Урок математики у 6 класі: "Додавання і віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Розробка уроку з теми:"Додавання і віднімання раціональних чисел". Матеріали даного уроку розраховані для вчителів математики для підготовки та проведення уроку з даної теми у 6 класі
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту

Великобагачанської районної державної адміністрації

Методичний кабінет

Радивонівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

 

Урок з математики

6 клас

 

 

Підготувала і провела

учитель математики

Радивонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Іванова Світлана Григорівна

 

 

с. Радивонівка

Математика 6 клас

Урок № 36                                                            Дата проведення  11.02.2016

Тема: Додавання раціональних чисел з різними знаками.

Мета: систематизувати знання учнів з теми „Додавання і віднімання раціональних чисел”,  перевірити   вміння учнів виконувати різні дії з раціональними числами; розвивати вміння аналізувати та робити відповідні висновки, математичного і загального кругозору, мовлення, уваги і пам'яті, математичної грамотності; формування позитивної мотивації та інтересу до математики, потреби в отриманні нових знань,  уміння спілкуватися, виховувати загальну культуру.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: проектор, презентація «Додавання чисел з різними знаками», комп’ютер, підручник.

Методи та прийоми: математична розминка, відповіді на запитання, математичний калейдоскоп, «Мозковий штурм», «Східці», «Історичний екскурс», робота з підручником, «Хто швидше».

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Ми продовжуємо додавати та віднімати додатні та від’ємні  числа. Сьогодні нам з вами належить закріпити правила додавання та віднімання раціональних чисел.

II. Актуалізація опорних знань.

Повторення  проводиться у вигляді математичної розминки, відповіді на запитання, математичного калейдоскопа. Для цього використовується презентація «Додавання чисел з різними знаками».

ІІІ. Застосування знань і вмінь

1). Мозковий штурм.

2). Робота з підручником. Сторінка  189,  № 1035.

3). Розв’язування цікавої задачі «Східці».

4). Історичний екскурс.

Щоб прочитати історичну довідку, необхідно уважно розв’язати вправи:

 метод «Хто швидше»: кожний учень у зошиті розв’язує завдання та, обравши відповідну букву, записує слово, яке отримав. Хто перший виконав це завдання, записує слово на дошці.

 Оберіть правильну відповідь і дізнаєтесь ім’я індійського математика, який сказав слова: «…додатні числа – це «майно», а від'ємні числа – «борг»…».

 Історична довідка. Відомо, що додатні і від'ємні числа були відомі ще давнім індусам. На відміну від нас, вони вважали додатні числа «майном», а від'ємні числа «боргом».

Брахмагупта – індійський  математик, який жив у VII столітті і одним з  перших  він почав використовувати додатні та від’ємні числа.  

V. Підсумки уроку

VІ. Домашнє завдання

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку