Урок. " Ми українці - разом ми сила!"

Про матеріал
Поданий матеріал розширує знання учнів про Україну як незалежну суверенну і єдину державу, формує почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розуміння того, що Україна європейська держава, а українці члени європейської родини. Цікавинка уроку - створення «Символу класу» де переплітаються кольори та символика України та Євросоюзу .
Перегляд файлу

Розробка першого уроку в 3 класі « Ми – українці! Разом ми – сила»

МЕТА.

Поглибити знання учнів про Україну як незалежну суверенну і єдину державу, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розуміння  того, що Україна європейська держава, а українці члени європейської родини,розширювати  знання учнів про державні і народні символи, обереги України; формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави. Формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу; формувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;

  • розвивати особисте ставлення до історії своєї сім’ї; розвивати в учнів бажання брати посильну участь у розбудові та зміцненні єдності нашої держави; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях,колективну творчість і комунікативні здібності;розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності; розвиток почуття гордості за свій народ, країну, готовності здобувати якісну освіту і розумними справами збагачувати рідну землю.
  • виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну; формувати  почуття патріотизму та національної гідності і самосвідомості; виховувати майбутнього захисника своєї Вітчизни та формувати в учнів активну громадянську позицію щодо єдиної, цілісної держави та захисту її кордонів. Сприяти  формуванню історичної пам’яті;   формувати в учнів почуття відповідальності за долю рідного краю, своєї держави.

ОБЛАДНАННЯ. Таблиця з державними символами України, глобус, карта України, мультимедійний проектор, відеоролики «Народні символи України», «Цікаві факти про Україну», « Гімн ЄС», запис пісні «Квітуча Україна», святково прикрашена дошка.

Очікувані результати:

формування ціннісного ставлення до держави, українського народу, його мови, звичаїв і традицій; розширення знань учнів про історичне минуле України; усвідомлення цінності людського життя та тих складових частин, які впливають на нього, роблять його багатогранним, плідним і корисним.

Хід уроку

І. Організація класу.  Створення доброзичливої атмосфери.

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

2.Вправа «Обійми». 

Я рада вас всіх бачити здоровими, веселими, щасливими. Хочу кожного з вас обійняти, бо дуже скучила. (Обійми)

Нині свято завітало в школу,
Бо перше вересня, і пролунав дзвінок.
Змужнілі, сонцем зласкані улітку,
Ми розпочнемо Перший наш урок

3. Привітання вчителя.

 – Сьогодні у школі, у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою , адже дзвіночок на святковій лінійці проголосив про початок нового навчального року.

 З цього дня почнеться подорож у шкільне життя, в Країну Знань. Нас чекає цікава і напружена робота в 3 класі, пізнавальні уроки читання, математики, української та англійської мов…

Я сподіваюсь, що всі вчителі, батьки, і ви ,діти,  докладуть багато зусиль, щоб ця мандрівка була успішною, захоплюючою. Школа щиро кожному бажає навчатись із натхненням, із любов’ю, і бути всім родиною одною.

Шановні батьки, я також рада вас вітати з початком нового навчального року! Упевнено крокуйте зі своїми дітьми у прекрасну Країну дитинства, разом з ними відкривайте все нове і цікаве. Хочу побажати дітям захоплюючих подорожей Країною Знань, а вам, батьки, міцного здоров’я, сімейного затишку У добру путь! А зараз розпочнемо наш перший урок.

4. Привітання учнів класу.

1.

Прийде осінь. Закурличе

Журавлями в ранній час,

І дзвінок мене покличе

Вже не в другий – в третій клас.

2.

Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок –

нас закликає до навчання.

Ми поспішаєм на урок,

І знову йдемо в світ пізнання.

3.

Зазирнуло ранком сонце                                

До школяриків в віконце,

У дзвіночок калатало,

Промінцями лоскотало:

 

Прокидайтесь, не баріться,

не пустуйте, гарно вчіться.

Дітвора відповідає,

Що всі букви уже знає

І виписує слова,

І рахує два по два!

  • Тож сідай до нас за парту,

Бо розумним бути варто!

4.

Світле свято, чудове свято

Закликає до книжки нас,

Щоб училися ми всі завзято

Й розумнішали повсякчас.

5.

І веде нас знайома стежина,

Найрідніша стежина з усіх.

В школі вчиться і дружить дитина,

Тут лунає і пісня, і сміх.

6.

Здрастуй, школо!

Я скучив за літо

За уроками, класом своїм

І за сонцем, що в вікна відкриті

Гріє променем нас золотим.

7.

Здрастуй, школо!

Чекають уроки

І веселі перерви на нас.

Ми до знань робим впевнено кроки,

Переходимо з класу у клас.

8.

Світлий вересень знову скликає

У чудовий і радісний час.

Школа двері для нас відчиняє

І запрошує в затишний клас.

9.

Бо сьогодні початок навчання

Нас чекають нові відкриття.

І уроки, й перерви, й змагання:

Дні у школі – це наше життя!!!

10.

Яскраве сонце ненароком

Кидає промінці до нас,

А школярі бадьорим кроком

Прийшли  до школи. Вчитись час!!!

 

ІІ.     Актуалізація опорних  знань.

  • А тепер дружно відповідайте мені « Так чи  не так, я чи не я! »

1. Кричалка « Так чи  не так, я чи не я!»

Усі  за  літо  відпочили?

А набралися  ви сили?

У школу всі  із вас хотіли?

А на сонці засмагли?

Хто улітку грався?

Ну, а хто  купався?

У  таборі хто із вас був?

А хто  букви  всі забув?

Хто з вас їздив до бабусі?

Хто допомагав матусі?

Хто книжку нову прочитав?

А хто лише в м’яча  ганяв?…

1. Вправа «Стежками України»

Діти, ось і закінчилась весела пора літніх канікул. Впевнена, що літо кожного з вас було неповторним, теплим, солодким, грайливим та пізнавальним. Зараз, у вправі « Стежками України», позначимо на карті місця, де ви  побували цього літа.

На дошці є карта України, діти разом зі вчителем по черзі прикріплюють стікери-наліпки в тих місцях, де вони побували влітку

( Починаючи з вчителя, розповідають, де відпочивали, що цікавого, унікального бачили, діляться враженнями.)

  • Я побувала на березі Дніпра в Полтавській області в місті  Кременчузі та за порогами Дніпра у м. Запоріжжя.     

   C:\Users\Иришка\Desktop\depositphotos_80953064-stock-illustration-check-box-and-ball-paper.jpg

               Картинки по запросу карта україни з містами

  • Ой, як багато Ви подорожували!!! І саме тому, ми з вами робимо нашу державу відомою, європейською. Саме ми з вами можемо розповісти через соціальні мережі державам-сусідам про нашу унікальну країну, про її природні багатства, про мальовничі куточки, де поєднується колорит багатьох народів, можемо організувати онлайн-подорож, яка відкриє Україну з різних ракурсів для європейців.

( перегляд відео «Подорожуємо Україною»)

2. Вправа «Мікрофон».

 

  • То , як ви думаєте, то про що ми поговоримо сьогодні на уроці ?

 

Учні передають мікрофон один одному і називають найважливіші для людини речі, про які може бути мова на цьому уроці (про маму, рідну землю, здоров‟я тощо).

Дякую вам за відповіді.

 

ІII.  Ознайомлення з темою уроку. Мотивація навчальної діяльності .

Діти, пропоную вам поміркувати та визначити тему нашого уроку , переглянувши сценку .

  1. Інсценізація. «Яка стежка найкраща?»

Ведучий 1: Засперечались одного разу діти, яка стежка найкраща?

Діти: 

1.- До магазину, - там є цукерки.

2. - Ні, до школи, - там є діти.

3. - Ні, до річки, - там можна купатися.

4. - Ні, в садок, - там повно яблук і груш.

5. - Ні, у поле, - там простір широкий.

Ведучий 1: Але тут увійшла мама. Діти запитують її ( хором):

«Яка стежка найкраща?»

Мама подивилася на дітей, лагідно посміхнулася і відповіла:

Мама: - Додому, діти! До рідного дому!

Ведучий 1: - А якщо об`єднати разом усі родини, всіх людей, які живуть в Україні, то як ми їх назвемо?

Усі: - Народ!

ІV. Оголошення теми та мети уроку.

Так , любі, сьогодні ми поговоримо про  народ України, український народ. Ми всі одна сім`я, ми належимо до гордої та волелюбної української нації. У кожного з нас є почуття любові до рідної землі, гордості за геніальних людей, які прославили нашу державу, безмежно люблячи її. Сьогодні ми ще раз переконаємося, які  щирі  українці та яка багата наша Батьківщина.

– Тема нашого уроку дуже цікава.  Давайте всі разом прочитаємо її.

 Тож сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про Україну, як європейську державу, вчитися висловлювати свої думки, аналізувати, робити висновки, дізнаємося багато цікавого.

Виходять двоє дітей з глобусом.

1.Єднає нас, людей, планета,

Яка у Всесвіті одна,

І той, хто близько чи далеко,

Тобі мов брат або сестра.

 

2.Нам разом на землі цій жити,

Любить і мріять, будувать, творить,

Щоб зберегти її, ми мусим щось робити,

Ми мусим діяти-не тільки говорить.

 

1.Що можу я? Один - мізерно мало,

Та разом – сила чимала.

Від кожного залежить, щоб не стала

Вже завтра гіршою земля.

 

2.Всесвіт, суспільство, людина...

Це те, заради чого ми живем і творимо.

 

ІІІ. Усвідомлення.

1. Робота з глобусом.

– Перед вами глобус, зменшена модель Землі. Вся суша поділена на материки. Серед них материк Євразія.  Який поділяється на Європу і Азію. Україна розташована в Європі.  Величезні простори займає наша країна. За площею –  одна з найбільших серед  країн Європи.

  • А що означає бути європейцем?

 Бути європейцем це означає любити свою країну, відноситися з повагою до  народу , символів держави, знати її історію, захищати незалежність своєї держави, що і роблять тисячі українців на Сході країни. Б

  1. Україна сьогодні та  в недалекому майбутньому .

(Виходить дівчинка в українському одязі)

Я – Україна, одна з найбільших держав у Європі. Я маю свої символи, традиції, мову і талановитий народ, який протягом багатьох віків боровся і бореться за незалежність своєї держави.

24 серпня 1991 року я здобула незалежність.  Мій народ заявив про себе, як про велику націю 27 років тому.

Я – українка!

Живу в Україні,

на вільній, єдиній

Моїй Батьківщині,

Де все мені в радість:

Ліси і садки.

Озера й річки,

І глибокі ставки,

Лани неосяжні,

І гори, й долини,

Цвіт білосніжний

У лузі калини.

В душі моїй солодко

Грає сопілка,

Бо я з України,

Бо я – українка!

Обговорення.

  • То коли була проголошена незалежність України? 24 серпня 1991
  • Ск. років минуло як наша країна стала  незалежною?  27
  • Ск. років існує наш Балаклійський район? 355

Ведучий 1: 24 серпня 2018  року ми відзначили 27 річницю нашої незалежності, і так хочеться хоч на хвилинку зазирнути у майбутнє. Як там буде? А допоможе нам у цьому машина часу. !!!!Вона, на жаль, не українського виробництва, а японського, але натисну вмикач - і в майбутньому. Крицький +Целуйко

Інсценізація. (Входить дитина в незвичайному одязі.)

Ведучий 1: Ти хто?

Незнайомка: Я? Я з майбутнього!

Ведучий 1:Спрацювала техніка!

Незнайомка: А це що у вас? О! Це те, що я шукала, продайте!

Ведучий 1: Я тобі її подарую!

Незнайомка: Маде ін Япан...А...Японська!..Ні, дякую, я шукаю найкращу, українську.

Ведучий 1:Яку?

Незнайомка: Не дивуйтеся! У нас в майбутньому найкращою вважається техніка з позначкою «Виготовлено в Україні»

Ведучий 1: І купують?

Незнайомка: Ще й як!

Ведучий 1: За долари?

Незнайомка: Які долари? У нас в майбутньому найтвердіша валюта - українська гривня! За одну гривню на ринку - 700 доларів дають!

Ведучий 1: І у вас ринок є?

Незнайомка: Є ринок - все є!

Ведучий 1:І у нас ніби ринок...

Незнайомка: Не смішіть. Те, що у вас є - базаром називається.

Ведучий 1: І довго у нас ще той базар буде?

Незнайомка: Та ще буде, поки ви все не перепродасте тричі. А коли вже не буде чого продавати - візьметесь до виробництва. Буде тоді у вас і економіка, і ринок, і зарплатня відповідна до праці. Всього буде. Але вибачте, мені пора (виходить)

Ведучий 1: Дійсно, ми, українці, і працювати вміємо, і руки золоті маємо, та чомусь не все в нашій країні гаразд. Проте не потрібно розчаровуватись, бо те, що рушилось десятиліттями, важко в один день відбудувати. І всю надію держава покладає на нас - юних громадян.

Учитель: Народна мудрість говорить: «Краще запалити одну свічку, ніж ганьбити пітьму». І якщо ці свічки запалахкотять у кожного з нас в серці, то Україна, громадянами якої ми є, дійсно стане вільною і незалежною, могутньою державою, і в ній, як і в наших душах, запалає вогонь відродження.

  • Так, ми  громадяни незалежної держави і нам є чим пишатися.
  • А як ви думаєте, чим або ким можуть пишатися балаклійці? (Відповіді учнів)

(Перегляд відеоролика «Цікаві факти про місто Балаклію!

Наше рідне місто –це частинка Батьківщини.

  •  А чим славиться Балаклійщина?

3.Фізхвилинка:

Ми крокуєм, ми крокуєм,

Ми країнами мандруєм

Ось побачили Карпати:

Як вершини нам дістати?

Заглядаємо в озерця-

Не торкнутися нам денця!

Далі ми йдемо поважно,

Шлях долати нам неважко.

Порівняйтесь, усміхніться,

Батьківщині  поклоніться

За щасливі дні в любові,

За пісні за колискові.

Кругом себе обкрутіться

Раз присядьте, два присядьте,

За столи тихенько сядьте.

 

V. Основна частина. Вправа «  Квест-гейм »

  • Діти продемонструють свої знання про Україну, вміння, кмітливість у грі. Привітаємо учасників квест-гейму.

Команда“Калина” – дівчатка

Ваш Девіз:
“Без верби і калини –

Нема України!”

Хочуть бути всі здорові

У загоні калиновім!»

Команда “Козачата” - хлопчики

Ваш Девіз:

“Козацькому роду – нема переводу!”

  • Що ж розпочинаймо! Наша гра буде складатися з шести  геймів. За розв'язання кожного з них, ви будете отримувать калинку. В кінці гри ми підрахуємо калинки і взнаємо, яка команда була кмітливішою. Готові?

Гейм №1 «Ми - патріоти

Завдання. Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу. Спробуємо  свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

  1. Без верби і калини … (нема України) Команда “Калина”
  2. Слово не горобець…(вилетить не спіймаєш) “Козачата”
  3. Птицю пізнати по пір'ю, а людину …(по мові). Команда “Калина”
  4. Ранні пташки росу п’ють …(а пізні сльози лють) “Козачата”
  5. Можеш вибирати друзів і дружину, вибрати не можна тільки…(Батьківщину) Команда “Калина”
  6. Праця годує, а…(лінь марнує) Команда “Козачата”
  7. Гостре словечко …(коле сердечко) Команда “Калина”
  8. Хочеш їсти калачі, …(не сиди на печі) Команда “Козачата”

Гейм №2  «Квітка мрії»  (по 3 представники з команд отримують картку із завданням)

  • Командам потрібно визначити та назвати рослини-символи українського народу ,що вплітають в віночок  (час 3хв, інші учні переглядають ролик  « Квіти в українському вінку»)

( Любисток, мальва, мак, безсмертник, ромашка, деревій, яблуня, троянда, волошки)

(Перегляд квітів, які вплітають у віночок)

(Командам демонструються зображення квітів, що вплітають в український віночок. Або дефіле- хоровод дівчат в укр. віночках)

https://3.bp.blogspot.com/-fe_5DJI26Y8/VdSCPKE28OI/AAAAAAAAL-s/rSEqtOpoMEk/s200/%25D0%2594%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25B2%25D1%2596%25D0%25B9.jpg        https://3.bp.blogspot.com/-iDqSzMYHHIU/VdSCGzSiOBI/AAAAAAAAL-k/ZFsq540xV1o/s200/%25D0%25A0%25D0%25BE%25D0%25BC%25D0%25B0%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25B8.jpg           https://1.bp.blogspot.com/-a36TXn0VK3Q/VdSBu3iUHAI/AAAAAAAAL-c/P-BQoF5pgKk/s200/%25D0%25A5%25D0%25BC%25D1%2596%25D0%25BB%25D1%258C.jpg https://2.bp.blogspot.com/-EXTAz-amzDw/VdSAV9yfORI/AAAAAAAAL-E/un-xY-0qMgY/s200/%25D0%259D%25D0%25B5%25D0%25B7%25D0%25B0%25D0%25B1%25D1%2583%25D0%25B4%25D0%25BA%25D0%25B8.jpg   https://2.bp.blogspot.com/-vMROYW7Q22c/VdSBSIqH12I/AAAAAAAAL-Y/idGgHR_nxXs/s200/%25D0%2592%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25BE%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25B8.jpg      https://4.bp.blogspot.com/-dOIvC_NcR1g/VdcYuWYiXxI/AAAAAAAAMCI/zKkblXoONFA/s200/%25D0%2591%25D0%25B5%25D0%25B7%25D1%2581%25D0%25BC%25D0%25B5%25D1%2580%25D1%2582%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BA.jpg https://1.bp.blogspot.com/-CrRObP1ADrI/VdSAO8czmBI/AAAAAAAAL98/2_MQyx1YDbE/s200/%25D0%259A%25D0%2590%25D0%25BB%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25B0.jpg https://2.bp.blogspot.com/-alj8M8cTVeA/VdR_j8JtndI/AAAAAAAAL9U/XSbAug84wV4/s200/%25D0%259B%25D1%258E%25D0%25B1%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25BA.jpg https://4.bp.blogspot.com/-j0QpHCqRyoc/VdR_qznzCbI/AAAAAAAAL9c/FMbjxbq5Gb0/s200/%25D0%2591%25D0%25B0%25D1%2580%25D0%25B2%25D1%2596%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25BA.jpg https://3.bp.blogspot.com/-yIvBjIO6lQQ/VdR_wReM0mI/AAAAAAAAL9k/m7hpySPPG6U/s200/%25D0%259C%25D0%25B0%25D0%25BB%25D1%258C%25D0%25B2%25D0%25B8%2B1.jpg https://2.bp.blogspot.com/-lSi-Bbk0HDQ/VdR_8XmV3II/AAAAAAAAL9s/tYI6QWG5ntE/s200/%25D0%25A7%25D0%25BE%25D1%2580%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25B1%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25B2%25D1%2586%25D1%2596.jpg        https://1.bp.blogspot.com/-j_qX3Ll7AyY/VdSAE4U0uoI/AAAAAAAAL90/urRZ87yJGOw/s200/%25D0%259C%25D0%25B0%25D0%25BA%25D0%25B8.jpg

 

Гейм №3 «Ти мені, я тобі»

  • А зараз пропонуємо командам позмагатися у відгадуванні загадок.   Кожна країна  світу обов’язково повинна мати свої символи. Вистраждавши, виборовши волю, Україна має тепер свої    державні символи. Назвемо їх.

(Члени команд по черзі загадують загадки один одному.)

Загадки

1 команда «Калина»

По ньому ми живем із вами – це основний закон держави. (Конституція)

2 команда « Козачата»

Знак держави головний – всяк його повинен знати.

Воля, слава, сила в нім. – То ж попробуй відгадати.

(Герб)

1 команда «Калина»

Коли звучить він – всі встають, до серця руку прикладають, і вголос, й подумки співають, і Україну прославляють.

( Гімн)

2 команда « Козачата»

Синьо – жовте полотнище гордо майорить.

Це – ознака сили й слави Української держави.

Синє небо, жовте жито – цю святиню знають

(Прапор)

 ! (Якщо в команд нічия, вчитель загадує загадки)

 Загадка від вчителя.

-Як одним словом можна назвати всі ці слова –відгадки? (державні символи України)

 - Де розташована Україна ?(в Європі )

ФІЗПАУЗА. Рухлива гра «Голка та нитка» ???

Діти стають в шеренгу та кладуть руки на плечі сусіда попереду. Ведучий  – “голка”, він вибирає напрям руху, вільно пересувається по кімнаті. Інші діти біжать за ним, намагаючись не розірвати ланцюжок.   Якщо “нитка” рветься, “голкою” стає інший гравець.   Під час руху діти промовляють слова:

Сюди-туди,  голка,

Сюди-туди нитка,

Ось тут буде листя,

Ось тут буде квітка.

Гейм №4 «Далі, далі, далі»

  • Командам необхідно дати якомога більше відповідей на поставлені запитання за 2 хвилини.

Запитання для 1-ї команди:

  1. Яку назву мала козацька держава, створена за Дніпровськими порогами? (Запорізька січ)
  2. Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (рушник)
  3. Назва гімну України ( «Ще не вмерла Україна»)
  4. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (калина)

Запитання для 2-ї команди.

  1. Які кольори державного прапора України? (Синій, жовтий)
  2. Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято.(писанка)
  3. Назва великого зібрання творів Т.Г. Шевченко? («Кобзар»)
  4. Скільки років відзначали підприємству БАЛЦЕМ?

Гейм №5  Вправа «Обереги рідної землі» 10 шт

  • З’єднайте опис предмета із його назвою.

Гейм №6  Європейський Союз

– Європейські держави об’єдналися у союз який відомий як Євросоюз, у якого також є свої символи. Україна прагне стати членом цієї організації. Перший крок вже зроблено цього літа  – безвізовий режим  для українців.

Прапор Євросоюзу 12 золотих зірок на фоні голубого неба, розміщених по колу, що символізують народи Європи в єдності і мирі.

(слайд з прапором Євросоюзу)

 Гімн Європейського Союзу «Ода до радості» відомого німецького композитора Бетховена, який я пропоную вам прослухати.

(Звучить гімн  «Ода до радості» Бетховена)

https://www.youtube.com/watch?v=eCZtZ22QEy4

ІІІ. Заключна частина. Підсумок уроку.

 — Без символів та оберегів важко уявити багатомільйонну українську родину, але ще важче уявити собі українців без пісень і танців. Пісня від Чорнобай М.

  1. Практичне завдання  « Я знаю символи»

- Оберіть серед усіх зображень державні прапори України  та Євросоюзу й розфарбуйте відповідними кольорами.

                    C:\Users\Иришка\Desktop\bandera-europa-dibujalia.png 

2. Виготовлення «Символу класу»

Ми створимо символічний віночок! Вкладемо у нього свою душу. Краса душі – то найважливіша людська риса, адже народна мудрість каже: добра душа – то повна криниця, а темна душа – криниця пуста.

— Кожен з вас – це невтомне дзвінке джерельце. Кожен з вас дарує цьому світові і людям навколо часточку добра. Давайте ми створемо  віночок – символ нашого класу  і побажаємо один одному, усім українцям та людям світу чогось доброго.

 

D:\Фотки 2\фото 1 урок 3 а и др\20180903_095154.jpg

3.Вправа « Незакінчене речення»

Я бачу Україну…..щасливою

Я бажаю Україні……добра

(Учні прикріплюють паперові кольорові стрічки , зірочки, квіточки на символічний вінок. Прикріплюючи елемент декору , кожен каже: я бажаю кожному з нас миру, добра, сонця, любові, щастя і т. ін.).

 Промовимо разом: «Ми  віримо  в те, що наші бажання здійсняться і принесуть щастя нам та Україні »

4.Вправа «Ми в об’єктиві»

E:\Загрузки\images.jpg

Фото: руки учнів у вигляді серця.

5. Рефлексія

  • Чи було вам цікаво?
  • Що корисного й нового ви дізналися?
  • Чи стануть у пригоді здобуті знання? Як?
  • В Україні є ще багато незвіданих нами місць, тому давайте загадаємо бажання, щоб на наступні літні канікули відвідати їх. (Загадують бажання.)

6. Вправа «Оплески співпраці»

  • Ви третьоокласники – маленькі громадяни нашої країни. На вашу думку, що ви можете зробити, щоб Україна була дійсно європейською державою?
  • Підростаюче покоління – майбутнє нашої країни.  Ви діти не просто України, а  діти європейської родини. А  в родині повинні панувати мир і злагода, достаток  і радість. Чого я і вам всім бажаю.
  • Бережіть свою Батьківщину, любіть свій рідний край, бережіть природу, прикрасьте нашу країну своїми добрими вчинками, щоб і ваше ім'я, ймення вашого роду звучало у віках лише з добрим словом.
  • Шануйте батька й неньку, допоможіть другові у біді, подайте руку допомоги тому, хто цього потребує. Відсьогодні дорога до знань поведе нас усіх новим, незвіданим, широким і дуже важливим шляхом. У добру путь!

7. Подарунки на пам'ять. Значок . (Звучить пісня «Квітуча країна») https://www.youtube.com/watch?v=J3KrRX0-GK0

 

C:\Users\Иришка\Desktop\viber image.jpg

Використані інтерне ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=eCZtZ22QEy4

https://www.youtube.com/watch?v=csVO4OgDGjg

https://www.youtube.com/watch?v=J3KrRX0-GK0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
3327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку