28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Урок Л.Воронина "Слон на ім'я Ґудзик"

Про матеріал
Урок розроблений за стратегією "Кероване читання" з використанням багаторівневих запитань.
Перегляд файлу

Тема. Леся Воронина «Слон на імя Ґудзик»

Мета.Продовжити знайомити учнів з творчістю Л.Ворониної ,познайомити з казкою «Слон на ім’я Ґудзик»,формувати читацьку та комунікативну компетентності,розвивати вміння  читати з розумінням, усно висловлювати  власну думку, передбачати події, логічно обґрунтовувати позицію,конструктивно керувати емоціями, бути ініціативними.

Виховувати почуття справедливості,милосердя,взаємодопомоги.

Розвивати критичне мислення, вміння співпрацювати.

Тип уроку.Комбінований

Обладнання : книга Л.Ворониної «Слон на ім’я Ґудзик» або відеоказка.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=KaOls3vnyTQ

                                                              Хід уроку

І.Організація класу

Всміхається лагідне сонечко

І дивиться в наше віконечко,

Проміння своє посилає,

Нам гарно читати бажає.

ІІ.Актуалізація опорних знань

-Що ви знаєте про життя та творчість Л.Ворониної?

1. Цікаві факти з  життя  та  творчості  Л.Ворониної.

Леся Воронина (Вороніна Олена Анастасіївна) народилася  21 березня 1955 року в Києві в письменницькій родині. Назвали дівчинку Лесею на честь великої письменниці Лесі Українки. Її дід Прохор Воронін був письменником, тато – художником-оформлювачем і реставратором, а мама – перекладачем художніх творів. Вдома у них завжди було багато книг. Отож, книжки для маленької Лесі були цілим світом. Леся рано навчилася читати, а згодом і сама почала вигадувати різні цікаві історії, адже росла досить кмітливою, веселою фантазеркою. Для публікації власних творів використовувала такі псевдоніми: Гаврило Ґава, Ніна Ворон, Олена Вербна, Сестра Лесич.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/lesya-voronina-tsikavi-fakti/ 

 

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності

1.Повідомлення теми,мети уроку.

Сьогодні ми прочитаємо казку Л.Ворониної. Давайте  розгадаємо ребус і дізнаємось ,хто герой казки.

2.Читання  ребуса

-Що ви знаєте про слонів? (Можна використати відео «12 фактів про слонів»)

Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=wEQKSbDxl4c

(Можна запропонувати дітям подивитися відеозапис,у якому сама  автор Леся Воронина розповідає про свої книги,зокрема про казку «Слон на імя Ґудзик».

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=95QOsQ3PPwg)

3.Фізкультхвилинка                                     

ІV.Засвоєння нового матеріалу

1.Прогнозування подій

(Вчитель називає  слова « кущ бузку,  чіпси,Яся,слон»  і просить дітей зробити передбачення.)

-Як ви думаєте,про що буде розповідатися в казці?

2.Читання  учнями першої частини тексту до слів «Я хочу,щоб ти зробила зиму»(поділ на частини може бути іншим)

2.1 Розмірковування над змістом першої частини  тексту.

_Хто така Яся?

-Чого найбільше в світі не любила Яся?

-Кого побачила дівчинка у траві?

_Чи були у вас ситуації,коли ви щось знаходили? Що ви при цьому відчували?

-Що зробив слоник?

-Як на це відреагувала Яся? Якби ви були на місці Ясі,як би відреагували?

-Якою була Яся?

 –Що вона зробила зі слоником?

-Що відчувала Яся,коли слоник до неї заговорив?

-Що в цю хвилину відчували ви?

_Чим Яся нагодувала слоника?

-Що б ви порадили Ясі?

3.  Робота над другою частиною казки

3.1.Передбачення подій

-Як ви думаєте,що відповість Яся на прохання слоника?

-Як би ви відповіли?

-Що буде далі? Чому ви так думаєте?

3.2 Робота в парах. Читання ІІ частини  тексту  до слів -«Що ж робити?- захвилювалася Яся.»(поділ на частини може бути іншим)

3.3.Словникова робота

3.4.Розмірковування над змістом другої частини.

_Чи справдились ваші передбачення?

-Що помітила дівчинка,розплющивши очі?

_Кого побачила Яся в хатинці?

-Що відбувалося з хлопчиком?

-Що зробив слоник?

-Чому автор назвав слоника хитрим?

-Про що нагадав слоник хлопчикові?

-Що побачив у своїй уяві хлопчик,коли до хати зайшла Яся? Чому він так вирішив?

-Яку історію розповів Сень друзям?

-Що вирішили друзі?

-В яку пастку вони потрапили? Чому це сталося?

- Що можна було зробити,щоб не вскочити в халепу?

-Що чекає на  героїв,якщо вони не виберуться з пастки?

4.Фізкультхвилинка

5.Робота над третьою частиною казки .

5.1.Прогнозування подій

-Як ви думаєте,чи зможуть герої вибратися з пастки?

-  Чому ви так вважаєте?

- Як саме вони врятуються?

-Що буде далі?

5.2.Читання ІІІ частини казки вголос.

5.3  Розмірковування над змістом ІІІ частини казки.

_Чи справдились ваші передбачення?

-Що придумав слоник,щоб врятувати друзів?

-Чи були друзі в безпеці,вибравшись з ями?

-Що відчула Яся,побачивши заманюк?

-Що ви відчували в цю хвилину?

_Як ви оцінюєте вчинки заманюк?

-Що вигадав слоник,щоб позбутися чаклунів?

-Що відчували наші герої та лісові мешканці,кружляючи довкола ялинки?

Послухайте пісню,яку могли співати герої казки.

Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=VDo6biOCYSw

V.Закріплення вивченого матеріалу.

_Хто з героїв найбільше сподобався? Чим?

_Уявіть  себе одним із героїв. Кому б і що ви хотіли сказати?

_Яким міг бути інший шлях долання труднощів, що спіткали наших героїв?

_Які головні думки казки?

-Як ви думаєте,чи насправді ця історія  відбулася з Ясею ?

VІ.Підсумок уроку

1.Рефлексія

2.Самооцінювання

 

 

-

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку