16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Ранкова зустріч "Василь Олександрович Сухомлинський".

Про матеріал
Ранкова зустріч допоможе ознайомити учнів з життям та творчим шляхом В.О. Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості; вчити дітей бачити красу, що оточує нас; сприяти розвитку мовлення учнів; виховувати любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Тема. Василь Олександрович Сухомлинський- український педагог, публіцист, письменник, поет.

Мета. Ознайомити учнів з життям та творчим шляхом В.О. Сухомлинського, виховувати інтерес до його творчості; вчити дітей бачити красу, що оточує нас; передавати словами побачене, сприяти розвитку мовлення учнів; виховувати любов до рідного краю.

                                                    Хід заняття

І. Привітання.

Вчитель.

Починаєм день чудовий

Ми вітанням чарівним.

І у дружнім нашім колі

Привітаємось усі!

( Вчитель пропонує кожній дитині привітатися з іншою в колі. Висловивши щирі побажання)).

Вчитель Доброго дня, Максимчику !  Я рада тебе бачити в школі. Бажаю тобі гарного настрою!” ( Вітання продовжують діти).

Після вітання малюють свій настрій.

ІІ. Щоденні новини

Доброго дня!

Сьогодні: 28 вересня

Погода: Похожее изображение

Ми всі будемо працювати в групах, парах, гратися, відпочивати

Особа дня: В.О. Сухомлинський

Завдання дня: Більше дізнатися про В.О. Сухомлинського.

ІІІ. Обмін інформацією.

Вчитель. Василь Сухомлинський – талановитий учитель, письменник. Написав багато цікавих оповідань. Казок, притч, легенд. Він хотів бачити дітей добрими, чуйними. Небайдужими, безкорисними, співчутливими. Його герої – мурашка на землі, журавлиний ключ у небі, жайворонок в степу, білокора береза, діти…

Сьогодні ми більше дізнаємося про цю талановиту людину.

Крісло автора. ( Підготовлений учень презентує життєвий і творчий шлях В.О. Сухомлинського ).Гра “З якої це казки чи оповідання?”

ІV. Групова робота.

( Діти  вибирають картинки з фруктами ( яблуко, груша, виноград ) і формуються в 3 групи ).

Складання казки(усно) за опорними словами і малюнком.

(Звучить ніжна мелодія)

Вночі злива.

Вранці непритомного жучка.

Дівчинка звернулася до нього.

Сонечку, сонечку, полети на небо. Там твої діти чекають на тебе!

Не злетів , поклала, обсохли крильця.

Сонце обсушило. Полетіло до діток.

Групи зачитують свої казки..

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 квітня 2019
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку