Конспект уроку математики для 2 класу до підручника
Л.В.Оляницька "Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Обчислення їхнього значення"
Конспект уроку математики для 2 класу до підручника Л.В.Оляницької
Тема. Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Обчислення їхнього значення
Мета: формувати в учнів предметні компетентності:
формування ключових компетентностей:
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання, картки з правилами, мотиваційні вправи, таблиця множення, підручник «Математика», скринька, 6 цеглинок лего.
Хід уроку
I. Організація класу
Чи все необхідне підготували до уроку?
Голова - щоб слухати.
Вуха - щоб чути.
Очі - щоб усе бачити.
Руки - щоб їх піднімати.
Серце - щоб усе відчувати і сприймати.
II.Мотивація навчальної діяльності
Вправа « Чарівна скринька»
Діти, нам необхідно наповнити цю чарівну скриньку новими знаннями та вміннями.
III.Актуалізація опорних знань
1) Усний рахунок (з використанням лего)
2) Установіть закономірність запису кожного числового ряду. Назвіть пропущені числа.
3, 6 , …, 12, …, …, 21, …, …, 30.
20, …, 16, …, …, 10, …, …, 4, 2.
3) Робота в зошитах
Запис числа і класної роботи.
Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 4.
IV.Вивчення нового матеріалу
1.Робота над задачею № 536
?пиріжків
1 спосіб 2 спосіб
6*3 + 3*3= 27 (п.) (6+3)*3=27(п.)
V. Ознайомлення з правилом «Порядок виконання дій»
VI.Закріплення вивченого
1.Виконання завдання №537 (колективно з коментуванням).
(4+3)*3 (2+3)*3 2*3 + 3*4
2*(6+2) 3*(2+5) 3*8 – 2*2
2.Робота над задачею № 538
3 вантажівки перевезли – по 4 вел. контейнери
по 2 мал. контейнери
- Скільки всього великих контейнерів перевезли вантажівки?
- Скільки малих контейнерів?
- Скільки всього контейнерів перевезли вантажівки?
3.Розвязання задачі № 539
VII. Домашнє завдання
Знайти значення виразів №540
Розв’язати задачу №541
VII. Підсумок уроку
1.Вправа « Чарівна скринька»
Я повторив… Я дізнався… Я закріпив.. Я навчився…
2.Рефлексія
Вправа «Світлофор» (використати цеглинки лего)
Все вдалося! Я доклав багато зусиль! Нічого не вдалося!
Картинки і вправи взято з інтернет ресурсів