Урок літературного читання в 3 класі
Тема : В.Сухомлинський « Бо сонце єдине»
Мета : формувати свідоме , виразне читання, вміння аналізувати, узагаль-нювати, виділяти головну думку, розвивати мовлення, словниковий запас, пам'ять,спостережливість, виховувати любов до природи.
Обладнання: картки для роботи в парі, малюнки підсніжників, слайди заходу сонця, записи слів, порівнянь
Хід уроку
Підніміть праву руку. Якщо у вас хороший настрій, ліву - якщо поганий, обидві - якщо готові подарувати посмішку сусіду. Тож усміхніться.
У нас урок читання . В кінці уроку треба вам сказати:
Я – зрозумів…
працював
не піднімав руку
Я всміхаюсь сонечку. ( ? ) ( ! )
Здрастуй , золоте. ( ! )
Я всміхаюсь квіточці . ( ? ) ( ! )
Хай вона росте .( ! )
2.Вправа « Швидко слово називай»
Весняний, сонячний, теплий ….. ( день)
Прозора, джерельна, холодна ( вода)
Висока, білокора, струнка ….. ( береза)
3.Вправа « Скороти речення»
- Прочитай мовчки, скороти речення до 3 слів.
Під кущем діти побачили синю квіточку.
Якщо подивитись у вікно, то ……….
Якщо подивитись в травичку, то ……
Сонечко яскраво ……
І природа …….. .
Набубнявіли ……. ,
Зацвірінькали ……. .
Справились з усіма завданнями. Отримуйте нагороду – квітку підсніжник.
Вибіркове читання.
Зачитайте СМС – пораду Петрусеві.
Добре попрацювали над домашнім завданням. Тому маєте підсніжник.
Автор оповідання – В. Сухомлинський. Спробуйте прочитати назву
– Повторіть яке завдання було у школяра ?
Я вважаю…
Тому,що …..
Наприклад ….. Отже ……
На дошці прикріплюються слова :
листочки осики
квітки конвалії
гудіння бджоли та джмеля
писк комарика
захід сонця
сонце
Працювали добре. Вам нагорода - підсніжник.
дзижчить кришталеві
комариний обрій
– А тепер вам завдання : читаючи, знайти порівняння до побаченого школярем. Як тільки почуєте порівняння – піднімайте руку.
(записи порівнянь прикріплюються на дошці біля відповідних слів)
Вправа « Закінчи речення»
Цікаве в природі помітить той, хто …….
Закінчіть речення : Квітки підсніжників …. , ніби ……
Чому не можна зривати підсніжники?
2. Рефлексія .
На уроці я ……
10 .Домашнє завдання
с. 197 – 198 – чит., до побаченого ( 2 -3 ) придумати порівняння