Урок математики "Письмові віднімання тризначних чисел"

Про матеріал

Урок математики на тему "Письмові віднімання тризначних чисел" для учнів 3 класу. Урок закріплення навчального матеріалу з математики. Цікаві завдання та корисні вправи

Перегляд файлу

Тихонова  О.А.вчитель початкових класів,                                                                         вищої категорії                                                                        «старший вчитель»

Тема: Письмові віднімання тризначних чисел (закріплення)

Мета: формувати предметну, математичну і ключову компетентність, закріпити прийоми віднімання тризначних чисел з переходом через розряд, застосовувати алгоритм письмового віднімання, удосконалювати вміння і навички користуватися математичної термінологією, розвивати логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до рослин.

Хід уроку

I. Організаційний момент

У вас на партах лежати картки з самооцінювання. Кожен з вас за правильне рішення виду завдання ставить 2 бали, якщо зробили помилку - 1 бал, а якщо не вирішили - 0 балів. В кінці уроку на картках ставите підсумковий бал.

II. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні на уроці ми повторимо  віднімання тризначних числі з переходом через десяток і наш урок присвячений рослинам.

1. Каліграфічний хвилина

На Україні росте 531 вид лікарських рослин, записали це число. Для того щоб дізнатися скільки видів фіалок зростає на Україні, треба в попередньому числі поміняти місцями сотні і одиниці.

- Яке число отримали? записали 135

III. Мотивація навчальної діяльності.

     - Для чого при вивченні рослин нам треба вміти віднімати тризначні числа з переходом через розряд?

     (Щоб дізнатися на скільки рослина одного виду більше або менше іншого, на скільки років одна рослина живе більше, ніж інше і т.д.)

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Математичний диктант.

В Україні росте близько 80 видів дерев і чагарників. Скільки всього видів живе в Україні? (330 видів). А трав'янистих рослин - 980 видів. На скільки більше трав'янистих рослин, ніж дерев і кущів разом? (650 видів).

Ялина живе 500 років, а горобина на 450 років менше. Скільки років живе горобина? (50 років).

За кожну хвилину вирубують 10 га лісу. Скільки га лісу вирубують за 8 хвилин? (80)

Обхват стовбура вікового дуба - 10 м, а баобаба - 50 м. У скільки разів стовбур баобаба більше, ніж стовбур дуба?

   850 видів рослин занесені в червону книгу. З них 250 видів лікарських рослин. Скільки інших рослин занесені в червону книгу? (600)

Діти перевіряють відповіді по слайдах (1-5 слайд).

2. Кожне дерево живе певна кількість років. Для того щоб дізнатися скільки років живуть дерева, нам треба вирішити приклади.

Ялина 800 - (250 +50) =

Сосна 500 -200 + 50 =

Береза ​​8 * 9 + 78 =

Горобина 100 - 5 * 10 =

Відповіді перевіряють по слайдах (6-9) (500, 350, 150, 50)F:\ФОТО\IMG_5087.JPG

1. Робота за підручником.

№ 727 (Учень вирішує завдання з аналізом біля дошки)

1. 45/5 = 9 (кг) яблук в одномящіке.

2. 9 -1 = 8 (кг) груш в одному ящику

3. 8 * 6 = 48 (кг) в 6 ящиках

У цей час кілька людей вирішує завдання за картками.

4. Фіз. хвилинка.

5. Рішення прикладів №723

Вирішивши приклади, ми прочитаємо слово, яке вийде з відповіді і дізнаємося наступне завдання.

586

465

148

186

і

г

р

а

Зараз ми з вами попрацюємо за комп'ютерами. Допоможемо героям мультфільму «Нічний квітка» врятувати цуценя. На галявинці, де росли кульбаби грали курча, каченя і кошеня. Друзі побачили собаку Палкан, який захворів і весь тремтів. Для того, щоб його вилікувати треба зібрати квітка з чарівних пелюсток. А для цього треба вирішити приклади на віднімання тризначних чисел на комп'ютері, хто набере 8,10 балів, допоможе друзям зібрати квітка і вилікувати Палкан.

Учні працюють на тренажерах.F:\ФОТО\IMG_5101.JPG

1. Робота в групах.

На партах у кожного учня лежали паперові квіти (тюльпани, троянди, ромашки), діти розбилися на групи, вибрали координатора.

Бесіда про користь рослин.

Слайд 10. Завдання.

Листяний ліс за рік поглинає 654 кг пилу, а хвойні на 372 кг менше. На скільки кг пилу більше поглинає листяний ліс, ніж хвойний.

У кожної групи різний завдання до завданню.

Перша група - вирішити задачу з поясненням.

Друга група - скласти вираз.

Третя група - вибрати схему до задачі.

               - (                -  =

               -                  +                 =

               -                   -                 =

F:\ФОТО\IMG_5117.JPG

1. Робота в парах.

На ділянці квадратної форми, р = 36 см посадили квіти. Чому дорівнює сторона ділянки?

Р = 36: 4 = 9 см

2. Самооцінювання.F:\ФОТО\IMG_5125.JPG

V. Підсумок уроку.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Тихонова Олена
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
8 червня 2018
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку