Урок математики" Множення трицифрового числа на двоцифрове".

Про матеріал

ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи.

Перегляд файлу

Тема : Множення трицифрового числа на двоцифрове.

 Мета : ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

  • Подивіться  на мене щирими очима.
  • Подивіться один на одного, посміхніться.
  • Подаруйте розумний доброзичливий погляд гостям. Побажайте їм доброго дня!.

Вітаємо шановні гості

У світлій, затишній оселі

Нехай урок для всіх вас буде

Як пісня дзвінкий та веселий!

Оголошення теми та завдань уроку.

Тема нашого уроку «Множення трицифрового числа на двоцифрове». Закріпимо вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями і будемо справжніми садівниками.

Спробуємо прикрасити нашу Україну різноманітними рослинами. Тому працюємо сьогодні під девізом « Кохаю край мій дорогий, що зветься Україна!» А для цього  нам треба буде розв’язувати математичні завдання. Розв’язавши кожне ми  прикріпимо рослину до карти . За правильні відповіді за полями будете ставити плюси. Це  допоможе мені оцінити вас за урок. Спочатку перевіримо  наші знаряддя праці – голівки, руки, ручки.

ІІ Контроль, корекція  і закріплення знань.

 

  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Починаємо без зупинки

з каліграфічної хвилинки!

  • Яке сьогодні число?
  • Продовжить ряд чисел збільшуючи кожне наступне число на сьогоднішню дату.
  • Перевірка : перший учень читає інші перевіряють записи. За полями  за правильну відповідь ставлять плюс.
  1. Математична розминка.
  • Рослини відіграють велику роль у житті людини.  Рослини  це продукт харчування,  лікувальні  засоби, корм для тварин, сировина для промисловості, фабрика кисню. А  якими саме рослинами ми будемо прикрашати Україну, ви дізнаєтесь, виконавши математичну  розминку.  Числа відповідають літері на аркушах. В зошиті  розв’язуєте  приклади і поруч записуєте  літеру. Прочитайте слово, яке у вас вийшло.

( Використання презентації. Завдання на проекторі)

2200:100∙1=

(300-190): 10=

890∙0+17=

0+3+0=

Знайти 1/10 від 190=

Знайти 4/6 від 24=

33∙2:6=

 

Перевірка.  Відповідь на проекторі.

 

 

 

 

Хто отримав слово символи  ставить плюс за полями. А тепер ми  прикрашатимемо Україну рослинами – символами.. А які ж рослини символи ви знаєте?  Ці рослини найчастіше зустрічаються у народній творчості різних письменників і митців.

  1. Математичний диктант.

Першу рослину  ми посадимо , виконавши математичний диктант.

  • Людство використовує 2 500 видів рослин. З них 160 визнано лікарськими. Знайдіть решту рослин.

                        2500- 160= 2340

  • Із 250 000 видів рослин на Землі, 1/10 знаходиться на межі зникнення. Скільки видів рослин знаходиться на межі зникнення?

                        250000:10= 25000

  • У Данії  росте «Королівський дуб», якому вже майже 2000 років. Найстаршим вважається дуб у Рівненській області, йому 1300 років. На скільки років він молодший  від дуба  в Данії?

                        200-1300=700

  • Бджола за день опилює 7000 квіток. Скільки квіток опилюють 6 бджілок  за день?

                         7000∙6= 42 000

Взаємоперевірка: за  правильні відповіді ставимо за полями плюс.

  • Скажіть, що важливого ви взяли для себе?

Бережіть природу, діти,

Не травмуйте, не  губіть!

Хай краса її повсюди

Не згасає ні на мить.

  • Садимо кущ калини. (Використання презентації).

Цвіт калини – символ рідної землі, отчого краю, батьківської хати. В українській творчості калина символізує мужність і незломність духу в боротьбі і за незалежність рідного краю.

ІІІ.  Вивчення нового матеріалу.

  1. Щоб посадити вербу вам потрібно навчитись розв’язувати приклади на множення трицифрових чисел на двоцифрове. Нагадайте алгоритм  ( за правильну відповідь – плюс.)
  • А хто хоче пояснити біля дошки?

 28∙37=

( за правильну відповідь – плюс.)

  • А чи зміниться алгоритм, якщо перший множник буде трицифровим числом?

428∙37=

( Учень пояснює біля дошки, за правильну відповідь – плюс.)

  • Можуть бути випадки, коли перший множник в середині містить нуль. Поясніть розв’язок.

608∙25=

( за правильну відповідь – плюс.)

  1. Закріплення знань.
  • Самостійне розв’язування прикладів. № 820 ( за правильну відповідь – плюс.)

Перевірка: учні зачитують неповні добутки і результат.

  • Отже садимо вербу. Верба – символ побачень, дерево згоди. Вона охороняє людей і худобу від усього злого. У вербну неділю вербу освячують у церкві.
  • Фізхвилинка.
  • Волошки – символ святості  чистоти, привітності, чемності, хлоп’ячої краси і добра. (Використання презентації).
  1. Перевірка набутих знань.
  • Будемо розв’язувати приклади по командам на перфокартах.

 

 

Калинки

345∙48

408∙24

532∙16

Барвінки

345∙48

408∙24

55 ∙ 72

Ромашки

345∙48

78∙ 12

Перевірка з проектора. Використання презентації.

Калинки    16560    9792  8512

Барвінки    16560    9792  3960

Ромашки    16560    936

  • Прийшов час садити тополю. Тополя – символ рідної землі, дівочої краси.

(Використання презентації)

ІV. Розвиток математичних знань

Робота над задачами.

  1. № 822
  • Прочитайте умову
  • Заповніть таблицю

 

 

Вантажність машин

 

 

Кількість машин

 

Загальна маса капусти

І дня

 

4

 

ІІ дня

 

7

? на 9 т більше

 

1 учень розповідає умову по схемі ( за правильну відповідь – плюс.)

2 учень пояснює хід розв’язку  задачі ( за правильну відповідь – плюс.)

3 учень коментує запис розв’язку задачі в зошиті  ( за правильну відповідь – плюс.)

  • Вже можна садити дуб. Дуб – символ сили, міцності , коли народжувалась дитина, то в купіль кидали кидали гілки дуба, щоб вона росла міцною, як дуб.

(Використання презентації)

  1. № 821
  • Читання умови задачі
  • Бесіда

1 учень розповідає умову ( за правильну відповідь – плюс.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  2 учень пояснює хід розв’язку  задачі ( за правильну відповідь – плюс.)

  • Запис розв’язку задачі самостійно
  • Перевірка розв’язку з проектора. Використання презентації
  • Барвінок – символ радісної життєвої сили, вічності молодості. Символізує дівочу красу, вірне кохання.

V. Підсумок.

 -  А зараз поглянемо, яка красива і чарівна стала наша Україна.

Кожна квіточка – вам  на радість

Кожна рослинка – для вашого добра

Кожна травинка – для вашого здоровя

І ніколи не знищуйте, не ламайте того , що вам так щедро вділила Земля.

  •  Чому ви навчилися, прикрашаючи Україну?

   Оцінювання  за підрахунками плюсів за полями.

  • Останнім треба закріпити матеріал  і уважніше працювати. А для цього ви виконаєте домашнє завдання:

                № 823 – приклади, в яких ви закріпите вміння множити трицифрове число на двоцифрове, Повторите порядок дій.

                 № 824 – задача схожа на задачу в класній роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота вчителя початкових класів

Чудак Н.В.

 

 

 

 

 

 

2012

1

 

docx
Додав(-ла)
Чудак Наташа
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
1758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку