Матеріал містить розробку уроку з літературного читання 2 клас за підручником В. Науменко з теми:"Емоційність. Катерина Перелісна "Змерз", біографічна довідка" + презентація
Береза, верба, ромашка – це … Синичка, горобець, дятел – це… Тетянка, тато, вчитель – це… Назви одним словом
Номер слайду 3
Ям-ям-ям - важко взимку горобцям, Ти-ти-ти - їм зерняток не знайти. Ати-ати-ати - треба крихт їм накидати, Ать-ать-ать - щоб їм під стріхою дрімать. Прочитай чистомовку
Номер слайду 4
Прочитай скоромовку Летів горобець, сів на хлівець, А як вийшов стрілець, то утік горобець.
Номер слайду 5
Загадка Маленький хлопчик У сірій свитині По дворах стрибає, Крихти збирає.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Тема уроку Емоційність. Катерина Перелісна “Змерз,” біографічна довідка
Номер слайду 8
Завдання ознайомитися з поезією Катерини Перелісної; удосконалювати вміння визначати головну думку вірша; навчитися розрізняти вірш за емоційним забарвленням; передавати свої враження, почуття від прочитаного; формувати навички виразного читання.
Номер слайду 9
Катерина Перелісна – українська поетеса і письменниця, авторка численних творів для дітей. Народилась 1902 року у Харкові в родині робітника.
Номер слайду 10
Навчалась Катерина в українській гімназії ім. Б. Грінченка у Харкові. В цій гімназії викладали найкращі харківські україністи. Закінчила гімназію ім. Б. Грінченка, потім Харківський інститут народної освіти.
Номер слайду 11
У 1919-1931 рр. друкувалася в харківських журналах і газетах. Автор книжок «Одарка» (1927), «Євшан-зілля» (1946), «Для малят про звірят» (1952), «Ой, хто там?» (1954), «Три правди» (1967), «Моїй матусі» (1967), «Котикова пригода» (1973), «Віршів для дітей» (1992).
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Фізкультхвилинка Щось горобчик наш замерз, Крильця притомились. Він тремтить маленький весь, Силоньки згубились. Тож, вставайте не сидіть Горобчика будем гріть. Ніженьками плиг, скік, То вперед, а то убік. Крильцями затріпотіли І горобчика погріли. А тепер присіли й встали, Щоби ніжки сили мали. А тепер угору руки, Щоб не знав горобчик муки. Вже горобчик пожвавішав, Пурх! – і гратись полетів. Ну, а учень тихо сів.
Домашнє завдання Середній рівень: виразно читати, вміти відповідати на запитання. Достатній рівень: проілюструвати вірш, підготувати повідомлення про горобця. Високий рівень: скласти розповідь про історію своєї дружби з пташкою.