Урок математики у 4 класі

Про матеріал

Тема: ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ З БАГАТОЦИФРОВИМИ ЧИСЛАМИ. РОЗШИРЕНІ ЗАДАЧІ НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ. СКЛАДАННЯ І РОЗВ'ЯЗУВАННЯ НЕРІВНОСТЕЙ.

Мета: Створити умови для формування ключової компетентності у молодших школярів, формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв'язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці; формувати ціннісне ставлення до самого себе та розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

25 квітня

Номер слайду 2

200, 560, 4000, 100, 300 ;1150, 100, 2350, 2400, 1000;2400, 1000, 100, 2000, 3500.4500

Номер слайду 3

7 кг8 кг9 кг10 кг(7кг+8кг+9кг+10кг):(3+4+4+6)=2кг

Номер слайду 4

Усні обчислення (190 + 210) • 2=800 (1200 : 30) : 4 • 3 = 30 120с : 12с =103600 : (180 : 30)=60060 м/год • 10год =600м19? : 7 =2(ост.5) 2 • 7 + 5 = 14 + 5 = 19

Номер слайду 5

Тема: Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач.

Номер слайду 6

Завдання 953

Номер слайду 7

Завдання 954 26 т 496 кг : 92 =77 м 22 см : 33 =28 кг 32 г : 64 =404м4см : 74= з учителем біля дошки26 496 кг : 92 = 288 кг7722 см : 33 = 234 см288 кг2 м 34 см438 г28032 г : 64 = 438 г5м 46см40404 см : 74 = 546см

Номер слайду 8

Завдання 955 (за варіантами)1 варіант(16 205 : 35 + 185) • 49 = 2 варіант(480 • 60 – 3636) : 18 =

Номер слайду 9

Завдання 955 (за варіантами)1 варіант(16 205 : 35 + 185) • 49 = 31752

Номер слайду 10

Завдання 955 (за варіантами)2 варіант(480 • 60 – 3636) : 18 = 1398

Номер слайду 11

Задача 957            Урожайність. Кількістьгектарів. Урожай. Рис. Гречка??,у 2р. більша23 га18 га506 ц?792?на?1) 506 : 23 = 22 (ц) — гречки з 1 га;2) 22 • 2 = 44 (ц) — рису з 1 га;3) 44 • 18 = 792 (ц) — рису з 18 га. Відповідь: 792 ц рису з 18 га зібрали.

Номер слайду 12

Задача 958{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Ділянка. Урожайність. Число гектарів. Зібранонектару. Перша. Друга12 ц7 ц?28 га 460 ц1) 28 • 7 = 196 (ц) — з другої ділянки;2) 460 – 196 = 264 (ц) — з першої ділянки;3) 264 : 12 = 22 (га) — займає перша ділянка. Відповідь: 22 га площа першої ділянки.

Номер слайду 13

Нам є чого повчитися у бджіл

Номер слайду 14

Підсумок уроку- Чи справдились ваші очікування?- Що корисного ви взяли з сьогоднішнього уроку?- Де можете використати у своєму житті?Сьогодні на уроці я вчився... Мені було цікаво...- Труднощі виникали під час...

Номер слайду 15

7 хв 5 бдж. 350г1 хв 8 бдж. ?г(350 : 5 : 7) • 8 = 80(г)

Номер слайду 16

Перегляд файлу

Фещенко Н.М.

Математика 4 клас

Тема: ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ З БАГАТОЦИФРОВИМИ ЧИСЛАМИ. РОЗШИРЕНІ ЗАДАЧІ НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ. СКЛАДАННЯ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НЕРІВНОСТЕЙ.  

Мета: Створити умови для формування ключової компетентності у молодших школярів, формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці; формувати ціннісне ставлення до самого себе та розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Пролунав дзвінок, розпочинаємо урок.

  • Діти, покажіть з яким настроєм ви починаєте урок. Я бажаю, щоб такий настрій був протягом усього уроку.

- Чи знаєте ви, що 25квітня — Василя - Весногрія. За повір'ям, у цей день бджоли роблять дружні вильоти, починаючи весняний медозбір: «Прийшов Василь-Весногрій — полетів у поле рій!»

Бджола – символ працьовитості,  організованості, порядку

Бджоли – великі трудівниці, як кажуть у народі: « Бджола знає, де мед брати.» Пропоную із сьогоднішнього уроку взяти якнайбільше корисної інформації.

  • Чого очікуєте від сьогоднішнього уроку?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1) Бачу, що ви гарно налаштуватися на роботу.

 (Доповнення до плану).

2) Каліграфічна хвилинка. 1 070 781 

Найчисельніший і найрізноманітніший клас в усьому тваринному царстві Кома́хи: станом на серпень 2013 року було відомо 1 070 781 вид комах...

Існує близько 20 тисяч видів бджіл. Їх можна виявити на всіх континентах, окрім Антарктиди. Бджоли пристосувалися харчуватися нектаром і пилком, використовуючи нектар головним чином як джерело енергії, а пилок для отримання білків та інших живильних речовин.

Для отримання одного кілограма меду бджоли повинні зробити до 4500 вильотів і взяти нектар з 6-10 млн квіток. Сильна сім'я може зібрати в день 5 - 10 кг меду (10 - 20 кг нектару).

- Пропоную дібрати з кожного рядка по три доданки так, щоб їх сума дорівнювала числу - 4500

200, 560, 4000, 100, 300 ;

1150, 100, 2350, 2400, 1000;

2400, 1000, 100, 2000, 3500.

Задача. (Усно.) Учні 4-А класу збирали сміття.

3д. –     150г

4д. –     150г                                                   ? середня маса            

4 хл. –  250г

6 хл. –  225г

(3 • 150 + 4 • 150 + 4 • 250 + 6 • 225) : (3 + 4 + 4 + 6) =

 (450 + 600 + 1000 + 1350) : 17 = 3400 : 17 = 200(г)

№956 1070. (Усно.) Число 4200 спочатку збільшили у 5 разів, потім здобутий результат зменшили у 3 рази. Яке число дістали?

4200 • 5 :  3 = 21000:  3 = 7000

3. Математичний диктант

- Суму чисел 190 і 210 збільште в 2 рази.

- Знайдіть 3/4 від частки чисел 1200 і 30.

- У скільки разів 2 хв більше 12 с?

- Число 3600 розділіть на частку 180 і 30.

- Бджола рухалася зі швидкістю 60 м/год. Скільки метрів вона пролетить за 10год?

- Запишіть число, при діленні якого на 7 виходить в частці 2 і в остачі 5.

(190+210) • 2=800                120с : 12с =10

(1200:30) :4 • 3 = 30              3600 : (180 : 30)=600

60 м/год 10год =600м

? : 7 =2(ост.5) 

2 • 7 + 5 =14+5 =19         

2. Усні обчислення. «Конверт довіри»

А) Гра «Гімнастика для розуму»

- Замість  *  вставте  знаки  арифметичних  дій  так,  щоб  рівності  були  правильними.

90 * 30 * 700 = 2100         600 * 20 * 50 = 80

400 * 20 * 80 = 100           5 * 9 * 3 = 15

Відповіді:

 90  :  30    700  =  2100;             600  :  20  +  50  =  80;

 400  :  20  +  80  =  100;              5 • 9 : 3 = 15.

х - (23 603 + 9850) = 16 000

х – 33453=16000

х= 16000+33453

х = 49453

49453 - (23 603 + 9850) = 16 000

 

Б) Обчислити зручним способом.

4•  560 •  25 (56000)

15 •  120 •  2 (3600)

500•   179•   2 ( 179000)

(1100 + 508) : х = 24

1608 : х= 24

х= 1608 : 24

х=67

(1100 + 508) : х = 24

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Робота за підручником (с. 166)

Завдання  953 1067 (з поясненням на дошці)

38 094 : 48 = 793 (ост. 30);

384 276 : 83 = 4629 (ост. 69);

579 685 : 91 = 6370 (ост. 15).

 

Завдання 954 Часткова диференціація 1068 (за варіантами)

  Виконують завдання разом з учителем біля дошки.

24кг 960г : 65 = 384г

17км 472м : 52м = 336

 1 варіант

26 т 496 кг : 92 = 26 496 кг : 92 = 288 кг;

77 м 22 см : 33 = 7722 см : 33 = 234 см = 2 м 34 см;

2 варіант

28 кг 032 г : 64 = 28032 г : 64 = 438 г;

404 м 04 см : 74 = 40404 см : 74 = 546 см = 5 м 46 см.

 

Завдання 955 1069 (за варіантами)

1 варіант

(16 205 : 35 + 185) • 49 = (463 + 185) • 49 = 648 • 49 = 31 752;

2 варіант

(480 • 60 – 3636) : 18 = (28 800 – 3636) : 18 = 25 164 : 18 = 1398.

Завдання 957 1071 (колективно скласти таблицю і за таблицею самостійно розв’язати задачу)

                                Урожайність                 Кількість гектарів                 Урожай

Гречка                           ?                                      23 га                                  506 ц

Рис                       ?, у 2 рази вища                      18 га                                    ?

Розв’язання

1) 506 : 23 = 22 (ц) — гречки з 1 га;

2) 22 • 2 = 44 (ц) — рису з 1 га;

3) 44 • 18 = 792 (ц) — рису з 18 га.

Відповідь: 792 ц рису з 18 га зібрали.

Творча робота над задачею. Поставте запитання так, щоб задача розв’язувалась на 4 дії.

792 +506 =1298                 792-506=286            23+18 = 41           23-18=5

2. Фізкультхвилинка

За 7 хв 5 бджіл зібрали 350г нектару. Скільки грамів нектару зберуть 8 таких бджіл за 1 хв?

(350 : 5 : 7) • 8 = 80(г)

3. Продовження роботи за підручником

Завдання 958  1072 (колективно)

З двох ділянок зібрали 460 т проса. На першій ділянці зібрали по 12 т з 1 га. На другій ділянці з 28 га зібрали по 7 т. Скільки гектарів займає перша ділянка?

Розв’язання

1) 28 • 7 = 196 (т) — з другої ділянки;

2) 460 – 196 = 264 (т) — з першої ділянки;

3) 264 : 12 = 22 (га) — займає перша ділянка.

Відповідь:22 га — площа першої ділянки.

 

Завдання 959  1073 (з поясненням на дошці)

500 + а > 1200;       500 – a< 200;

a> 1200 – 500;         a> 500 – 200;

a> 700.                     a> 300.

4. Гімнастика для очей

IV. Підведення  підсумків.

- Чи справдились ваші очікування?

- Що корисного ви взяли з сьогоднішнього уроку?

- Де можете використовувати у своєму житті?

- Сьогодні на уроці я вчився...

- Мені було цікаво...

- Труднощі виникали під час...

 

V. Домашнє завдання

960,  961

zip
Додано
20 липня 2018
Переглядів
2271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку