28 травня о 19:00Вебінар: Безпека дітей в інтернеті: як навчитися виявляти загрози та протидіяти їм

Урок літературне читання «Подорож в казкову країну»

Про матеріал

- узагальнити знання учнів про казки;

- розвивати вміння впізнавати казки та їх героїв;

- розвивати творчу уяву, асоціативну пам'ять;

- виховувати потребу в читанні книг, виховувати любов до усної

народної творчості, до казок різних письменників.

Перегляд файлу

 

 

ЖОВТИЙ ДЕНЬ

 

 

 

                                                                                                  Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                              вчитель початкових класів

                                                                              Старицької ЗОШI ступеня

                                                                                       Яворівського району

 

П'ятниця - Жовто-оранжевий!

  День літературного читання

 

Девіз дня: «Хто багато читає -той багато знає!»

Жовтий колір сповнений оптимізму і радості.

Він надає більш м'яке і ніжне вплив на пульс і дихання.

Жовтий стимулює інтелект і товариськість.

Це останній з теплих колірних променів.

Жовтий колір привертає увагу, оскільки він є найбільш яскравим з усіх основних кольорів спектра.

Цей колір людина помічає першим.

Саме тому жовтий колір використовується для попереджувальних написів і шкільних автобусів.

Жовтий колір завжди сигналізує про щось новому, незвичному, цікавому.

У природі жовтий колір дуже поширений. Ми бачимо його всюди.

Жовтого кольору сонце, лимони, кукурудза, шафран, вогонь, стигла пшениця, натуральне кленова деревина, вершкове масло і жирні вершки.

Не дивно, що людина сприймає жовтий колір як колір гостинності, щедрості і комфорту.

 

1.Читання і інсценізація казки « Курочка Ряба»

2. Промені з побажаннями. ( для стінгазети).

3. Казкова вікторина.

 

 

Вікторина  «Подорож в казкову країну»

 

Цілі заходу:

- узагальнити знання учнів про казки;

- розвивати вміння впізнавати казки та їх героїв;

- розвивати творчу уяву, асоціативну пам'ять;

- виховувати потребу в читанні книг, виховувати любов до усної   

   народної творчості, до казок різних письменників.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

 

  1. Оголошення теми.

Вчитель:

Забута казка – це « золоте намисто, яке впало на морське дно»- кажуть старі люди. І щоб не втратили наступні покоління такої намистинки, мандрують рідним краєм казкарі, які передають із вуст в уста ці перлини мудрості.

Казки – то наші великі вчителі!

Сьогодні ми казку до вас запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом!

А казка у залі десь там заблудилась-

Давайте її погукаєм  разом!

Ді ти гукають: - Казко! Казко!

З’являється Казказ торбинкою в руках.

Казка:

-Я приготувала для вас цікаве випробування. Спробуйте відгадати за цими предметами, що є в моїй торбинці, назву відомої вам казки. Готові?

Предмети:

-        Горіх («Три горішки для Попелюшки»)

-        Яблуко («Срібне блюдечко і наливне яблучко»)

-        Шкарлупа від горіха («Дюймовочка»)

-        Дзеркало («Білосніжка»)

-        Рибка («Казка про золоту рибку»)

-        Колобок («Колобок»)

-        Рукавиця («Рукавичка»)

-        Шапочка («Червона шапочка»)

-        Колосок («Колосок»)

-        Молодці ,дітки! Чудово справились із завданням!

Вчитель:

-Я пропоную вам пограти у цікаву гру. Всі ви добре знаєте казку про Попелюшку. А умови нашої гри такі: якщо  я вірно назву героя , який є в цій казці, то ви плескайте в долоньки ,а якщо ні – то ви мовчіть. Згода? Слухайте уважно!

Принц

Король

Солдат

Попелюшка

Баба Яга

Королева

Гуси-лебеді

Добра Фея

Соловей-розбійник

Кучері

Злі сестри

Чорт

Дід

Дідова дочка

Зла мачуха

Кришталевий черевичок

 

На сцені з’являється Бабуся:

-Здоровенькі були, мої любі діточки! Ви мене впізнали?

Аякже, правильно! Я- ваша Бабуся! А всі бабусі знають багато казочок!

Знаєте. Як ото в пісні співається:

Ішла баба з горба,

За плечима торба…

-Правда у мене за плечима не торба , а кошичок , повний- повний казочок!

 

Готові слухати мої загадки?

 

«Туп-туп! Взяв дід ріпку за зелений чуб…»

«…битий небиту везе…»

«…Ото як підріс Івасик, став просити батька…»

«…Котику, братику. Несе мене Лиска…»

 «Дід плаче, баба плаче…»

«Кізонько моя мила, кізонько моя люба…»

 

Конкурс «Відгадай назву казки»

-Я проказую перші слова з назви казки, а ви відгадайте її назву.

«Іван –Царевич і …»  (сірий Вовк)

«Сестриця Оленка і…»(братик Іванко)

«Царівна-…» (Жаба)

«Микита…»(Кожум’яка)

«Лисиця і…» (Журавель)

«Гуси-…» (Лебеді)

«За щучим …» (велінням)

«Білосніжка і…» (сім гномів)

 

Гра « Виправ помилки у казці»

1.  «Жила-була на світі дівчинка. Звали її Зелена Шапочка.

Покликала її тітонька  і попросила :

-Піди до дідуся і віднеси йому  футбольний м’яч і кеди.

-Добре!- сказала Жовта Кепочка , узяла булочки і пішла»

 

 2.»Жила- була Коза. І було у неї семеро гарненьких маленьких кошенят.

Одного разу зібралась вона до лісу і говорить своїм пухнастим діточкам:

-Кошенята мої, піду-но я на ставок ,наловлю для вас рибки. А ви будьте пильні!»

 

 Конкурсна гра «Швидкісний потяг»

 

-Швидко назвіть другу частину імені казкового героя!

Кіт (у чоботях, Матроскін, Леопольд)

Тато (Карло)

Крокодил (Гена)

Дід (Мороз)

Муха (Цокотуха)

Вінні (Пух)

Соловей (Розбійник)

Черепаха (Тортила)

Поштар (Пєчкін)

Баба (Яга)

 

  1. Підводяться підсумки вікторини.

    IY. Робота над казкою «  Курочка Ряба »

  1. Читання казки

Казка про Курочку Рябу

 

Жили були дід і баба. І була у них Курочка Ряба.
А були ці дідусь з бабусею такі бідні, що нікого й нічого, крім Курочки, не мали.
Навіть їли лише яйця та городину.
За їхню доброту Курочка знесла золоте яєчко.
Але жили вони на хуторі, та й була справа зимою, тому задумали дід з бабою це яйце з'їсти.
Взявся дід бити золоте яйце, та не розбив. Баба била, била. І також не розбила.
А з-під лавки за всім цим спостерігало маленьке мишеня. Воно також давно вже не їло, тому задумало золоте яйце собі забрати, якщо дід з бабою його розбити не можуть.
От мишеня вибігло, але не встигло воно взяти яйце у лапки, як те покотилось, впало на глиняну підлогу і... розбилось. Та сіренький шкідник не розгубився, він білка свіжого напився.
Дід плаче, баба плаче, а Курочка Ряба кудкудахче:
- Не плач, діду, не плач, бабо. Зберіть золоті рештки - підете в місто, продасте, гусей і півника купите. А я знесу вам інше яєчко - не золоте, а просте.
От навесні дід з бабою розбагатіли, а влітку Курочка Ряба по двору курчаток водила

 

  1. Інсценізація казки.

Y.  Вирізання промінців сонечка і запис побажань ( для стінгазети)

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
7 травня 2018
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку