Урок математики "Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею "

Про матеріал
Тема. Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею (№№ 624-631). Мета. Познайомити учнів з коротким поясненням письмового віднімання двоцифрових чисел; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати охайність при роботі в зошиті, взаємодопомогу, почуття колективізму. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми задач. Тип уроку. Комбінований.
Перегляд файлу

Дата                                      Урок                            Математика                   3 кл.

Тема. Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею (№№ 624-631).

Мета. Познайомити учнів з коротким поясненням письмового віднімання двоцифрових чисел; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати охайність при роботі в зошиті, взаємодопомогу, почуття колективізму.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми  задач.

Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Психологічне налаштування(гра «Комплімент»)

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання.

2.Завдання для опитування.

3.Картки для опитування.(Математика з другом)

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Ознайомлення з коротким відніманням (с. 97, завдання 624)
2.     Гра «Знайдіть "зайву" кульку» (с. 97,завдання 625)
 Чому виникла помилка?

3. Зорова гімнастика.

4. Робота з підручником(Фронтальна робота)

5.Фізкультхвилинка.

VІ.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1.      Самостійна робота (с 97, завдання 628) Розв'язання
81-(9-4) = 45 (kv)
Відповідь: 45 кг винограду залишилось.
2.     Творча робота над задачею
 Складіть обернену задачу, щоб знайти число 81. (До обіду продали 4 ящики, по 9 кг кожний. Після чого залишилося 45 кг винограду. Скільки кілограмів винограду привезли у кіоск?)
3.     Робота з геометричним матеріалом (. 98,завдання 629) 
Розв'язання
1) 48 + 49=97 (м) — сума двох менших сторін
2) 97 -54 = 43 (м)
Відповідь: на 43 м довжина найбільшої сторони ділянки менша від суми довжин двох інших сторін.

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

 З чого ми починаємо письмове віднімання?
 Знайдіть письмово різниці чисел 81 і 27; 68 і 39; 90 і 34; 45 і 18.

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С.98,  №№ 630, 631

 

docx
Додано
8 лютого 2020
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку