Урок " Знайомство зі свійською птицею"

Про матеріал

В цікавій формі подорожі до бабусі в село та необхідності допомогти їй доглядати свійську птицю міські діти засвоюють тематичний словник, роз ширюють знання про навколишній світ.

Перегляд файлу

 Предмет: українська мова

Клас: 2 (російська мова навчання)

Вчитель: Круглицька Л.П.

Тема: Свійська птиця

 

Мета: познайомити учнів з видами свійської птиці, вчити розрізняти диких птахів і домашню птицю, розширити словник учнів з теми, розвивати навички українського мовлення, виховувати навички колективної роботи, любов до тварин

 

Обладнання: малюнки диких та свійських тварин, звукозапис зі звуками, які видає різна свійська птиця.

 

Хід уроку

 

  1. Мотивація діяльності. Постановка навчальних задач.
  • Діти, мені прийшов лист від однієї знайомої дівчинки. Давайте зачитаємо його.

«Доброго дня, Лідіє Петрівно!

 Влітку я була в гостях у бабусі Одарки в селі та допомагала їй по господарству. Зараз я не маю змоги це робити, бо ходжу до школи. Моя бабуся вже старенька, їй немає кому допомогти по господарству. Чи не зможете ви, Лідіє Петрівно, разом зі своїми учнями допомогти моїй бабусі?

Ваша знайома Марійка »

  • Допоможемо, діти? (Так.)

 

  1. Класифікація свійських тварин.
  • Спочатку потрібно розібратися, яка птиця є в господарстві у бабусі Одарки.

Кури, гуси, сороки, ластівки, горобці, страуси, качки, журавлі.

  • Яких птахів ви вибрали? (Кури, гуси, індики. качки) Чому?

(останні - дикі)

 

  1. Добір птахів за спорідненістю (самостійна робота в групах)
  • Щоб краще доглядати, давайте об’єднаємо їх в групи: 1 група – гуси, 2 група – кури, 3 група – качки, вчитель – індики.

Зразок вчителя:

  • Відкрийте ст.. 24, розгляньте птахів, виберіть птахів, за якими будете доглядати та запишіть. Наприклад, я вибираю індиків. Пишу так:

Індик, індичка, індичата. (Перевірка роботи в групах.)

 

  1. Фізхвилинка (діти під керівництвом вчителя виконують рухи різних тварин: як махає крилами гуска, як ходить качка, як скаче кінь, як стрибає кролик)

 

  1. Розгадування загадок.
  • Ще бігають якісь птахи. Здогадайтесь. (загадки, ст. 23)

 

  1. Робота з текстом
  • Марійка приготувала нам розповідь, як вона допомагала бабусі, але все переплуталось.

Ст. 24 Прочитати текст внизу сторінки, знайти початок, кінцівку, вставити речення з впр.1

  • Дібрати заголовок (На дошці запропоновано заголовки: «Ранок», «Пташиний двір», «Ранок на пташиному дворі»)
  • Так як потрібно доглядати свійських тварин?

 

  1. Гра «Ранок у селі» (звукозапис)
  • Послухайте звуки, які можна почути в селі вранці, та скажіть яким тваринам вони належать.

 

  1. Класифікація тварин диких і свійських

- У бабусі сталася біда. Вона забула зачинити хвіртку, і її домашні тварини розбіглися. Допоможемо розселити тварин? (малюнки)

 

«Зоопарк»  «Ліс та поле»   «Домашнє господарство»

тигр    вовк     коза

лев    їжак      кури

леопард   лисиця     гуси

страус    білка     корова

слон     заєць     собака

бегемот         коти

верблюд         вівці

         кози

         півень

         коні

  1. Підсумок уроку
  • Спасибі за допомогу!
  1.                    Д.з. с.23, № 2, списати і вивчити напам*ять.
  2.                    Оцінювання, цінування
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку