Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Знайомимось із послідовним множенням і діленням ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Знайомимось із послідовним множенням і діленням ». Мета: формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення; закріпити знання табличних результатів множення і ділення; дослідити залежність значення добутку від зміни одного множника; познайомити з прийомом послідовного множення; узагальнити спосіб відтворення табличних результатів на підставі послідовного множення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Знайомимось із послідов-ним множенням і діленням » .

Номер слайду 2

Не урок, а справжнє  свято,Бо полинем у світи. Мандруватимем завзято,Юний друже, я і ти. У поході будь уважним,Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,Легше буде у житті! 

Номер слайду 3

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 4

Номер слайду 5

1 жовтня 63 47 … Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Математичний диктант1 жовтня 63 47 … Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

379452*368

Номер слайду 8

Тема. «Знайомимось із послідовним множенням і діленням » .

Номер слайду 9

СТОРІНКА 44 Завдання 1 У кожному числовому ряді знайди два «зайвих» числа. Розташуй числа в кожному ряді в порядку зростання. Яку закономірність можна помітити? 36 42 24 54 12 35 18 48 30 45 72 36 54 18 81 45 35 63 49 27

Номер слайду 10

12 18 24 30 35 36 42 45 48 56 : 618 27 35 36 45 49 54 63 72 81 : 9

Номер слайду 11

Номер слайду 12

 Подай числа у вигляді добутку двох множників. Завдання 2. 2 • 9 18    9 • 2    2 • 6 12    6 • 2   

Номер слайду 13

4 • 936 9 • 4    4 • 6 24 6 • 4

Номер слайду 14

35 • 3, 46 • 2, 27 • 3, 22 • 4, 13 • 7, 25 • 4, 18 • 4 Завдання 3. Знайди значення добутків, замінивши множення додаванням.

Номер слайду 15

35 • 3 = 35 + 35 + 35 = 10546 • 2 = 46 + 46 = 9227 • 3 = 27 + 27 + 27 = 8122 • 4 = 22 + 22 + 22 + 22 = 8813 • 7 = 13 + 13 + 13 + 13 + 13+ + 13 + 13 = 9125 • 4 = 25 + 25 + 25 + 25 = 10018 • 4 = 18 + 18 + 18 + 18 = 72

Номер слайду 16

Завдання 4. У кожному стовпчику знайди значення першого добутку. У скільки разів? Як це вплине на результат? Перевір свою відповідь обчисленням. Який компонент арифметичної дії змінюється у другому виразі?

Номер слайду 17

7 • 3 = 21 у 2 р. ↓    ↓ у 2 р. 7 • 6 = 42 5 • 3 = 15 у 3 р. ↓    ↓ у 3 р. 5 • 9 = 45 9 • 2 = 19 у 2 р. ↓    ↓ у 2 р. 9 • 4 = 36

Номер слайду 18

7 • 6 = (7 • 3) • 2 = 21 • 2 = 429 • 4 = (9 • 2) • 2 = 18 • 2 = 365 • 9 = (5 • 3) • 3 = 15 • 3 = 457 • 6 = 7 • (3 • 2) = 21 • 2 = 429 • 4 = 9 • (2 • 2) = 18 • 2 = 365 • 9 = 5 • (3 • 3) = 15 • 3 = 45 Якщо другий множник збільшився в а разів, то і добуток зміниться в а разів.

Номер слайду 19

Гімнастика для очей,

Номер слайду 20

Завдання 5. Знайди значення сум частинами; значення добутків викорис-тавши прийом послідовного множення. 7 + 4 = 11      /\     3 17 • 4 = 28     /\    2 25 + 6 = 11      /\     5 15 • 6 = 30/\2 3 Що спільне в додаванні числа частинами і в множенні з використанням прийому послідовного множення?

Номер слайду 21

8 + 8 = 16      /\     2 68 • 8 = 64     /\    4 4 Завдання 6.  Знайди значення часток, доведи правильність результатів.72 : 8, 32 : 4, 24 : 8, 56 : 7, 24 : 6, 40 : 5, 72 : 9

Номер слайду 22

72 : 8 = 9 оск. 9 • 8 = 7232 : 4 = 8 8 • 4 = 3224 : 8 = 3 3 • 8 = 2456 : 7 = 8 8 • 7 = 5624 : 6 = 4 4 • 6 = 2440 : 5 = 8 8 • 5 = 4072 : 9 = 8 8 • 9 = 72

Номер слайду 23

Сторінка 45. Розв'яжи задачу. У парку розваг на кожній із трьох веж розважаються по 8 дітей, а на кожному з п'яти батутів стрибають по 9 дітей. На скільки більше дітей стрибає на батутах, ніж розважається на вежах?

Номер слайду 24

Відповідь: на 11 дітей більше стрибає на батутах, ніж розважається на вежах.

Номер слайду 25

Задача. Вежі – ?, по 8 взяти 3 р. Батути – ?, по 9 взяти 5 р.  на ? б. Розв’язання1) 8 • 3 = 24 (д.) - розважаються на вежах;2) 9 • 5 = 45 (д.) - стрибають на батутах;3) 45 - 24 = 11 (д.) – більше на батутах.

Номер слайду 26

Зміни запитання задачі так, щоб у її розв'язанні останньою була дія додавання. Питання: Скільки всього дітей у парку розваг?

Номер слайду 27

* Рефлексія Вправа « Мікрофон. » * Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 28

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Навчальний зошит № 1 : с. 43 , № 6, 7

Номер слайду 29

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Знайомимось із послідовним множенням і діленням ». (Математика Світлана Скворцова , Оксана Онопрієнко  )Мета: формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення; закріпити знання табличних результатів множення і ділення; дослідити залежність значення добутку від зміни одного множника; познайомити з прийомом послідовного множення; узагальнити спосіб відтворення табличних результатів на підставі послідовного множення.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
1122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку