Урок математики у 1 класі. Тема: "Перевіряємо свої досягнення"

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку математики у 1 класі за темою "Перевіряємо свої досягнення" за розділом "Додавання і віднімання в межах 10. Задача".
Перегляд файлу

Тема уроку. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Мета: перевірити знання учнів з розділу «Додавання і віднімання в межах 10. Задача».

Дидактична задача: актуалізувати вміння вимірювати та будувати  відрізки; закріплювати сутність процесу вимірювання  маси та місткості; вчити виконувати арифметичні дії з іменованими числами, порівнювати іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості; порівнювати вирази з іменованими числами; закріплювати вміння розв’язувати задачі за коротким записом.

Розвивальна задача: розвивати в учнів логічне мислення шляхом виконання завдань з логічним навантаженням.

Хід уроку

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Сьогодні ми з вами перевіримо ваші знання та вміння. Закріпимо вміння вимірювати, будувати відрізки, читати іменовані числа, виконувати дії з ними, розв’язувати задачі за коротким записом і схемою.

ІІ. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок учнів.

1.Геометрична хвилинка.

  1. Назвати геометричні фігури.

 

 

 

 

 

 

  1. Назвіть ознаку, що змінюється.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Продовжіть послідовність.
  2.  

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота з геометричним матеріалом ( учні утворюють фігуру з геометричних фігур).

2. Усне опитування.

Назвіть «сусідів» числа: 8,5,6,9,2.

Як одержати наступне число? попереднє число?

Сформулюйте переставний закон додавання.

Назвіть компоненти при дії додавання; віднімання.

Як знайти невідомий доданок? Як знайти невідоме зменшуване?

Завдання № 1 (підручник) Знайти помпон , який «відірвався»

8+1       5+4         6+3

 

4+5       7+2         1+8

 

 

3. Робота з іменованими числами.

1. Прочитайте числа: 5 кг, 7 л, 8 см, 4 кг, 9 л, 2 см.

2. Виконайте дії:

5кг + 3кг

6л – 2л

9см – 4см

3. Порівняйте числа

5см     9см

9кг      3 кг

2см    

      

4.Робота з відрізками

  1. Побудуйте відрізки 7см, 4 см.
  2. Виміряйте подані відрізки, позначте їх буквами.
  3. Завдання № 3 – визнач масу гарбуза; кавуна.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4.Робота із задачею.

Завдання № 2 ( зошит). Робота проводиться за пам’яткою.

Короткий запис

І п. – 7 м.

        }10 м.

ІІ п. - ? м.

 

5.Самостійна робота.

1).Завдання № 4 (зошит)

6+2              7+1           5+2          10-2

8-1               3+3           3-0            8-2

5+0              9-9            7+2           9-2

Перевірка виконаного завдання.

2). Порівняння виразів.

5+3      10-2                    6+2      4+4

10-6      2+4                     7-5       10-3

Двоє учнів виконують завдання біля дошки.

Перевірка завдання.

6.Розвиток логічного мислення учнів.

Веселі задачі (усно).

1.Вісім птиць зліпив Сашко

   І одну – мала Оленка.

   Діти, ви б не полічили,

   Скільки діти птиць зліпили?    ( 8+1)

2.Сидів хлопчик біля річки,

   Він піймав аж три плотвички.

   Кошенятко одну вкрало.

   Скільки рибок в хлопця стало?    (3-1)

3.Пташка мала пташенят,

   П’ять сіресеньких малят.

   Раптом трапилась біда:

   Випало одне з гнізда.

   Скільки пташенят тоді

   Залишилось у гнізді?                (5-1)

V. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

1. Гра «Домалюй» - учні домальовують геометричні фігури, щоб вийшов предмет.

2. Бесіда.

- Що сподобалося на уроці? Що вдавалося легко? Чи були труднощі? Над чим треба ще попрацювати?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
3137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку