Тема: Логарифмічні рівняння
Мета: 1) формувати вміння розпізнавати логарифмічні рівняння, що не є найпростішими, розв’язувати різними способами логарифмічні рівняння, виконувати перетворення логарифмів;
2) розвивати логічне мислення, уважність під час перетворень;
3) виховувати патріотичність, любов до своєї країни.
Тип уроку: засвоєння знань, формування умінь.
Наочність та обладнання: інтерактивна дошка, мобільні телефони.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Учні обмінюються зошитами і перевіряють домашнє завдання за зразком, представленим на інтерактивній дошці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1). Згадаємо властивості логарифмів. Вправа у програмі Learning Apps.
2). Що називається логарифмічним рівнянням?
3). Які методи роз’язування логарифмічних рівнянь ви знаєте?
4). Алгоритм роз’язування логарифмічних рівнянь.
VI. Формування умінь і навичок.
На дошці виводяться рівняння, після розв’язання яких ми розгадаємо прізвище всесвітньо відомого українського математика. Його прізвище зашифровано у таблиці, де кожному кореню рівняння відповідає літера.
16 - А, 17 - В, 7 - К, 3 – У, 6 – Р, 2 – Ч.
6 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
к |
р |
а |
в |
ч |
у |
к |
Коротка розповідь про Кравчука М.П., про його місце народження, про пам’ятки архітектури Волині, природу, людей, чиє життя пов’язане з цим краєм.
V. Підсумок уроку.
Виставляємо оцінки, підводимо підсумки про логарифмічні рівняння, що викликало складнощі під час їх розв’зування.
VI. Домашнє завдання.
Підготувати коротеньку доповідь про життєвий шлях Кравчука М.П.
Повторити конспект, параграф 6 підручника, виконати № 6.14, 6.16, 6.24
VII. Гра у Kahoot.it