Урок. "Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами".

Про матеріал
Конспект уроку з математики за підручником "Математика" 4 клас, автор: Л.В.Оляницька (видавництво: Київ, "Освіта"). У розробці уроку використано технологію "Ротаційні трійки", що дає учням можливість швидко та результативно засвоїти новий матеріал.
Перегляд файлу

Тема. Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених типів простих задач на дії різних ступенів.

Мета. Ознайомити учнів з новою лічильною одиницею – тисячею. Пояснити утворення чисел від 2000 до 10 000. Вчити читати числа, лічити за допомогою нової лічильної одиниці. Виробляти вміння додавати та віднімати тисячі. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених типів. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Виховувати вміння працювати в групі, потребу в знаннях, працьовитість.

Обладнання: шаблони для створення кластеру «Числа», м’ячик, завдання на картках для роботи в групах.

Тип уроку. Комбінований урок.

Хід уроку.

І. Організаційно – мотиваційний момент.

 Обговорення прислів’я:  «Добре того вчити, хто хоче багато знати».

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Аналіз к.р. Робота над помилками.
  2. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Складання кластеру «Числа».
  3. 3. Робота з рубрикою №Пригадай!» на с 56 у підручнику (усно).
  4. Гра «Математичний м’ячик»
  • 1 десяток -? одиниць;
  • 10 десятків -? сотень;
  • 10 десятків - ? одиниць;
  • 100 десятків - ? одиниць;
  • 1 сотня - ? одиниць;
  • 1 тисяча - ? одиниць;
  • 1 тисяча - ? десятків.
  1. Технологічна вправа «Ротаційні трійки»

Завдання.

  1. Запишіть числа у вигляді суми розрядних доданків:

78, 120, 804, 691. 

Висновок: числа можна розкласти на розрядні доданки.

  1. За сумою розрядних доданків запишіть число:

30+500+2=                        700+60+8=

2+400+50=                         1+80+900=

           Висновок: сума розрядних доданків є число.

  1. №351 у підручнику на с.56.

          Висновок: кожна наступна розрядна одиниця більша за попередню

          у 10 разів.

 

  1. №352 у підручнику на с.57. 

Висновок: рахувати, додавати й віднімати можна тисячами. 

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

ІV. Сприймання й засвоєння нового матеріалу.

  1. Колективна робота.

№354, 355 на с.57 (усно).

  1. Первинне закріплення  знань.

№ 356 с.57. (усно) «ланцюжком».

№357 с.58 – з коментуванням у зошитах.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

   V. Закріплення й систематизація вивченого матеріалу.

      1. Розв’язування задачі.

№ 358 на с. 58. з коментуванням (фронтальна робота).

  1. 20*14=280(кг) – зібрали І дня.
  2. 840-280=560(кг) –зібрали ІІ дня.
  3. 560:20=28(міш.)

2.Розвізування задачі геометричного змісту.

№ 359 на с. 58.

  • Як обчислити периметр прямокутника?
  • Чи всі дана нам відомі. Щоб обчислити периметр прямокутника?
  • Продовжте розв’язання задачі самостійно.

28*2=56(мм);         28*2+56*2=168(мм)

  VІ.  Підсумок уроку.

  • Які лічильні одиниці вам були знайомі раніше?
  • З якою лічильною одиницею ви познайомилися сьогодні?
  • Який зв'язок існує між лічильними одиницями?

  VІІ. Домашнє завдання.

     Оголошення

Розпочинаємо роботу над проектом «Математика – королева всіх наук».

docx
Додав(-ла)
Дацик Наталія
Додано
17 березня 2019
Переглядів
3563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку