ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи.
Тема : Множення трицифрового числа на двоцифрове.
Мета : ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Вітаємо шановні гості
У світлій, затишній оселі
Нехай урок для всіх вас буде
Як пісня дзвінкий та веселий!
Оголошення теми та завдань уроку.
Тема нашого уроку «Множення трицифрового числа на двоцифрове». Закріпимо вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями і будемо справжніми садівниками.
Спробуємо прикрасити нашу Україну різноманітними рослинами. Тому працюємо сьогодні під девізом « Кохаю край мій дорогий, що зветься Україна!» А для цього нам треба буде розв’язувати математичні завдання. Розв’язавши кожне ми прикріпимо рослину до карти . За правильні відповіді за полями будете ставити плюси. Це допоможе мені оцінити вас за урок. Спочатку перевіримо наші знаряддя праці – голівки, руки, ручки.
ІІ Контроль, корекція і закріплення знань.
з каліграфічної хвилинки!
( Використання презентації. Завдання на проекторі)
2200:100∙1=
(300-190): 10=
890∙0+17=
0+3+0=
Знайти 1/10 від 190=
Знайти 4/6 від 24=
33∙2:6=
Перевірка. Відповідь на проекторі.
Хто отримав слово символи ставить плюс за полями. А тепер ми прикрашатимемо Україну рослинами – символами.. А які ж рослини символи ви знаєте? Ці рослини найчастіше зустрічаються у народній творчості різних письменників і митців.
Першу рослину ми посадимо , виконавши математичний диктант.
2500- 160= 2340
250000:10= 25000
200-1300=700
7000∙6= 42 000
Взаємоперевірка: за правильні відповіді ставимо за полями плюс.
Бережіть природу, діти,
Не травмуйте, не губіть!
Хай краса її повсюди
Не згасає ні на мить.
Цвіт калини – символ рідної землі, отчого краю, батьківської хати. В українській творчості калина символізує мужність і незломність духу в боротьбі і за незалежність рідного краю.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
28∙37=
( за правильну відповідь – плюс.)
428∙37=
( Учень пояснює біля дошки, за правильну відповідь – плюс.)
608∙25=
( за правильну відповідь – плюс.)
Перевірка: учні зачитують неповні добутки і результат.
Калинки
345∙48
408∙24
532∙16
Барвінки
345∙48
408∙24
55 ∙ 72
Ромашки
345∙48
78∙ 12
Перевірка з проектора. Використання презентації.
Калинки 16560 9792 8512
Барвінки 16560 9792 3960
Ромашки 16560 936
(Використання презентації)
ІV. Розвиток математичних знань
Робота над задачами.
|
Вантажність машин
|
Кількість машин |
Загальна маса капусти |
І дня |
|
4 |
|
ІІ дня |
|
7 |
? на 9 т більше |
1 учень розповідає умову по схемі ( за правильну відповідь – плюс.)
2 учень пояснює хід розв’язку задачі ( за правильну відповідь – плюс.)
3 учень коментує запис розв’язку задачі в зошиті ( за правильну відповідь – плюс.)
(Використання презентації)
1 учень розповідає умову ( за правильну відповідь – плюс.)
2 учень пояснює хід розв’язку задачі ( за правильну відповідь – плюс.)
V. Підсумок.
- А зараз поглянемо, яка красива і чарівна стала наша Україна.
Кожна квіточка – вам на радість
Кожна рослинка – для вашого добра
Кожна травинка – для вашого здоровя
І ніколи не знищуйте, не ламайте того , що вам так щедро вділила Земля.
Оцінювання за підрахунками плюсів за полями.
№ 823 – приклади, в яких ви закріпите вміння множити трицифрове число на двоцифрове, Повторите порядок дій.
№ 824 – задача схожа на задачу в класній роботі
Робота вчителя початкових класів
Чудак Н.В.
2012
1