Тема. Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених типів простих задач на дії різних ступенів.
Мета. Ознайомити учнів з новою лічильною одиницею – тисячею. Пояснити утворення чисел від 2000 до 10 000. Вчити читати числа, лічити за допомогою нової лічильної одиниці. Виробляти вміння додавати та віднімати тисячі. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених типів. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Виховувати вміння працювати в групі, потребу в знаннях, працьовитість.
Обладнання: шаблони для створення кластеру «Числа», м’ячик, завдання на картках для роботи в групах.
Тип уроку. Комбінований урок.
Хід уроку.
І. Організаційно – мотиваційний момент.
Обговорення прислів’я: «Добре того вчити, хто хоче багато знати».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Завдання.
78, 120, 804, 691.
Висновок: числа можна розкласти на розрядні доданки.
30+500+2= 700+60+8=
2+400+50= 1+80+900=
Висновок: сума розрядних доданків є число.
Висновок: кожна наступна розрядна одиниця більша за попередню
у 10 разів.
Висновок: рахувати, додавати й віднімати можна тисячами.
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
ІV. Сприймання й засвоєння нового матеріалу.
№354, 355 на с.57 (усно).
№ 356 с.57. (усно) «ланцюжком».
№357 с.58 – з коментуванням у зошитах.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
V. Закріплення й систематизація вивченого матеріалу.
1. Розв’язування задачі.
№ 358 на с. 58. з коментуванням (фронтальна робота).
2.Розвізування задачі геометричного змісту.
№ 359 на с. 58.
28*2=56(мм); 28*2+56*2=168(мм)
VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання.
Оголошення
Розпочинаємо роботу над проектом «Математика – королева всіх наук».