Урок математики
Дата: 22.01. 2021 р.
Урок № 1.
Тема: Лічба об’єктів навколишнього світу. Порівняння числа і числового виразу. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об’єктів. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Цілі: навчальна: учити співвідносити число предметів і цифру; учити порівнювати числові вирази з числом; продовжувати формувати поняття про склад чисел 2-10;
розвивальна: розвивати уміння аналізувати, добирати варіанти, критичне мислення, активність;
виховна: виховувати вміння співпрацювати в колективі, культуру математичних записів і мови, самостійність, інтерес до вивчення математики.
Обладнання: презентація.
До уроку допущено:
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
А старанно працювати.
У: Добрий день! Мене звати Лілія Іллівна і сьогодні урок математики у вас проведу я.
2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
У: Сьогодні у нас незвичайний урок. Протягом тижня ви здійснили багато цікавих мандрівок. Тож і сьогодні на нас чекає весела і цікава мандрівка, під час якої ми будемо рахувати, порівнювати. В мандрівку нас запрошує наш добрий, знайомий, веселий мандрівник Колобок.
3. Актуалізація опорних знань.
У: Колобок дуже старанно готувався до мандрівки. Взяв з собою все необхідне, а бабусі з дідусем пообіцяв, що буде рухатись за розробленим маршрутом.
Це перша самостійна мандрівка Колобка, тому йому потрібна ваша підтримка.
В мандрівці нам знадобиться багаж математичних знань. Отже, вирушаємо!
3.1.Усна лічба
А хто це нас тут зустрічає? Та це ж Зайчик. Зайчику потрібно переправитись через річку Усну. Для цього необхідно виконати завдання. Колобочок не може йому допомогти, бо в першому класі не вчився. Але ми вчимося в першому класі, багато знаємо. То може ми Колобочку допоможемо?
1) Діти рахують від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку.
2) Порахуйте речі, які Колобок склав в рюкзак.
У: Зайчик вдячний нам за допомогу. Давайте ми прокладемо йому місточок, щоб він безпечно перейшов річку.
У: Молодці дітки.
У: А зараз сядьте всі рівненько, розгорніть свої зошити, положіть кутиком до грудей пропустіть 4 клітинки. Записуємо з нового рядка, через клітинку такі числа: 3 5 7 9. У такому порядку записуємо числа до кінця рядка. З нового рядка записуємо числа 2 4 6 8. Які це числа? (Парні).
У: Молодці!
4.1. Поле Розумників.
У: Ми рухаємось далі своїм маршрутом.(Визначення напрямку за картою).
Перед нами поле Розумників. Вовчик просить Колобочка навчити його порівнювати числа з виразами, та ви ж знаєте, що він не справиться, то ж берімось до роботи.
3+5(8)…6 9-1(8)…7
4+2(6)…5 6+2(8)…9
У: Вовчик дякує вам, тому, що тепер теж буде вміти порівнювати вирази з числами.
У: Наша мандрівка продовжується. А наш шлях тягнеться вгору до вершини «Всезнайки». Ми зустріли Ведмедика. Він просить нас, щоб ми йому допомогли розподілити геометричні фігури.
Робота з геометричним матеріалом.
У: Молодці!
5. Підсумок.
У: Наш Колобок уже повернувся додому. Він дякує вам, за те що допомагали йому у мандрівці, а я дякую за активність і співпрацю на уроці. Молодці!
До уроку допущено: ______________________ Романчук Г. П.
(підпис)