Урок математики.Презентація "Порядок дій у виразах. Алгоритм."

Про матеріал

Систематизувати навички додавання та віднімання трицифрових чисел; тренувати уміння складати програму дій у виразах з дужками, уміння читати прості блок – схеми заданих алгоритмів, удосконалювати уміння аналізувати і розв'язувати задачі; розвивати розумову активність, пам'ять, працьовитість, увагу, загально навчальні навички; виховувати працьовитість,кмітливість, самостійність, почуття відповідальності, уміння працювати в колективі, розуміння важливості математичних знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порядок дій у виразах. Алгоритм.

Номер слайду 2

10 грудня Класна робота

Номер слайду 3

Математичний банк

Номер слайду 4

складання програми дій у виразах з дужками; читання блок – схем;розв’язування задач.

Номер слайду 5

?46+25-8-12+36

Номер слайду 6

?1046+25-8-12+36-36

Номер слайду 7

?102246+25-8-12+36+12

Номер слайду 8

?30102246+25-8-12+36+8

Номер слайду 9

530102246+25-8-12+36-25

Номер слайду 10

Прочитайте вираз:(78 + 12) - (21 - 9)

Номер слайду 11

Складіть програму дій:(78 + 12) - (21 - 9)

Номер слайду 12

Складіть програму дій:(78 + 12) - (21 - 9)1

Номер слайду 13

Складіть програму дій:(78 + 12) - (21 - 9)12

Номер слайду 14

Складіть програму дій:(78 + 12) - (21 - 9)123

Номер слайду 15

Прочитайте вираз:а - (b + c)

Номер слайду 16

Складіть програму дій:а - (b + c)

Номер слайду 17

Складіть програму дій:а - (b + c)1

Номер слайду 18

Складіть програму дій:а - (b + c)12

Номер слайду 19

Номер слайду 20

{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}1. Склади порядок дій: 4 1 5 2 3 a - (b – c ) + (d – s + n) 2. Знайди значення виразу: 2 1900 – ( 357 + 278)=2651)357+278=635 2)900-635=2651. Склади порядок дій: (a + b) – (c + d) + m2. Знайди значення виразу: 800 – ( 589 +1)=2001)589+1=6002)800 -600=200 1. Склади порядок дій: a + ( b – c) + d2. Знайди значення виразу: (300 + 250) – 50=5001)300+250=5502) 550 -50=500123451211223411223

Номер слайду 21

* Додаткове завдання. Ц80 - 52= 28 Л50 - 17= 33 Д32 + 19= 51 Е18+24= 42 Ь90 - 63= 27 М83+17= 100 О63 - 45= 18 10018331851422827 МОЛОДЕЦЬ

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Обчислювальні машини. Каса №10 Каса №220 Каса №32

Номер слайду 24

Обчислювальні машини. Каса №17 Каса №2 Каса №3

Номер слайду 25

Обчислювальні машини. Каса №17 Каса №21 Каса №3

Номер слайду 26

Обчислювальні машини. Каса №17 Каса №21 Каса №39

Номер слайду 27

Обчислювальні машини. Каса №17 Каса №21 Каса №39 Назвіть всі трицифрові числа, які можна утворити із цих цифр Числа не повинні повторюватись

Номер слайду 28

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 29

Каліграфічна хвилинка179, 197, 719, 791, 917, 971

Номер слайду 30

Перевірка самостійної роботи1. Підкресли записи, що є виразами: 9 + а 90 - 75+4 70=70 45 – 11 36 + 9 > 40 с - d 2. Склади програму дій: 1 3 2 (a – b) – (c + d) 3 1 2 m – (n + p – k) 1 3 4 2 (a + b) – c – (d – n) 3. Розстав дужки у виразі за заданою програмою дій: 2 3 1 2 1 3 70 – 9 + (3 + 8) 70 – (9 + 3) + 8 4. Знайди значення виразу: 2 1 900 – (463 + 189) = 248 1) 463 + 189 = 652 2) 900 – 652 = 248 *5. Постав, де потрібно, дужки так, щоб вийшла правильна рівність (9 + 6) – 8 = 7 (18 + 30) – (11 – 6) = 43 60 – (8 – 4) = 56 70 – (8 + 7) – 37 = 18  

Номер слайду 31

Задача До банку першого дня звернулося 350 клієнтів, а другого дня – на 54 клієнти більше. Скільки всього клієнтів звернулося до банку?

Номер слайду 32

Оберіть відповідну схему:12??

Номер слайду 33

1?

Номер слайду 34

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дишко Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
5577
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку