Задача 2 Петро - 4 іст., на 3 менше, ніж Володя. Володя - ? іст. Сергій - ? іст., Петро і Володя разом. Всього - ? іст. Розв’язання 1) 4 + 3 = 7 (іст.) - придумав Володя2) 7 + 4 = 11 (іст.) - придумав Сергій. Відповідь: Сергій придумав 11 історій. Перша задача проста, а друга скла-дені. Схожі тим, що обидві непрямої форми.
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо таблиці множення та ділення ». Мета: актуалізувати знання таблиць множення та ділення чисел , уміння користуватися переставним законом множення та розуміння взаємозв'язку дій множення та ділення; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати старанність, товариськість.