Презентація до уроку. Тема: Безвихідних ситуацій не існує! або «Гойдалка під кленом»: дельфіни не винні.

Про матеріал

Даний матеріал є мультимедійним додатком до уроку літературного читання за темою: "Безвихідних ситуацій не існує!" або «Гойдалка під кленом»: дельфіни не винні.". Оповідання уміщене у хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Безвихідних ситуацій не існує! або «Гойдалка під кленом»: дельфіни не винні Підготувала: вчитель-методист початкових класів, ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 тренер курсу “Уроки сталого розвитку” Сахнюк Світлана Іванівна м. Славута, 2019 р. Інтегрований урок з літературного читання та курсу “Я досліджую світ”

Номер слайду 2

. Безвихідних ситуацій не існує! або «Гойдалка під кленом»: дельфіни не винні” Галина Ткачук

Номер слайду 3

. Вітання Доброго дня, ліси і поля! Доброго дня, плането Земля! Щастя й здоров’я всім людям бажаємо, З радістю в школу до знань поспішаємо!

Номер слайду 4

* знань 8 В країну 7 тільки 5 будь! 3 цікавим 2 Та 4 уперто, 12 велику 9 долай, 11 друже! 13 не байдужим! 6 путь 10 Допитливим, 1

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Відгадай загадку Ця тварина добра дуже, Познайомся з нею, друже! В морі плаває, пірнає, Із води людей спасає, Виринає із глибин Щирий помічник – … Скоромовка Два дельфіни десять днів дивували дітлахів. Двадельфінидесятьднівдивувалидітлахів. (дельфін)

Номер слайду 7

Розгадай кросворд Клен, тополя – одним словом. Головне місто нашої області. Підвісна споруда для розваги або забави, відпочинку дітей у дворі, у парку. Прозора, солонувата рідина, яка з’являється у людини, коли їй боляче, сумно, прикро. Надзвичайно розумна, сильна, рухлива,дружелюбна тварина, швидко й гнучко адаптується до нових ситуацій, трапляється у всіх океанах і морях. Окраса землі: різнобарвні, яскраві, різноманітні живі організми, які роблять життя людей приємнішим, радіснішим. Місяць, назва якого походить від назви дерева. Тато твого тата чи мами. Місце, відведене для відпочинку дітей біля дому, у парку з пісочницями, тіньовими грибками, гойдалками, гірками, драбинками. (Дерева) (Хмельницький) (Гойдалка) (Сльози) (Дельфіни) (Квіти) (Липень) (Дід) (Майданчик)

Номер слайду 8

багаторічна трав’яниста рослина родини жовтецевих. Дельфіній – ій = дельфін Дельфіній –

Номер слайду 9

Галина Ткачук "У школі найбільше мені не подобалося, що в класі постійно треба було з кимось говорити. Легше й цікавіше було мовчати, дивитися й слухати. На початку зими в першому класі я довго хворіла й батьки забрали мене зі школи. Другий раз у перший клас мене вела бабуся й казала: «Галочко, ти ж зараз, як побачиш дітей, не супся, усміхайся. У тебе в портфелі дві груші. Одну з’їж — іншу комусь подаруй...» Цього разу в мене з’явилися друзі, щоправда, я не перестала бути тихою й сором’язливою. Однак я знаю, що багатьом  людям якраз і потрібен саме такий друг, тому й не переживаю". (Галина Ткачук)

Номер слайду 10

Поетеса, прозаїк, літературознавець. Народилася 27 серпня 1985 року в місті Хмельницький. Закінчила Національний університет «Киево-Могилянська академія» за фахом «Літературознавство та історія літератури» та аспірантуру кафедри філології Києво-Могилянської академії. Працювала редактором журналу для підлітків «Однокласник». Галина Ткачук - учасник багатьох мистецьких акцій та проектів. Член національної спілки письменників України з 2002року . Галина Ткачук –

Номер слайду 11

«Гойдалка під кленом»: – перша дитяча книжка про гойдалку життя

Номер слайду 12

Номер слайду 13

СЛОВНИКОВА РОБОТА Порпаються – перекладати, перебирати що-небудь, шукаючи щось. Супить (брови) – хмурить, морщить. (4:7) Підрахуйте, яке слово зустрічається частіше: дельфін чи дельфіній?

Номер слайду 14

Вибіркове читання Від чийого імені йде розповідь? Що бачила Ніна, коли злітала на гойдалці високо-високо? Які квіти садив Марків дідусь? Коли вони зацвітуть? Кого побачила Ніна, коли сильно розгойдалась? Чому сльози пекли в очах Ніни? Хто допоміг Ніні виправити ситуацію? Де вони придбали потрібні квіти? Що майстрував тато? Які були мрії дівчинки?

Номер слайду 15

Гра «Продовж чи почни речення». «Мати дельфіній біля майданчика – це … ». « … , то можна злітати високо-високо». «Я дивлюсь під ноги, а там – ». «Одна,дві, три, чотири нові …. ». «Ми літаємо – а попереду ….. ».

Номер слайду 16

Гра «Впізнай головного героя за його словами». Заводимо дельфінів. Стій! Ніно, спинися! Як називаються ці квіти? Я ж не хотіла! Тепер у нас не буде дельфінів. Дивися під ноги! Що ти накоїла? Що ви там робите? А, дельфіній! Ось!

Номер слайду 17

Характеристика головних героїв Ніна Тато Байдужа, допитлива, совісна, неуважна, працьовита, мрійлива, щира, лінива, жорстока, добра, дбайлива, смілива, дружелюбна. Байдужий, допитливий, совісний, неуважний, працьовитий, щирий, лінивий, жорстокий, добрий, дбайливий, дружелюбний, турботливий, чуйний.

Номер слайду 18

Характеристика головних героїв Ніна Тато Байдужа, допитлива, совісна, неуважна, працьовита, мрійлива, щира, лінива, жорстока, добра, дбайлива, смілива, дружелюбна. Байдужий, допитливий, совісний, неуважний, працьовитий, щирий, лінивий, жорстокий, добрий, дбайливий, дружелюбний, турботливий, чуйний.

Номер слайду 19

Віднови послідовність подій за малюнками

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Робота в групах Засідання «Клубу філософів» Тема: “Безвихідних ситуацій не існує!” Запитання для побудови гіпотез: «Якби тато не допоміг дівчинці виправити її необдуманий вчинок, як би тоді могли розгортатися події в оповіданні?»

Номер слайду 22

Свою думку можна розпочати словами: Я вважаю, якби тато не допоміг дівчинці виправити її необдуманий вчинок, то, можливо, ….. Мені здається, якби тато не допоміг дівчинці виправити її необдуманий вчинок, то, можливо, …. Я впевнена, якби тато не допоміг дівчинці виправити її необдуманий вчинок, то ….. На мою думку, якби тато не допоміг дівчинці виправити її необдуманий вчинок, то……

Номер слайду 23

Підсумок уроку   Я не знав, а тепер знаю… Я не розумів, а тепер розумію… Я не вмів, а тепер вмію…

Номер слайду 24

Вирощуємо розсаду дельфінія Висіяли дельфіній 22 лютого. Частину насіння – у торф'яні таблетки, іншу - у горщик.

Номер слайду 25

Через 11 днів, 5 березня зійшло насіння у таблетках наполовину, у горщику – ні. Того ж дня його накрили поліетиленом.

Номер слайду 26

7 березня зійшло насіння у горщику.

Номер слайду 27

11 березня рослинки у горщику наздогнали ті, що у торф'яних таблетках. 13 березня

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Козир Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дембіцька Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
16 січня 2020
Переглядів
2844
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку