Тема. Василь Олександрович Сухомлинський- український педагог, публіцист, письменник, поет.
Мета. Ознайомити учнів з життям та творчим шляхом В.О. Сухомлинського, виховувати інтерес до його творчості; вчити дітей бачити красу, що оточує нас; передавати словами побачене, сприяти розвитку мовлення учнів; виховувати любов до рідного краю.
Хід заняття
І. Привітання.
Вчитель.
Починаєм день чудовий
Ми вітанням чарівним.
І у дружнім нашім колі
Привітаємось усі!
( Вчитель пропонує кожній дитині привітатися з іншою в колі. Висловивши щирі побажання)).
Вчитель” Доброго дня, Максимчику ! Я рада тебе бачити в школі. Бажаю тобі гарного настрою!” ( Вітання продовжують діти).
Після вітання малюють свій настрій.
ІІ. Щоденні новини
Доброго дня!
Сьогодні: 28 вересня
Погода:
Ми всі будемо працювати в групах, парах, гратися, відпочивати
Особа дня: В.О. Сухомлинський
Завдання дня: Більше дізнатися про В.О. Сухомлинського.
ІІІ. Обмін інформацією.
Вчитель. Василь Сухомлинський – талановитий учитель, письменник. Написав багато цікавих оповідань. Казок, притч, легенд. Він хотів бачити дітей добрими, чуйними. Небайдужими, безкорисними, співчутливими. Його герої – мурашка на землі, журавлиний ключ у небі, жайворонок в степу, білокора береза, діти…
Сьогодні ми більше дізнаємося про цю талановиту людину.
Крісло автора. ( Підготовлений учень презентує життєвий і творчий шлях В.О. Сухомлинського ).Гра “З якої це казки чи оповідання?”
ІV. Групова робота.
( Діти вибирають картинки з фруктами ( яблуко, груша, виноград ) і формуються в 3 групи ).
Складання казки(усно) за опорними словами і малюнком.
(Звучить ніжна мелодія)
Вночі злива.
Вранці непритомного жучка.
Дівчинка звернулася до нього.
“ Сонечку, сонечку, полети на небо. Там твої діти чекають на тебе!”
Не злетів , поклала, обсохли крильця.
Сонце обсушило. Полетіло до діток.
Групи зачитують свої казки..