Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо таблиці множення та ділення ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо таблиці множення та ділення ». Мета: актуалізувати знання таблиць множення та ділення чисел , уміння користуватися переставним законом множення та розуміння взаємозв'язку дій множення та ділення; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати старанність, товариськість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо таблиці множення та ділення ». Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

1, 2, 3, 4, 5 —Хочемо все на світі знать!День турботливо почнеться,Все навколо усміхнеться!Вправа «Очікування»

Номер слайду 3

Які якості потрібні людині для успішного навчання ??

Номер слайду 4

Ледарів у нас немає. Хто руки не піднімає?Умощуйтесь зручніше. Працюйте веселіше.

Номер слайду 5

НАШ НАСТРІЙ

Номер слайду 6

29 вересня. Каліграфічна хвилинка. Класна робота

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Математичний диктант29 вересня. Каліграфічна хвилинка 17 … 19… Утворити нові числа Класна робота. Машини забавлянки

Номер слайду 10

* 289234657

Номер слайду 11

Перевірка 16, 18, 4, 6, 8, 12, 10, 4.

Номер слайду 12

Тема уроку Досліджуємо таблиці множення та ділення

Номер слайду 13

Робота з підручником ( с. 40 - 41 )

Номер слайду 14

Завдання 1. «Збери» 10 рукавичок у пари — по дві. Скільки пар утворилось? Поміркуй, яку ще кількість рукавичок можна зібрати в пари. Склади відповідні рівності.

Номер слайду 15

Числа 2, 4, 6, 8, 10... можна поділити на 2. Це — парні числа. Числа 1, 3, 5, 7, 9... не можна поділити на 2. Це — непарні числа.10 : 2 = 5 пар руковичок12 : 2 = 6 пар14 : 2 = 7 пар16 : 2 = 8 пар18 : 2 = 9 пар

Номер слайду 16

Завдання 2. Обери з - поміж чисел парні. Назви випадки таблиці множення числа 2 і таблиці ділення на 2, де є такі числа.5 16 4 8 12 7 21 20 18 15 6 9 2 11 10 14

Номер слайду 17

Парні: 16, 4, 8, 12, 20, 18, 6, 2, 10, 14. Множення та ділення: 16, 4, 8, 12, 18, 6, 2, 10, 14.

Номер слайду 18

Фізкультхвилинка з Lego

Номер слайду 19

Завдання 3. Саша зазначила, що в таблиці множення числа 2 змінюється лише другий множник. Вона замінила другий множник буквою - змінною і зробила запис: (2 • а). Чи погоджуєшся ти з дівчинкою?

Номер слайду 20

Яких значень може набувати змінна в цьому випадку?Знайди значення виразу 2 • а, якщо а = 6. На скільки кожний наступний результат у таблиці множення числа 2 більший за поперед-ній?

Номер слайду 21

Знайди значення виразу 2 • а, якщо а = 7; якщо а = 8, використовуючи попередній результат таблиці множення числа 2.2 • а, якщо а = 62 • 6 = 12

Номер слайду 22

Кожний наступний результат у таблиці множення числа 2 більший на 2 за попередній. Змінна може набути будь-яке натуральне число від 1 до 9.2 • а, а = 7, то 2 • 7 = 14якщо: а = 8, то 2 • 8 = 16

Номер слайду 23

Завдання  4. Згадай переставний закон множення. У яких випадках його зручно використовувати? Застосуй цей закон для знаходження значень добутків.8 • 6, 9 • 4, 7 • 5, 9 • 3, 6 • 2

Номер слайду 24

Переставний закон: Від переставлення множників значення добутку не змінюється.а • b = b • а8 • 6 = 6 • 8 = 489 • 4 = 4 • 9 = 367 • 5 = 5 • 7 = 359 • 3 = 3 • 9 = 276 • 2 = 2 • 6 = 12

Номер слайду 25

Переставний закон зручно використовувати у випадках коли невпевнений у результаті множення ( переставити множники ).

Номер слайду 26

Завдання 5. Запиши всі значення добутків із таблиці множення числа 5. На скільки кожний наступний результат більший за попередній? Чому? Досліди, якими цифрами закінчують-ся результати. Визнач закономірність.

Номер слайду 27

Кожний наступний більший на 5. Результати таблиці множення числа 5 закінчу-ються цифрами 0 та 5. 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40,45.

Номер слайду 28

Завдання 6. Запиши добутки з таблиці множення числа 6. Знайди значення першого добутку. Знайди значення решти добутків, щоразу використовуючи попередній результат. На скільки поперед-ній результат менший від наступного? Чому?

Номер слайду 29

6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54.6 • 1 = 6 6 • 2 = 126 • 3 = 186 • 4 = 246 • 5 = 306 • 6 = 366 • 7 = 426 • 8 = 486 • 9 = 54 Гра « Веселі пальчики »

Номер слайду 30

Завдання 7. Розв'яжи задачі. Чим вони схожі? Чим відрізняються?1) Петро придумав 4 веселі історії, і це на 3 історії менше, ніж придумав Володя. Скільки веселих історій придумав Володя?

Номер слайду 31

Задача 1 Петро - 4 іст., на 3 менше, ніж Володя. Володя - ? в. іст. Розв’язання4 + 3 = 7 (іст.) - придумав Володя. Відповідь: Володя придумав 7 історій

Номер слайду 32

Задача 2 Петро - 4 іст., на 3 менше, ніж Володя. Володя - ? іст. Сергій - ? іст., Петро і Володя разом. Всього - ? іст. Розв’язання 1) 4 + 3 = 7 (іст.) - придумав Володя2) 7 + 4 = 11 (іст.) - придумав Сергій. Відповідь: Сергій придумав 11 історій. Перша задача проста, а друга скла-дені. Схожі тим, що обидві непрямої форми.

Номер слайду 33

Задача 8. Добери кілька значень змінної xt за яких нерівність 48 + х > 51 буде істинною. Результати запиши в зошиті за зразком: 48 і х > 51, якщо х = ?, x = ?, = ?. Поцікався, які значення змінної дібрали інші діти. Завдання

Номер слайду 34

48 + х > 51, якщох = 2, х = 1, х = 0.

Номер слайду 35

Домашнє завдання Математика Навчальний зошит № 1 с. 38 , № 6 - 7.

Номер слайду 36

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо таблиці множення та ділення ». Мета: актуалізувати знання таблиць множення та ділення чисел , уміння користуватися переставним законом множення та розуміння взаємозв'язку дій множення та ділення; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати старанність, товариськість.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 грудня 2021
Переглядів
1383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку