6 клас
Тема уроку. Ділення цілих і дробових чисел
Мета: Продовжити розвивати навички ділення двох дробів; формувати навички ділення мішаних чисел, дробу на ціле число, цілого числа на дріб; розвивати культуру мови і записів, логічне мислення учнів, спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, робити самостійно висновки.
Виховувати екологічне мислення, вміння працювати в колективі, толерантність, прагнення до поповнення знань, взаємоповагу, інтерес до предмета, активну життєву позицію.
Тип уроку: урок застосування знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання : Поурочні картки, підручник.
Форма проведення: урок – подорож
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина
Повідомлення теми і мети уроку
Вступне слово
Сьогодні ми відправляємось у подорож за маршрутом ( подорожуємо парами)
Кмітливість
Біологічна
Уважність
Наполегливість
Орієнтирами в подорожі будуть ваші знання:
правила і домашнє завдання.
ІІ. Перевірка домашнього завдання за готовими записами на дошці:
а) ; б); в); г)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Запитання до класу:
ІV. Основна частина
Наступна зупинка “Наполегливість “
1) ; 2) ;
3) ; 4) .
Чи правильно виконали ділення, чи допустили помилки. Виправте їх
; ;
;
Біологічна ( Задачі на зелених картках)
Наше здоров’я залежить від стану навколишнього середовища. Вода - це один з основних компонентів природного середовища. Ліс – це гігантський фільтр, який виконує санітарно – гігієнічні функції. Каштани, наприклад, розкладають отруйні речовини без будь – якої шкоди для себе, тому доцільно вздовж доріг висаджувати саме ці дерева ( Задачі на зелених картках)
1) Запаси води в озерах нашої планети становлять 750 тис.м 3, а в річках –
тис.м 3. У скільки разів більше води в озерах, ніж у річках?
2) Баобаб може жити 4000 років, кипарис мексиканський – у раза менше, ніж баобаб, волоський горіх – у раза менше, ніж кипарис, ялина – в раза менше, ніж волоський горіх, сосна – в раза менше, ніж ялина, вільха і береза – в раза менше від сосни. Визначити вік кожного з названих дерев.
Кмітливість ( Задачі на синіх картках)
1) Розв’язати рівняння:
Відповідь: х=0
А) ? Б) ?
V. Підсумок уроку.
Сформулюйте правило ділення дробів .
Домашнє завдання.