Презентація до уроку подорожі "Країною раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація до уроку-подорожі "Країною раціональних чисел" містить слайди із завданнями для учнів на кожній станції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож. Країною раціональних чисел. Нам ці числа вже відомі. Цілі і дробові,від’ємні і додатні,І звуться вони …..

Номер слайду 2

Тема уроку:“Дії надраціональ-нимичислами”

Номер слайду 3

Мета уроку: закріплення навичок учнів виконувати всі дії над раціональними числами в процесі розв’язування різноманітних вправ;сприяти розвитку логічного мислення, обчислювальних навичок, математичної мови, формувати інтерес до знань;виховувати активність, увагу, наполегливість.

Номер слайду 4

Девіз уроку:«Розум полягає не лише в знаннях,але й у вмінні застосувати ці знання» Аристотель

Номер слайду 5

Взаємоперевірка домашнього завдання: №1122. №1124(2) 1)х=0,9 1)-12,16: (-0,4)=30,4 2)у=-0,3 2)4,62: (-0,3)=-15,4 3)х=6 𝟐𝟑 3)30,4-15,4=15 4)в= - 𝟐𝟗 4)15×(-2,4)=-36 5)-36-93,7=-129,7  

Номер слайду 6

Станція “Теоретична”Що називається модулем числа? Яким числом є модуль? Як додати два від’ємних числа? Як знайти суму двох чисел з різними знаками?Чому дорівнює сума двох протилежних чисел?Як від одного раціонального числа відняти інше?Як помножити два від`ємні числа? Як помножити два числа з різними знаками?Які доданки називаються подібними?Як звести подібні доданки? Як знайти частку двох від`ємних чисел?Як знайти частку двох від`ємних чисел? Сформулюйте правила розкриття дужок.

Номер слайду 7

Станція «Галявина усної лічби»1. Назвати модулі чисел,числа протилежні даним:-3,5;6,9;-13,1;11;-8,7;9,01;02. Виконати додавання:-7+(-4,7); 13+(-19); -21+6; -32+65; -12+(-8)3. Виконати віднімання:-12-13;17-19;-9-11;-10-16; 22-244. Виконати множення:-4×(-1,2); -2,5×(-4) ; 26×(-0,2) ; 1,3×(-3)5. Виконати ділення:-12:3 ; 2,4:(-6) ;-10:(-0,1)6. Обчисліть зручним способом:-25×106×(-4) ; -4×(-81)×25; ×(-8)×(-)7. Розкрити дужки:-2(3х-4) ; 5(2а+3в) ; -(-4у-7)

Номер слайду 8

Станція «Узлісся Уважних»Будь уважним,не спіши!Вірно знаки ти пиши. Потім множ ти чи діли,Додавай чи віднімай,Буде правильно завжди!

Номер слайду 9

Станція «Місто рівнянь»1)7х-6х-5х=-2,82)2х-5х+х=-1,23)-2х+3х-6х=1,54)-3а+10а-а=-2,45)-в+3в-5в=-2,76)у+12у-5у=-6,47)5х-6х+8х=-1,4

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Станція “Палац Здоров`я” Учневі 6 класу необхідно протягом дня споживати продукти харчування тваринного походження. Нам потрібно розрахувати ,скільки за день учень повинен вживати молока,м`яса, сиру, якщо сиру в 5 разів менше, чим м`яса, а м`яса в 3 рази менше,чим молока. Вся денна норма складає 420грам.

Номер слайду 12

”Галявина відпочинку”1)Число 0 - додатнє число.2)Модуль числа -7 дорівнює 7.3)Сума двох від`ємних чисел є число додатнє.4)Модуль від`ємного числа є число від`ємне.5)Добуток двох від`ємних чисел є числододатнє.6)Добуток чисел з різними знаками єчисло додатнє.7)Добуток трьох від`ємних чисел є числовід`ємне.8)Частка двох чисел з однаковими знаками єчисло від`ємне.9) Частка двох чисел з різними знаками єчисло від`ємне.

Номер слайду 13

Станція”Обчислювальна” Працюємо з підруч- ником: № 1125

Номер слайду 14

Станція ” Історична” Брахмагупта –індійський математик,який жив у VІІ столітті. Одним із перших він почав використовувати додатні та від`ємні числа. Додатні числа він назвав «майно», від`ємні –«борг». 

Номер слайду 15

Правила Індійських математиків«Сума майна і майна є майно».«Сума двох боргів є борг».«Сума майна і боргу дорівнює їх різниці».«Добуток двох майн або двох боргів є майно».«Добуток майна та боргу є борг».

Номер слайду 16

Правила знаків арабських математиків. Друг мого друга – мій друг. Друг мого ворога – мій ворог. Ворог мого друга – мій ворог. Ворог мого ворога – мій друг.

Номер слайду 17

Станція ” Підсумкова”В мене настрій…,тому що я вмію. В мене настрій…, тому що я. В мене настрій …, тому що я

Номер слайду 18

Нагородження: Сьогодні на уроці молодціТі,хто знає раціональні числа ці!Ворогів й боргів не майте,У житті це пам`ятайте,Що не лиш майно потрібне. А й знання і друзі гідні. Тож життя живи не марно. Українцем будь ти справжнім!

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Повторити п.39-40№1126,№1124(1)

Номер слайду 20

Дякую за урок!Молодці!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
1410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку