КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема: Логарифмічні нерівності
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання;
Хід уроку
1.Дати означення логарифма числа b за основою а
2. Як поводить себе ф-ція y= , якщо а >1
3. Як поводить себе ф-ція y= , якщо 0< а < 1
1.Обчислити
2. Порівняти х та у
Розглянемо логарифмічну функцію з основою а >1.
Більшому значенню функції відповідає більше значення аргументу, отже
Знак нерівності не змінюється
Розглянемо логарифмічну функцію з основою 0 < а <1
Більшому значенню функції відповідає менше значення аргументу, отже
Знак нерівності змінюється на протилежний
1 )
|
|
|
|
Розв’язання:
Відповідь:
Відповідь:
3 )
|
|
|
|
Розв’язання:
Відповідь:
Відповідь:
№2 Скільки цілих розв’язків має нерівність:
Розв’язання:
Відповідь: нерівність має 21 цілих розв’язків
№ 3. Знайдіть множину розв’язків нерівності:
Розв’язання :
За теоремою Вієта
*Так як знак нерівності «», оберемо проміжок
За теоремою Вієта
*Так як знак нерівності «», оберемо проміжок
Відповідь: