Урок математики в 1 класі

Про матеріал
Урок математики в 1 класі з використанням роботи в парах змінного складу, диференційованих завдань на етапі закріплення матеріалу
Перегляд файлу

 Урок математики в 1 класі

Тема: Розв’язування прикладів виду 10+3, 14-4, 14-10.

 

Мета: Закріплювати вміння розв’язувати приклади виду 10+3, 14-4, 14-10;

           розвивати усне зв’язне математичне мовлення, логічне мислення,                 

           увагу;

           виховувати інтерес до математики.

 

Тип: Застосування умінь і навичок.

 

Обладнання: зоровий план уроку, фішки, картки для роботи в парах змінного  

           складу, геометричний матеріал, пазли.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки, тупають ніжки,

Міркують голівки і сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

 

-         Дітки, а чи любите ви гратися? Сьогодні урок у нас незвичайний і ми також з вами пограємось. Ми будемо складати пазли. Але всю картинку нам вдасться скласти, якщо ми виконаємо такі завдання.

 

2. Зоровий план уроку.

 

 

-         Погоджуєтесь ви із таким планом?

-         Подивіться, завдань у нас багато, і для того, щоб всі їх виконати, якими ви повинні бути на уроці?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

-         Отже, перше завдання, яке нам потрібно виконати, - це математична розминка.

 

  1. Математична розминка.
  1.     Гра «Навпаки»

Якщо Оленка старша за Іру, то Іра…

Якщо вишня менша за яблуко, то яблуко…

Якщо струмок вужчий за річку, то річка…

Якщо Олег вийшов раніше за Сашка, то Сашко…

Якщо зима холодніша за весну, то весна…

 

  1.     Прочитай по-різному:

5+2=7                         8-2=6

(З’являється 1 пазл.)

 

  1.     Робота в парах змінного складу.

(З’являється 2 пазл.)

 

  1.     М. д. і К. хв..(один учень біля дошки)

-         Для того, щоб ви гарно писали, виконаємо зорову гімнастику.

 Ось стоїть чарівний ліс.

У ньому багато казок і чудес.

Ліворуч – сосни, праворуч – ялинки.

Дятел вгорі тук-тук.

Очі ти закрий – відкрий.

До роботи вже мерщій!

 

-запишіть число, в якому 1 десяток і 7 одиниць;

- запишіть число, яке на1 менше, ніж 16;

- запишіть число, яке стоїть між числами 12 і 14;

- запишіть число, наступне числа 10;

- 5 збільшити на 4.

(Самоперевірка.)

 

17 15 13 11 9

- Оберіть «королеву».

(З’являється 3 пазл)

- Яке число найменше, найбільше?

- Які числа непарні, парні?

- Які закономірність помітили? Як можна продовжити ряд?

- Яке число «зайве»? Чому?

 

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

-         Отже, сьогодні на уроці ми продовжимо працювати із числами 2-го десятку і будемо закріплювати вміння розв’язувати приклади виду:

10+3, 14-4, 14-10

 

ІV. Застосування умінь і навичок.

  1. Гра «Закінчи речення».

11 - це 10 і …

13 – це 10 і …

15 – це 10 і …

17 – це 10 і …

18 – це 10 і …

 

  1. Пояснення розв’язання прикладів в групах.

 

  1. Пояснення в парах:

10+2                13-3

 

  1. Вибір варіантів:

10+4                 10+1

  1.                                             13-10

(З’являється 4 пазл.)

На окремій дошці з’являється додаткове завдання.

 

 

 

  1. Завдання за вибором.

          1 в.                                                        2 в.

  (самостійно)                                         (разом біля дошки)

6+4+2=                                                       10+5

12-10+7=                                                    12-10

                            Перевірка.

 

Фізкультхвилинка.

Хмарка сонечко закрила.

Слізки дрібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм.

У травичці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата.

Політаєм, як пташата.

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки й ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову!

 

(З’являється 5 пазл.)

 

             1 в.                                                       2 в.

Вставити пропущені                                  (самостійно)

           числа

 

10+=16                                                       8+2+1=

15-=5                                                          13-3-2=

                            Перевірка.

             1 в.                                                           2 в.

Вставити знаки +,-                                       Вставити пропущені

                                                                                 числа

1021=11                                                  10+=14

12102=4                                                  17-=10

                             Перевірка.

 

- Молодці! Ви гарно справились з усіма завданнями.

(З’являється 6 пазл.)

- Наступне завдання потребує від вас уважності, тому зараз виконаємо вправу на увагу.

 

Гра на увагу.

Називається предмет. Якщо він один – присідають дівчатка, якщо два – хлопчики.

(Вухо, око, рот, нога, шия, палець, рука, голова.)

 

  1. Спільне завдання «Знайди помилку».

10+3=12                         10+6=16

14-4=9                            19-10=8

 

-         Ви гарно справились з прикладами, а тепер подивимось, як ви зможете застосувати свої вміння при розв’язуванні задач.

 

  1. Цікава задача.

До школи поспішали 10 дівчаток, а назустріч 3 хлопчика і 1 вчитель. Скільки всього дітей поспішало до школи?

(З’являється 7 пазл.)

 

-         Подивіться, завдяки вашим гарним відповідям, нам вдалося скласти картинку. А подивіться, що це за гостя завітала до нас на урок? (Весна)

 

-         А зараз  ляжте на парту і послухайте уважно запис. Скажіть, що ж несе нам весна?

 

-         Що ще дарує нам весна, ви дізнаєтесь, коли виконаєте завдання з геометричними фігурами.

 

  1. Робота в групах «Розшифруй слово»

(слово «радість»)

-         Сьогодні наша чарівна гостя також хоче подарувати вам частинку радості і на згадку про сьогоднішній  урок дарує вам маленькі сонечка.

 

Сонечка.

-         У наших сонечок немає ротика. Домалюйте їх, будь-ласка.

o       гарний настрій;

o       в кого виникали труднощі;

o       сумний настрій.

 

V.  Підсумок уроку.

Закінчи речення:

Я зрозумів…

Було цікаво…

Було важко…

У мене вийшло…

На наступному уроці я хотів би…

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку