Урок математики "Додавання двоцифрових чисел"

Про матеріал
Діти в ігровій формі закріплюють вміння додавати двоцифрові числа, знайомляться з цікавими фактами життя дятлів.
Перегляд файлу

Урок математики

Тема.Додавання двоцифрових чисел

ОР:учень/учениця  визначатиме  десятки й одиниці у складі двоцифрового числа,зможе знайти  число,яке на кілька одиниць більше за дане,читатиме і записуватиме математичні вирази:сума і різниця, вмітиме додавати двоцифрові числа,розвязувати прості задачі, критично мислити,співпрацювати.

Тип :Закріплення вивченого матеріалу

 Обладнання: ілюстрації лісового урочища «Образ»,підручник Л.В.Оляницька «Математика»

                                              Хід  уроку

І.Організація класу

Пролунав шкільний дзвінок,

Всіх покликав на урок!

Одне одному всміхнімося

І мерщій до роботи берімося!

ІІ.Мотивація навчальної діяльності

1.Загадка про дятла

Цілий день працюю в гаї,

Діловито дзьобом б’ю,

 Я не цвяхи забиваю,

Я комашок дістаю. (Дятел)

 

-Що ви знаєте про дятлів?

_Що б ви хотіли про них дізнатися? (-Як почуває себе дятел,коли вдаряє дзьобом по стовбуру  дерева? -Як вони годують своїх пташенят? тощо.)

ІІІ.Закріплення вивченого матеріалу

1.Усний рахунок.

Завдання 1 підручника ст.104. Обчисліть ланцюжок виразів і дізнаєтеся довжину язика зеленого дятла (у сантиметрах)

80-40+1-20+2-10+1

Існує понад 220 різних видів дятлів, і всі вони ( або майже всі) добувають собі їжу, проробляючи отвори в корі дерев за допомогою свого гострого дзьоба, а потім просовують свій довгий язик в отвір, щоб дістати комах з-під кори.

2.Формулювання  теми уроку.

Сьогодні ми будемо виконувати різні завдання і знаходити відповіді на ваші запитання.

Відповіді знаходяться у листівках під різними номерами. Кожен номер відповідає певному завданню.

3.Математичний диктант.  Робота в парах.  Взаємоперевірка. №2ст.104

Виконайте в парах завдання,а саме:  запишіть суму та різницю поданих чисел,поставте отримані значення в порядку спадання ,оберіть листівку під номером, який відповідає найменшому  числу і  дізнаєтеся ,як почуває себе дятел,коли вдаряє дзьобом по дереву.

31+6=37     66+3=69       31+7=38         63-1=62      28-8=20        60-20=40

69  62 40   38  37   20

Життя дятлів буквально сповнене сильних ударів. Цей птах може вдаряти по стовбуру дерева з частотою 100 разів на хвилину, не відчуваючи при цьому ніякого дискомфорту.

 Він здійснює в середньому 12 тисяч ударів в день- і живе понад 10 років.

4.Фізкультхвилинка «Рахуємо разом»

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=SijPIGEf_Og

5. Самостійна робота. Обчислення виразів №3ст.104

Запишіть ті вирази,у яких сума дорівнює 76 . Знайдіть листівку під номером,який відповідає кількості виписаних прикладів і дізнаєтеся , яке значення для дятла має хвіст.

40+36     86-10    70+6    96-20

Дятли володіють винятковою фізичною витривалістю і здатністю лазити по деревах. Хвіст дятла  пристосований до життя на стовбурі дерева  і усіяний гострими шипами, які впиваються в кору дерева. Коли дятел тримається на стовбурі за допомогою своїх унікальних кігтів, його хвіст працює як третя нога або «опора», щоб птах міг підтримувати рівновагу.

Хвостові шипи дятла дозволяють йому міцно закріпитися на дереві і підійматися наверх швидко і легко. Вони допомагають птахові не падати вниз  незалежно від того, в якому положенні і з якою силою він вдаряє по дереву.

6.Колективна робота із задачею 4ст.104

6.1.Словникова робота.

-Як ви розумієте  слово «урочище»?           

http://sumylis.gov.ua/images/materials/2017/07/111/2.jpgПодивіться,будь ласка,на малюнок. Перед вами лісове урочище»Образ» в   Сумській області.      Відвідуючи урочище і насолоджуючись джерельною свіжістю цілющої води, не можливо не відчути особливої єдності душі з природою.                      

6.2.Аналіз задачі.

6.3.Розв’язування задачі .

93-40=53(л.)

Відповідь.На 53лісів  більше у Сумській області,ніж в Івано-Франківській.

-Як ви оцінюєте роботу людей,які охороняють ліси?

-Що може статися,якщо люди не будуть охороняти ліси?

7.Фізкультхвилинка.

Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=p1WFIeKKhrA

8.Самостійна робота .Розвязування задачі 5ст.104.Взаємоперевірка.

24+3=27(м.)

Відповідь.27волейбольних мячів.

9.Гра «Живі числа» .Кожна дитина виконує роль певного числа.(21,33,45,90,64,72,0). Завдання. Назви число,яке більше за дане на 4.

 ІV.Підсумок уроку.

1.Рефлексія.

-Чи вдалося вирішити поставлені завдання?

2.Гра «Продовж речення»

Я знаю….

Я вмію…

Я буду…

3.Самооцінювання

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
1017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку