УРОК ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 3 КЛАС, ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ, ТЕМА "КАЗКА - ЛИСОВЕ СЕРЦЕ"

Про матеріал
Проект уроку з українського літературного читання на тему. З чистого джерела народної мудрості, казка "Лисове серце". Мета уроку: формування інтерес до народної мудрості, бажання черпнути з казок важливі уроки життя, поповнити та збагачувати словниковий запас дітей; розвивати чіткий інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення, уяву, пам’ять, уміння аналізувати, акторські збіності. Виховувати високі моральні якості, прагнення до добра і справедливості, вчити робити висновки та співставляти ситуації, висловлювати свої думки.
Перегляд файлу

Проект уроку

Предмет: українське літературне читання

Клас – 3Б

Тема: Позакласне читання на тему: «З чистого джерела народної мудрості Казка «Лисове серце»».

Мета уроку: формування інтерес до народної мудрості, бажання черпнути з казок важливі уроки життя, поповнити та збагачувати словниковий запас дітей; розвивати чіткий інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення, уяву, пам’ять, уміння аналізувати, акторські збіності.

Виховувати високі моральні якості, прагнення до добра і справедливості, вчити робити висновки та співставляти ситуації, висловлювати свої думки.

 Тип уроку : урок засвоєння нових знань.

 Обладнання: презентація, картки, малюнки, лего, асоціатичний кущ, фішбоун.

 

Хід уроку

І Організаційний момент.

-Добрий день учні

- Добрий день

- Привітаємося з нашими гостями:

 

Добрий день шановні гості

Раді вас вітати

Ми сьогодні на уроці

Будем працювати (всі учні разом)

 

ІІ Актуалізація опорних знань учнів.

Перевірка домашньої роботи.

  • Що ми мали підготувати на сьогоднішій урок з літературного читання?
  • Ми підготувати «сторітейлінг» про одного з герої прочитаної казки «ДРУЗІ В ПОХОДІ» (лисиця, бобер і кабан), навіть можна і про друзів.

Матеріали: малюнки.

Діти підходять по одному з кожної команди до мікрофона і розповідають свої історії, після кожної розповіді дитина отримає рівневу оцінку.

 

 

ІІІ Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.

(Вчитель ставить на дошці велике серце).

 Форма роботи: Асоціативний кущ

-Діти, що це? 

- Про що вам нагадує це серце? Які слова вказують на це значення

(Мама, сім’я, мир, Батьківщина, любов, щастя, добро, здоров’я, життя…).

 

IV Викладання нової теми.

  • Молодці, сьогодні ми будемо читати дуже цікаву казку «Лисове серце».

На румунській мові Inima vulpii

 

Аудіювання

Вчитель читає казку.

(Робота з словником)

Хапає - apucă

Чучело - sperietoare

Розпоремо -  a despica

Дорівнятися – a se compara

 

Все це написано на рибках

 

ФІЗХВИЛИНКА «Лего»

 

   Вправа : Питання і відповіді

 (на слайдах написані питання, один учень читає другий відповідає).

   Вибіркове читання: (питання на картках для кожної команди)

  • Знайдіть слова де риби прийшли забрати серце у лиса;
  • Знайдіть речення де розповідається про те як лис ловив на березі рибу;
  • Знайдіть речення де лис нібито пішов додому за серцем;
  • Знайдіть речення де риби зрозуміли, що їм ніколи не дорівнятися до хитрого лиса;

 

Діалогічне читання (діти читають по особам)

 

Вправа: «Знайди прикметники»

 (На дошці вчитель прикріплює малюнки риби та лисиці, учні знаходять прикметники які характеризують персонажів)

 

ІV Закріплення вивченого матеріалу.

 

Метод роботи ФІШБОУН

Кожна команда отримує карти фішбоун, вчитель пояснює роботу над ними.

Склад фішбоун : голова- назва тексу, хвіст – висновок, верхні ребра- добрі вчинки героїв казки, нижні ребра- погані вчинки героїв казки;

 

Один учень з кожної команди виходить з карткою фішбоун своєї команди та читає з неї.

 

Рівневе оцінювання

 

V Рефлексія уроку

Кожен учень має карту з питанням на парті, на яке мають дати відповідь.

Потрібно заповнити карточну та підійти до  конверта і покласти його.

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку