Урок "Лічба об’єктів навколишнього світу. Порівняння числа і числового виразу. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об’єктів."

Про матеріал
Цілі: навчальна: учити співвідносити число предметів і цифру; учити порівнювати числові вирази з числом; продовжувати формувати поняття про склад чисел 2-10; розвивальна: розвивати уміння аналізувати, добирати варіанти, критичне мислення, активність; виховна: виховувати вміння співпрацювати в колективі, культуру математичних записів і мови, самостійність, інтерес до вивчення математики.
Перегляд файлу

Урок математики

Дата: 22.01. 2021 р.

Урок № 1.

Тема: Лічба об’єктів навколишнього світу. Порівняння числа і числового виразу. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об’єктів. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів.

Цілі: навчальна: учити співвідносити число предметів і цифру; учити порівнювати числові вирази з числом;  продовжувати формувати поняття про склад чисел 2-10;

розвивальна: розвивати уміння аналізувати, добирати варіанти, критичне мислення, активність;

виховна: виховувати вміння співпрацювати в колективі, культуру математичних записів і мови, самостійність, інтерес до вивчення математики.

Обладнання: презентація.

До уроку допущено:

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

У: Добрий день! Мене звати Лілія Іллівна і сьогодні урок математики у вас проведу я.

2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

У: Сьогодні у нас незвичайний урок. Протягом тижня ви здійснили багато цікавих мандрівок. Тож і сьогодні на нас чекає весела і цікава мандрівка, під час якої ми будемо рахувати, порівнювати. В мандрівку нас запрошує наш добрий, знайомий, веселий мандрівник Колобок.

3. Актуалізація опорних знань.

У: Колобок дуже старанно готувався до мандрівки. Взяв з собою все необхідне, а бабусі з дідусем пообіцяв, що буде рухатись за розробленим маршрутом.

Це перша самостійна мандрівка Колобка, тому йому потрібна ваша підтримка.

  • Чи погоджуєтесь ви відправитись в мандрівку з колобком?

В мандрівці нам знадобиться багаж математичних знань. Отже, вирушаємо!

3.1.Усна лічба

  • Ми рухаємось донизу вздовж стрілки, яка має назву «Усна».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А  хто це нас тут зустрічає? Та це ж Зайчик. Зайчику потрібно переправитись через річку Усну. Для цього необхідно виконати завдання. Колобочок не може йому допомогти, бо в першому класі не вчився. Але ми вчимося в першому класі, багато знаємо. То може ми Колобочку допоможемо?

1) Діти рахують від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку.

2) Порахуйте речі, які Колобок склав в рюкзак.

У: Зайчик вдячний нам за допомогу. Давайте ми прокладемо йому місточок, щоб він безпечно перейшов річку.

У: Молодці дітки.

  1.                Каліграфічна хвилинка.

У: А зараз сядьте всі рівненько, розгорніть свої зошити, положіть кутиком до грудей пропустіть 4 клітинки. Записуємо з нового рядка, через клітинку такі числа: 3 5 7 9. У такому порядку записуємо числа до кінця рядка. З нового рядка записуємо числа 2 4 6 8. Які це числа? (Парні).

У: Молодці!

  1.                   Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

4.1. Поле Розумників.

У: Ми рухаємось далі своїм маршрутом.(Визначення напрямку за картою).

Перед нами поле Розумників. Вовчик просить Колобочка навчити його порівнювати числа з виразами, та ви ж знаєте, що він не справиться, то ж берімось до роботи.

3+5(8)…6           9-1(8)…7

4+2(6)…5           6+2(8)…9

У: Вовчик дякує вам, тому, що тепер теж буде вміти порівнювати вирази з числами.

  1.                Вершина «Всезнайки»

У: Наша мандрівка продовжується. А наш шлях  тягнеться вгору до вершини «Всезнайки». Ми зустріли Ведмедика. Він просить нас, щоб ми йому допомогли розподілити геометричні фігури.

Робота з геометричним матеріалом.

  1.                   Плоскі фігури.
  2.                   Розпізнавання об’ємних фігур.

У: Молодці!

5. Підсумок.

У: Наш Колобок уже повернувся додому. Він дякує вам, за те що допомагали йому у мандрівці, а я дякую за активність і співпрацю на уроці. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До уроку допущено:         ______________________             Романчук Г. П.

(підпис)

 

docx
Додав(-ла)
Романчук Лілія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку