Урок математики в 3 класі "Математичний марафон у 3 класі Тема. Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3. Задача на суму двох добутків. Задачі , пов’язані з одиничною н

Про матеріал

Розробка уроку спрямована на ознайомлення учнів зі способом множення двоцифрового числа на одноцифрове; удосконалення вміння і навички розв'язувати задачі; розвиток обчислювальних навичок; виховання культури математичного мовлення.

Перегляд файлу

Математичний марафон у 3 класі

Тема. Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3. Задача на суму двох добутків. Задачі , пов’язані з одиничною нормою.

Мета. Ознайомити учнів зі способом множення двоцифрового числа на одноцифрове число; удосконалювати вміння і навички розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного мовлення.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Ознайомлення зі значенням слова «марафон». Правила гри в математичний марафон. За кожне завдання активні учасники будуть отримувати нагороди (медалі). В кінці уроку за кількістю нагород виставлятимуться бали.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Каліграфічна хвилинка.

Записати результати табличного множення 7.

2. Математичний диктант.

Суму чисел 3 і 8 помножити на5.

Різницю чисел 9 і 7 помножити на 5.

Добуток чисел 5 і 10 помножити на 1.

Від числа 56 відняти добуток чисел 10 і 1.

Суму чисел 38 і 18 поділити на7.

Різницю чисел 91 і 28 зменшити у 9 разів.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовчі вправи.

- Пригадати правило множення суми на число;

- Подати числа у вигляді суми розрядних доданків

45=40+5     67,      84.

2. Пояснення нового матеріалу.

35*2=(30+5)*2=30*2+2*2=60+4=64

Висновок.

3. Первинне закріплення.

№808 з коментуванням 2 стовпчики, решту – самостійно.

4. Розв’язування задач.

1) Колективна робота над задачею 809 .

2) Робота в парах над задачею 810.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

 Самостійна робота. Гра «Доберись до фінішу».

28*3= 84-72= 12*5= 60:20=

3*9= 27*3= 81:9= 9+19=

VІ. Підсумки марафону .

Технологія «Мікрофон».

Нагородження (балами) тих, хто активно працював.

VІІ.  Домашнє завдання . Задача 813-дівчаткам двома способами розв’язати, Хлопчикам-обчислити приклади 814.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку