. Шостий конкурс. Конкурс капітанів «Юний кресляр».

1команда

Накреслити  СОД = 130

2 команда

Накреслити  АОВ= 60

Який це кут? Назвати суміжний.

 

Слово журі.

 

7. Сьомий конкурс. «Смішинка».

Учасники і вболівальники обох команд виконують вірш – жарт «Трикутник і Квадрат». На слайді – головні герої твору.

Жили – були 2 брати:

Трикутник з Квадратом.

Старший – квадратний,

До всього придатний.

Менший – трикутний,

Завжди надутий.

Став питать його Квадрат:

– Ти чому сердитий, брат?

Той сказав йому:

У мене 3 всього кути,

А в тебе – чотири!

А Квадрат промовив:

– Брате, я ж бо старший,

Я – Квадрат!

І додав зовсім спокійний:

– Може з нас ти більш потрібний!

Та настала ніч, й до брата

Менший лізе в темноті!

Навшпиньки, злодійкувато

Зрізать старшому кути...

– Приємних снів!

Спать лягав чотирикутним,

А проснешся без кутів!

Та на ранок менший брат

Страшній помсті був не рад,

Глянув він: нема Квадрата,

Занімів, стояв без слів...

– Ну, й помстивсь! Тепер у брата

 Стало вісім аж кутів!

 

  • Так якою геометричною фігурою став квадрат? (Восьмикутником).
  • А трикутник який зробив висновок?

( Не роби іншим зла )

 

Слово журі : результат змагання.

 

8. Домашнє завдання. С. 70, з.11 (з поясненням). С. 90, №28 (а, е), виконати дії стовпчиком. І група – С. 78, № 11(а), знайти закономірність.

doc
Додано
13 липня 2018
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку