Урок математики "Мій портфель"

Про матеріал
Урок математики у 1 класі з елементами групової роботи для вивчення одиниць вимірювання ваги
Перегляд файлу

РОЗРОБКА

STEM-УРОКУ МАТЕМАТИКИ

У 1 КЛАСІ НА ТЕМУ «МІЙ ПОРТФЕЛЬ» (МАСА. ОДИНИЦІ МАСИ)

З ВИКОРИСТАННЯМ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ РОБОТИ

Урок математики  у 1 класі.  ( Маса. Одиниці маси )

Тема:  Мій портфель 

Мета:  формувати в учнів уявлення про прийоми вимірювання маси та одиниці вимірювання маси;  навчати  користуватися приладами для вимірювання маси; формувати  здоров’язберігаючі навички; виховувати поважне ставлення до власного здоров’я та розуміння необхідності його збереження.

Обладнання: ваги різних видів; портфель для колективної роботи; предмети, вага яких буде визначатися; табличка «Яку вагу мають наші портфелі?», комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійна дошка ( за наявності).

Орієнтовний план уроку

Ранкове коло

4 хв

Мотиваційне завдання

3 хв

Перегляд навчального мультфільму

5 хв

Руханка

2 хв

Проектне завдання «Мій  портфель».

6 хв

Ознайомлення з нормами ваги портфелів для учнів 1-2 класів. Колективна робота «Шкільний портфель»

10 хв

Обговорення результатів дослідження

2 хв

Рефлексія

3 хв

                                                       Усього тривалість

35 хв

 

Хід уроку

І. Ранкове коло.

Діти розташовуються у коло та виконують вправу «Знайомство», називаючи своє ім’я та за допомогою смайликів демонструючи свій настрій на даний момент. Зворотний зв’язок з минулим заняттям :  діти розповідають, що взнали та запам’ятали за темою «Маса».

2

ІІ. Мотиваційне завдання

Вчитель вносить у коло електронні ваги та коробку з різними предметами  ( фасовані цукор, борошно, макарони тощо).  

  • Діти,  чи знаєте ви, що за прилад у мене в руках?
  • Для чого його використовують?

Показ зважування  на електронних вагах.

  • Сьогодні ви навчитеся використовувати такі прилади та узнаєте, якими одиницями вимірювання  вимірюють вагу.

ІІІ. Перегляд навчального ролика про  вимірювання ваги.

Усні переглядають мультфільм «Фіксики. Ваги»

Питання за змістом побаченого.:

  • Для чого використовують ваги у побуті?
  • Які види вагів бувають?
  • Якими одиницями вимірювання  обраховують вагу?

ІV.Руханка «Сонце світить на тих…»

 За командою вчителя «Сонце світить на тих, хто любить…» діти кілька разів міняються місцями:

носити спідницю;

спати;

дивитися телевізор;

їсти морозиво;

домашніх тваринок;

одяг білого кольору   тощо

V. Виконання проектного завдання «Мій портфель»

Діти об’єднуються у групи ( в залежності від кількості дітей у класі).

3

Діти отримують завдання визначити  вагу власних портфелів. Використовуючи ваги  та картку для записів, вони складають список із зазначенням  ваги портфеля кожного учня у кілограмах. Наприклад:

Яку вагу мають наші портфелі?

Бербенець Матвій

         2 кг

Михлик Микита

         2 кг

Ніколаєнко Нікіта

         1 кг

  Склавши таблицю учні отримують завдання  визначити найважчий (найлегший) портфель у класі, порахувати загальну вагу портфелів у класі тощо.

VІ.  Ознайомлення з  нормами ваги портфелів у початкових класах.

- Як ви вважаєте, чи має значення вага портфеля учня для його здоров’я?

- Чому портфелі не мають бути занадто важкими?

Вчитель повідомляє учням про норму ваги портфеля учня у початковій школі. (За нормами їх вага для учнів 1-2 класів не має перевищувати 2 кг).

  • Порівняйте ці  числа з даними своєї таблиці. Чи ваші портфелі  відповідають нормі, яку визначили медики?
  • Як ви думаєте, що треба робити, щоб портфель не був занадто важким?

VІІ. Колективна робота «Шкільний портфель»

Учні отримують заздалегідь складений вчителем портфель, який належить комусь з казкових героїв ( за вибором вчителя, наприклад, Крошу з мультфільму «Смішарики»). Вони мають зважити портфель та визначити,  на скільки кілограмів він важчий норми. Після цього треба видалити з портфеля зайві речі, які не потрібні під час занять учневі ( іграшки, побутові прилади, камінці тощо). Відділивши зайве, діти ще раз вимірюють вагу портфеля та впевняються, що вона відповідає нормі.

VІІІ. Обговорення результатів дослідження.

  • Що ви видалили з портфеля? Чому?
  • Вага портфеля змінилася? На скільки?
  • Тепер наш казковий герой не нашкодить власному здоров’ю, коли буде з цим портфелем ходити до школи.

4

ІХ. Рефлексія.

  • Вам  сподобалося  працювати над завданням?
  • Що було найважче?   ( найвеселіше, найцікавіше)
  • Чого ви навчилися  під час роботи?
  • Якими одиницями вимірюється вага предметів?
  • Чому важливо знати вагу власного портфеля?
  • Визначте свій настрій на  дошці  за допомогою смайликів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку