Урок математики.ПОВТОРЕННЯ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.

Про матеріал
Вдосконалювати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел;виробляти вміння розпізнавати геометричні фігури; розвивати логічне мислення, уяву, творчі здібності дітей; виховувати почуття відповідальності, охайність: поглиблювати інтерес до математики через дидактичні ігри та логічні завдання.
Перегляд файлу

Урок математики

3 клас

ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ І

ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.

МЕТА: вдосконалювати навички письмового додавання і віднімання

трицифрових чисел;виробляти вміння розпізнавати геометричні фігури;

розвивати логічне мислення, уяву, творчі здібності дітей;

виховувати почуття відповідальності, охайність: поглиблювати інтерес

до математики через дидактичні ігри та логічні завдання.

ТИП УРОКУ: засвоєння умінь та навичок.                                   ОБЛАДНАННЯ: малюнок будинку, його складові частини,картки, іграшкова вантажна машина.                                                                                                                    Методи і прийоми: робота в парах, робота в групах, «мозкова атака», «мікрофон», «абетковий суп».                                                               Форми: індивідуальна, парна, групова, диференційна.

ХІД:

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Всі почули ви дзвінок, він покликав на урок.                                                                                    Кожен з вас приготувався на перерві постарався.                                                              Зараз сядуть лиш дівчата,                                                                                                               А за ними і хлоп'ята                                                                                                                Побажаємо удачі,за роботу, в добрий час.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо зводити будинок. Але будинок цей математичний, зроблений з незвичайних будівельних матеріалів, а саме: прикладів, задач, рівнянь, які ми з вами розв'язуватиме, а також повторимо письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.

Від нас з вами залежить, що з цього вийде. Але ми непросто будівельники - ми чарівні майстри.

Ви готові? Що треба мати, щоб розпочати будівництво? (Проект)

Ось він, але не має будівельних матеріалів. Щоб дістати їх, треба перевірити домашнє завдання.

ІІІ. ПЕРЕВІРКА Д/3

Разом з вами цю задачу виконували Ластівка, Мураха, Бобер. Подивіться і скажіть, хто з них розв'язав завдання правильно. Задача №721

Завдання виконали-ось прибула машина з цеглинами.

ІV.ХВИЛИНКА ЧИСТОПИСАННЯ

1)Ми повинні зробити помітку у зошитах, якого числа прибула машина.

Зошити свої ми відкриваємо                     І під нахилом тримаємо. Сидимо рівненько не нахиляємося                                                      А я подивлюся, як ви стараєтеся.

2) Запис дати і виду роботи.

28 ЛЮТОГО
Класна робота

3) Знайди зв’язок між числами

                                                « ВІКНА»

 

 

63

 

 

42

 

 

56

 

7

 

9

 

6

?

 

?

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) Коментування правильного письма цифри 7.

Цифра 7 складається з хвилястої горизонтальної лінії, довгої прямої лінії, та короткої горизонтальної лінії. Записати цифру 7 стільки разів, скільки кожному з вас років.

V.УСНА ЛІЧБА

Цегла нам потрібна для будівництва фундаменту. Розв'язуючи приклади на цеглинах,ми збудуємо фундамент нашого будинку.
Довідкове бюро повідомить нас про значення слова « фундамент».

Фундамент - підземна основа будь - якої споруди, що служить опорою для стін.

1) Ланцюжок прикладів на цеглинах.                                                                                     8*8 64:8 7*8 24:8 9*8 6 *8                                                                                                           48:8 4*8 32:8 3*8 8*10 8*9 72:8                                                                                                      56: 8 80: 8

2)Геометричний матеріал.
Цеглини нашого будинку на які геометричні фігури схожі? Що ви знаєте про прямокутники? Відгадайте про яку фігуру так говорять?

Він давно знайомий мій.                                                                                                    Кожен кут в нього прямий.                                                                                                         Всі 4 сторони однієї довжини.
Рекомендую його радо, а звуть
його (квадратом)

3)- Для будівництва потрібно знати одиниці вимірювання довжини.

- Які одиниці вимірювання довжини ви знаєте?                                                                             -А які знаєте народні одиниці вимірювання?                                                                               - Звернемося до науковців.

Сажень—2 м 13см                             Аршин-75 см                                  Лікоть-20-см

4) Задача за таблицею.

Загадка

Мов гірка в лісі виріс дім.                                                                                                    Кімнат багато є у нім.                                                                                                                                                  Підземні ходи - все нове                                                                                                     Сім'я велика - тут живе.                                                                                                          Робота знайдеться усім,                                                                                                                      Бо добудовують свій дім.

-​ Мурашки будують дім. Довжина фундаменту 8 м. На нього ставлять 4 панелі.               - Якої довжини кожна панель?Складіть обернену задачу.

VІ.КОНТРОЛЬ І КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ

1) Зводимо стіну 1 поверху.

Математичний диктант.

Запиши число в якому:

-2 сот. З дес. 1 од.;

-9 сот. 9 дес. 9 од.;

-9 збільшити у 9 разів;

-8 зменшити у 4 рази;

-300 зменшити на 1;

-560 зменшити на 10.

2) Диференційована робота.

- Зараз ми будемо працювати бригадами. Будемо справжніми будівельниками.В нас працюватиме бригади теслярів, мулярів, малярів.

Звертаємося до науковців.                                                                                        Теслярі—робітники, що займаються обробкою деревини.                                          Муляри—робітники, які зводять будівлі з каменю, цегли.                   Малярії робітники, які фарбують будівлі.

Маляри—В—1( середній рівень). Приклади №722

Теслярі—В—2( достатній рівень) Задача на дошці.

Задача

З ящ.—27 кг

9 ящ.-? кг

Муляри—В—3(високий рівень).3авдання на картках.

Перевірка завдань. Ось і 1 поверх на місці.

VІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

1)Зводимо 2 поверх нашого будинку.                                                                    — Скільки вікон на 2 поверсі?                                                                                  — Хто з математичних понять може жити там?                                                       — Як називаються числа, в яких є одиниці, десятки, сотні?                                       — Як треба додавати і віднімати письмово трицифрові числа7

2)​ Робота з підручником. Приклади № 723

3)​ Зводимо 3 поверх. Вирази №724

4)​ Робота у парах. Задача № 725

5)​  Пояснення Д /З

Задачі у віршах

Для ремонту закупили                                                                                       7 шматків шпалери,                                                                                             Кожен по 10 метрів                                                                                 Скільки ж метрів цих шпалер                                                                    Піде на ремонт тепер?                                                                                                6 стосів по 6 цеглин                                                                               Вадик радо склав один                                                                               Ліда склала стосів З                                                                                       Скільки цегли — говори?

Ребуси

100ЛЯР         100 ВП

VІІІ. ПІДСУМОК

Зводимо покрівлю.

  • Молодці! Ви справжні будівельники: розумні, сміливі, активні,здібні.                                                                                                                                                 -Що ми повторювали на уроці?                                                                                                  - Про що треба пам'ятати, додаючи трицифрові числа?

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ганцева Ольга
Додано
10 березня 2019
Переглядів
813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку