Урок "Розв'язування задач вивчених типів. "

Про матеріал

Метою уроку є : розвиток навичок усного рахунку, повторення вивченого теоретичного матеріалу

Розвиток логіки у дітей;

Розвиток навичок самостійної роботи, роботи за аналогією;

Розвиток пізнавальних інтересів учнів, уміння долати труднощі;

Формування навички взаємодії;

Виховування почуття відповідальності.

Перегляд файлу

 

:

 

 

 


 

 

 

 

                               Ярмарок  задач

Тема уроку: «Узагальнити знання  розв'язку задач вивчених типів»

 

 

 Мета урок :  

Розвивати   навички   усного   рахунку,   повторити  вивчений теоретичний матеріал;

Розвивати логіку дітей;

Розвивати    навички    самостійності,    роботи    за аналогією;

Розвивати   пізнавальний   інтерес   учнів,   уміння долати труднощі;

Формувати навички взаємодії;

Виховувати почуття відповідальності.

 

Обладнай уроку :

 Прайс-листи з задачами вивчених типів;

« споживчі корзинки » з додатковими аркушами;

« пробники » задач;

пробники        товарів        широкого        споживання  (шампуні, косметичні вироби  );

плакат   з   поясненням   слів:   бонус,   прайс-лист,  ярмарок .

 

 

 


                                                              Хід уроку:

I. Організація класу

- Урок триває 40 хвилин, тому, щоб не витрачати часу на уроці,
прочитайте пояснення термінів, якими будемо користуватися

Для вас було завдання : знайти в Вікіпедіїї значення слова « ярмарок» , « бонус» , « прас –лист»


Ярмарок - це скупчення товарів з метою продажу.

Бонус:

а) додаткова винагорода;

б) додаткова знижка, що надається продавцем за умовами угоди.
Прайс-лист - спеціально підготовлена для розповсюдження в прессі  інформація про товар та ціни на нього.

II. Активізація навчальної діяльності.
1) Оголошення теми і завдань уроку

- У нас сьогодні урок незвичайний за формою, але він має дуже
конкретні мету і задачі:

1) Повторити вивчений теоретичний матеріал;

 2) Розв'язувати   задачі   різних   типів,   пояснювати   хід

розв'язку;

  • Мені хотілось би, щоб кожен з вас отримав і добрий

заробіток у вигляді навчальних балів.

- Ярмарок це скупчення товарів, у нашому випадку - задач.

-  На ярмарок не йдуть з пустими „гаманцями". Пропоную вам
заробити бонуси.

III. Усне  опитування  (  до 7 хвилин)

Діти задають один одному питання з теоретичного курсу математики, слідкують за правильністю, доповнюють. Кожне питання і відповідь оцінюються в один бонус.

IV. Робота над темою уроку

- Ярмарок - це продаж:, у нашому випадку - розв 'язування задач.
Всі види задач запропоновані до вашої уваги на прайс-листі.
(Діти розглядають задачі)

- Та ми з вами як успішні  бізнесмени нічого не беремо не

спробувавши.

На додатковій дошці -  «пробники задач».

Викликані  за  бажанням  учні  розв'язують  біля  дошки  задачі  -

„пробники": складають коротку умову, пояснюють хід  розв'язку.

Діти знаходять аналогічні задачі на прайс-листі.

( Вчитель контролю розуміння учнями розв'язку задач )


V. Самостійна робота (не більше 20 хвилин)

- А   тепер   кожен   з   вас  має  змогу   „придбати"   (тобто
розв 'язати) задачу на бажану кількість балів.

VI. Домашнє завдання

  • Прайс-листи з задачами можна взяти додому і розв'язати задачі за бажанням, набираючи , таким чином додаткові  бали .

VII. Підсумок

  • Чи цікавий був урок?
  • Які нові слова ви взнали?
  • Скажіть будь ласка, розв'язувати задачі - це просто?

 

 

 

 

 

                    Прайс лист


                                      Зміст    умова  задачі

Бонус-бал

  1.                                                                                          

Побудуй прямокутник зі сторонами 3  см  і  10  см.  Знайди        периметр і площу.                                                                                                           

1

  1.                                                                                          

Пішохід за 4 год. дійшов до села. Яка відстань до села, якщо        швидкість його 5 км/год.?             

1

  1.                                                                                          

Літак за 3 год. пролетів  1500 км.  З якою швидкістю він летів?            

1

4

 

Автомобіль проїхав відстань 480 км зі швидкістю 6о км/год.         Скільки часу він був у дорозі?

1

5

У шкільну їдальню 72 літри молока. На сніданок витратили 1/3       1 молока. Скільки літрів молока витратили?

1

6

1 ц 80 кг огірків розклали в 12 ящиків порівну. Скільки кг огірків  одному ящику?               

1

7

Продавець поставив на ваги банку з медом. Терези показали  1кг         Яка маса меду, якщо маса банки 250 грамів ? 

1

8

На двох ділянках посіяли жито і пшеницю. Жита зібрали 22 кг, а        пшениці - 3 ц. На скільки більше зібрали пшениці ніж жита ?         

1

9

Катеру потрібно  було пройти 213 км. Він уже пройшов 140 км. На        скільки  кілометрів менше йому залишилося пройти, ніж він пройшов ?

1

10

В одному ящику 15 кг моркви. Скільки кг моркви в 18 таких         ящиках ?                                          

1

11

Площа прямокутника 600 м , а його довжина 30 м. На скільки  ширина цієї ділянки менша від її довжини ?

1

12

У картоплі  1/5  частину  складає крохмаль. Скільки потрібно картоплі, щоб   отримати  200 кг крохмалю?             

1

13

Юннати виростили 160 курчат, а каченят - у 4 рази більше.         Скільки виростили каченят і курчат разом ? 

2

14

Зі складу продали 15 машин вугілля по 3 тонни у кожній. А        залишилося ще 60 тонн вугілля.  Скільки вугілля було на складі ?

2

15

Два трактори за 4 години роботи витратили 200 літрів пального.        Скільки витратить літрів один трактор за 6 годин ?

2

16

За 5 днів 6 машин витягнули 2400 метрів дроту. Скільки метрів       дроту витягне одна машина за 20 днів ?

2

17

4 сівалки за 9 год. засіяли 108 га ячменю. За скільки годин  можна        засіяти 60 га однією сівалкою?

3

18

На покриття підлоги у великій кімнаті потрібно 2146 паркетних        плиток, а в малій – 1428 шт. Скільки треба плиток, щоб покрити  підлогу у 6 великих і 7 малих кімнатах ?

3

19

Велосипедист  проїхав 67 км. Три години він їхав до обіду зі швидкістю 15 км/год. і дві після обіду. З якою швидкістю він їхав після обіду?

3

 

 

 

20

 

З трьох кілограмів сирої кави виходить 2 кг смаженої. Скільки кілограмів смаженої  кави вийде з 12 кг сирої?

 

 

 

3

21

З  1240 баранів настригли по 6 кг вовни з кожного ,  а з 720 овець                настригли по 4 кг вовни . Скільки  всього кілограмів вовни настригли з баранів та овець ?

3

22

На машині було 2 т 4 ц гречаної крупи. У магазині вивантажили

чотири однакові мішки з крупою, після чого залишилося ще

 2 т 080 кг. Скільки кілограмів крупи було в одному мішку?                                         

4

23

На одній лісовій ділянці посадили 12650 дерев, а на другій - у 5        разів менше. Шосту частину всіх дерев становили дуби.  Скільки дубів посадили?

4

24

Для школи завезли 1750  зошитів.  6 пачок по 50 штук виділили        учням початкових класів.  9/10 решти продали учням старших класів. Скільки зошитів продали старшокласникам?

4

25

У клітці знаходяться кури і кролики.  У всіх тварин 35 голів та 100 ніг.  Скільки в клітці кроликів і скільки курей?

6

26

Коли  батьку було 37 років, то сину було тільки 3 роки. А зараз 

 син втричі  молодший за  батька. Скільки років кожному з них ?

6

 

doc
Додано
15 липня 2018
Переглядів
2498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку